خانهاخبار
عرضه Galaxy S10 Plus با دوربین واید 16 مگاپیکسلی

عرضه Galaxy S10 Plus با دوربین واید 16 مگاپیکسلی

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ درنظر دارد تا گوشی پرچمدار Galaxy S10 Plus را به سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور واید 16 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی مجهز نماید.
۱۳۹۷/۴/۱۸

هوآوی در اوایل بهار با رونمایی از گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro با سه‌ دوربین، روند جدیدی را در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد نمود؛ این موضوع باعث شد تا شایعاتی مبنی بر عرضه پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ با دوربین سه‌گانه منتشر شود. 

براساس شایعات، سامسونگ سه نسخه از پرچمداران Galaxy S10 را توسعه می‌دهد؛ این سه نسخه به ترتیب شماره مدل Beyond 1، Beyond 0 و Beyond 2 در حال آماده‌سازی هستند و بزرگ‌ترین نسخه که  احتمالا Galaxy S10 Plus خواهد بود، همان Beyond 2 است. حال اعلام شده است که گوشی جدید سامسونگ با اسم‌رمز Beyond 2 به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ گمان می‌رود امکان تغییر اندازه دیافراگم در این لنز 12 مگاپیکسلی وجود داشته باشد. سامسونگ برای نخستین‌بار، پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با یک دوربین معرفی کرد که امکان تغییر اندازه دیافراگم سنسور اصلی در آن وجود داشت؛ بسته به شرایط نوری مختلف، می‌توانستید با دیافراگم F1.5 یا F2.4 عکاسی نمایید. البته انتظار می‌رود این ویژگی به پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ نیز راه پیدا نماید.

image

جدا از سنسور 12 مگاپیکسلی، سامسونگ احتمالاً از یک سنسور واید دیگر نیز بهره خواهد برد؛ این سنسور 16 مگاپیکسلی، زاویه دید 123 دجه داشته و همچنین اندازه دیافراگم آن F1.9 است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، سنسور 16 مگاپیکسلی فاقد فوکوس خودکار یا لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. برای تکمیل اطلاعات کاربران پیرامون دوربین اصلی Galaxy S10 Plus، همچنین اعلام شده است که این مدل از سنسور 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو نیز بهره خواهد برد که دیافراگم F2.4 دارد. با این‌حال، هنوز مشخص نیست سنسور مذکور چه مقدار زوم اپتیکا ارائه خواهد داد.

اگر در رابطه با دوربین دو مدل دیگر پرسشی در ذهن شما شکل گرفته است، باید گفت که Beyond 0 و Beyond 1 احتمالا به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد؛ با این‌حال، جزئیاتی از دوربین آن‌ها به‌دست نیامده است. البته گمان می‌رود نسخه‌های کوچک‌تر پرچمدار Galaxy S10 Plus سامسونگ فاقد سنسور تله‌فوتو خواهند بود و از لنز واید بهره می‌گیرند؛ به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها سنسور واید را به گوشی‌های رده‌بالای خود اختصاص خواهند داد.

Beyond 0 که ارزان‌قیمت‌ترین گوشی از خانواده Galaxy S10 است، نمایشگر 5 اینچی خواهد داشت؛ در همین حال، Beyond 1 نیز به صفحه‌نمایش 5.8 اینچی مانند Galaxy S9 مجهز خواهد شد. همچنین Beyond 2 که بزرگ‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین عضو از سری Galaxy S10 خواهد بود، با نمایشگری به بزرگی 6.46 اینچ عرضه می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که Galaxy S10 Plus از Galaxy Note 9 نیز نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت. در میان این سه گوشی، تنها Beyond 0 است که نمایشگر لبه منحنی ندارد؛ Galaxy S10 یا هر نام دیگری که برای نسخه 5.8 اینچی پرچمدار نیمه اول 2018 سامسونگ درنظر گرفته می‌شود به همراه Galaxy S10 Plus با صفحه‌نمایش لبه منحنی عرضه خواهند شد.

در رابطه با طراحی پرچمداران آینده سامسونگ، نباید انتظار تغییرات چشمگیری را داشته باشد؛ با این‌حال، ممکن است حاشیه‌های اطراف نمایشگر به لطف ادغام بلندگوی مخاطب با صفحه‌نمایش حذف شود. کره‌ای‌ها اخیرا یک گوشی آزمایشی را به نمایش گذاشته بودند که بلندگوی اصلی آن با نمایشگر ادغام شده بود. Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus به همراه مدل 5 اینچی، احتمالاً در ماه فوریه 2019 معرفی خواهند شد؛ کره‌ای‌ها ماه ژانویه و نمایشگاه CES 2019 را برای رونمایی از گوشی تاشوی Galaxy X درنظر گرفته‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۴/۱۹
الان کجاش کپیه؟ پس هواوی هو اولین بار که دو دوربین زد کپی کرد از بقیه؟ اس10 بهترین و کامل ارین پرچمدار سال 2019 خواهد بود

?

۱۳۹۷/۴/۱۸
سامسونگ فقط در حال کپی از بقیه برندها یک گوشی با همون طراحی فبل فقط یه سری کپی از کمپانی های دیگه بعد میشه اس 10 این چه حیجانی داره واقعا ؟

ggbuffon

۱۳۹۷/۴/۱۸
اینم خوایته از الجی کپی بزنه کلا کپی کارشه سامهنگ

محسن

۱۳۹۷/۴/۱۸
تو خود اپلیکیشن هیچ کدون از عکسا اود نمیشن الان ۱ هفتست