خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی پرچمدار Honor Note 10 منتشر شد؛ احتمال معرفی تا مرداد ماه

پوستر تبلیغاتی پرچمدار Honor Note 10 منتشر شد؛ احتمال معرفی تا مرداد ماه

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، به زودی از تازه‌ترین پرچمدار خود به نام Note 10 پرده برمی‌دارد. پوستر تبلیغاتی منتشرشده و منسوب به این گوشی سطح بالا از احتمال رونمایی در اوایل ماه اوت خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۴/۱۹

جورج شاو، یکی از مقامات ارشد کمپانی آنر، چند روز پیش اعلام کرد که این سازنده قصد دارد گوشی بعدی خود را به نام Honor Note 10 به زودی معرفی کند. او همچنین ضمن تأیید نام دستگاه مذکور اعلام کرد که آنر دو سال زمان برای توسعه این پرچمدار صرف کرده است. کمپانی آنر حالا بنر تبلیغاتی گوشی تازه خود را در شبکه اجتماعی Weibo هم منتشر کرده است.

کمپانی آنر هنوز به طور رسمی خبری را درباره رونمایی گوشی تازه خود منتشر نکرده اما در بنر تبلیغاتی پیش رو به پکن چین به عنوان محل رونمایی Honor Note 10 اشاره شده است. آنر همچنین درباره محصول تازه خود گفته که Honor Note 10 پرچمدار سال 2018 این کمپانی است و به تازه‌ترین تکنولوژی سازنده مجهز می‌شود.

image

همچنین از متن نوشته شده درون پوستر اینگونه برداشت می‌شود که آنر دیگر پرونده سری 9 را بسته و حالا نوبت به سری 10 رسیده است. با توجه به تصاویر فاش شده اخیر از Honor Note 10 می‌توان گفت که آنر این پرچمدار تازه را با رویکرد سطح بالا طراحی کرده است و لبه‌های خارجی پنل شیشه‌ای پشتی آن هم کمی خمیده هستند. در این تصاویر شاهد پنل پشتی براق برای این گوشی بودیم که گفته می‌شود از جنس شیشه طراحی شده است اما همچنین ممکن است که آنر آن را از جنس سرامیک بسازد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که پنل‌های شیشه‌ای یا سرامیکی جلو و پشت به کمک فریم فلزی به هم متصل شده باشند.

دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی در میانه عرض نیمه بالایی پنل پشتی قرار گرفته است و فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. همچنین حسگر اثرانگشت هم زیر این ماژول دیده می‌شود و بدین ترتیب ایده تعبیه آن زیر صفحه نمایش منتفی به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود پرچمدار Note 10 صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی تمام صفحه از نوع Super AMOLED داشته باشد و همچنین شایعه شده است که مانند بسیاری از پرچمداران مدرن موجود از بریدگی حاشیه (ناچ) بهره ببرد. البته این موضوع هنوز رسما مورد تأیید سازنده قرار نگرفته و ممکن است همچنان حاشیه باریک رایج در طراحی آن به کار رود.

گفته می‌شود که پرچمدار تازه برند آنر از پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 970 قدرت می‌گیرد و همچنین به تازه‌ترین تکنولوژی هوآوی به نام GPU Turbo مجهز می‌شود تا سرعت عملکرد آن نسبت به نسل قبلی حدودا 60% افزایش یابد.

کمپانی آنر هنوز تاریخ نهایی رونمایی از Note 10 را رسما اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود که اواخر ژوئیه یا اوایل اوت از آن پرده بردارد. شایعه شده است که آنر قصد دارد با برنامه ریزی معرفی Note 10 در اوایل ماه اوت با پرچمدار تازه سامسونگ به نام Galaxy Note 9 رقابت کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)