خانهاخبار
فیلیمو؛ گنجینه‌ای نامتناهی از فیلم و سریال

فیلیمو؛ گنجینه‌ای نامتناهی از فیلم و سریال

فیلیمو اپلیکیشنی برای تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین است که آرشیو غنی از محتوای ویدئویی را در خود جای داده است. در ادامه با بخش‌های مختلف این اپلیکیشن آشنا می‏‎شویم.
۱۳۹۷/۴/۲۰
image

در سال‌های اخیر دسترسی راحت‌‌تر و ارزان‌تر به اینترنت پرسرعت، سبک زندگی ایرانی‌ها را تغییر داده است. رشد سریع سرویس‌ها اینترنتی و ارائه خدماتی در سطح جهانی سبب شده است تا کاربران ایرانی نیز بتوانند، همچون کاربران کشورهای پیشرفته، تجربه‌ای ناب و عالی از زندگی دیجیتال داشته باشند.

تلویزیون‌های اینترنتی یکی از اتفاقات خوبی است که در کشور ما رخ داده و تحولی بزرگ در صنعت سرگرمی و رسانه کشور ایجاد کرده است. اکنون شیوه سنتی تماشای تلویزیون، دارد جای خود را به شیوه نوینی می‌دهد که بسیار بهتر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل است.

فیلیمو یکی از بهترین و قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های تلویزیون اینترنتی است که آرشیو غنی از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را یک‌جا جمع کرده است. کاربران این اپلیکیشن با نصب آن روی گوشی هوشمند، تبلت یا تلویزیون‌های هوشمندشان قادر خواهند بود به گنجینه‌ای عظیم از فیلم و سریال دسترسی پیدا کنند و در هر زمان و مکان که بخواهند محتوای مورد نظر خود را به صورت آنلاین مشاهده یا روی دستگاهشان ذخیره کنند.

image

زمانی که وارد فیلیمو شوید؛ صفحه «ویترین» را می‌بینید که شامل بخش‌های مختلفی است. این بخش جایی است که در آن می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو را در گروه‌های مختلف ببینید و برنامه‌های جالب و جدیدی برای تماشا پیدا کنید.

مجموعه فیلم‌های سینمایی برتر سینما، سریال‌های به‌روز شده، آرشیو فیلم‌ بازیگران و کارگردانان بزرگ، سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه کودک و ده‌ها دسته موضوعی دیگر در ویترین فیلیمو پیش روی شما است که هرچه در آن پایین‌تر بروید تمام نمی‌‏شود!

image

هرگاه تصویر پوستر یکی از فیلم‌ها یا برنامه‌ها را لمس کنید وارد صفحه اختصاصی آن می‏‌شوید که اطلاعاتی مثل مدت زمان پخش، سال تولید، امتیاز کاربران، سخلاصه‌ داستان و سایر قسمت‌ها را نمایش می‌دهد.

کمی پایین‌تر پیشنهادهای مشابه با فیلم یا سریال انتخاب شده فهرست شده‌اند و گالری تصاویر مربوط با آن برنامه قابل مشاهده است تا بیشتر با حال و هوای داستان آشنا شوید.

image

برای تماشای آنچه در اپلیکیشن فیلیمو وجود دارد نیاز به ثبت نام کردن و خرید اشتراک دارید. اشتراک فیلیمو به صورت روزانه، 1 ماهه، 6 ماهه یا 1 ساله قابل خرید است. همچنین ترافیک مصرفی این اپلیکیشن در بسیاری از سرویس‌ دهنده‌های بزرگ اینترنتی رایگان است که شرایط استفاده از آن در صفحه «حجم مصرفی رایگان» توضیح داده شده است.

پس از خرید اشتراک و پرداخت هزینه آبونمان، امکان تماشای تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها موجود در آرشیو فیلیمو فراهم می‎شود.

image

با رفتن به صفحه هر فیلم یا سریال، دکمه «تماشا کنید» را می‌بینید که با لمس آن پخش فیلم آغاز می‌‏شود. فیلیمو کیفیت پخش ویدئو را با توجه به سرعت اینترنت هر کاربر تنظیم می‌کند تا بیننده هنگام استفاده بهترین تجربه را داشته باشد و با قطعی‌های مکرر مواجه نشود.

امکان نشانه‌گذاری و دانلود ویدئوها یکی دیگر از امکانات فیلیمو است که اجازه می‌دهد محتوای دانلود شده را به صورت آفلاین تماشا کنید.

image

در بخش «دسته بندی» 16 دسته موضوعی گوناگون پیش روی شما قرار می‌گیرد که کار پیدا کردن برنامه‌های دلخواهتان را آسان می‌کند. همچنین از قسمت جستجو می‌توانید نام برنامه‌های مورد نظرتان را جستجو کنید تا سریعا پیش روی شما ظاهر شود.

بخش «فیلم‌های من» خود به سه قسمت تقسیم شده است. گالری آفلاین، مشاهده شده‌ها و نشان شده‌ها جایی برای دسترسی سریع به فیلم‌های دانلود شده و برنامه‌هایی است که قبلا مشاهده یا نشانه‌گذاری کرده‌اید.

فیلیمو رابط کاربری زیبا و منظمی دارد؛ به همین دلیل به سادگی می‌توان برنامه مورد نظر خود را از میان آرشیو عظیم و دسته‌بندی‌های متعدد آن پیدا کرد. علاوه بر این فراگیری فیلیمو در انتشار عناوین جدید و رایگان بودن ترافیک آن در اکثر سرویس‌دهندگان بزرگ کشور، از جمله دلایلی است که باید فیلیمو را روی گوشی خود نصب کرد.

image
image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

italodance

۱۳۹۷/۴/۲۳
رایگان هم بدهند قابل استفاده نیست.
1 کپی رایت نداره و هیچ احترامی به تولید کننده نداره این یعنی چی؟ میشه دزدی
2 برنامه ها همگی سانسور و کوتاه و انتخاب شخصی سلیقه سازی و....پس به درد همون سلیقه و انتخاب ان فرد میخوره
3 دوبله! دوبله در برنامه های خارجی سبب از بین رفتن کل موضوع فیلم میشه صرف اینکه اشتباه ترجمه شده یا نه بماند حس و هوای محیط رو از بین میبره و فقط صدای باخراش بالا تولید میکنه.
4 کیفیت دانلود و ...باز تصمیم با استفاده کننده
5 ساپورت و پشتیبانی ؟؟؟؟؟؟؟
بنده خودم فقط از Netflix اشتراک دارم و خیلی هم راضیم. اصلا نمیشه با موارد بالا کنار امد. بحث سر قیمت نیست گفتم اصلا رایگان بدهند.