خانهاخبار
مشخصات و قیمت نسخه‌های مختلف Mi MIX 3 شیائومی

مشخصات و قیمت نسخه‌های مختلف Mi MIX 3 شیائومی

پس از انتشار تصاویر زنده و رندری متعدد منتسب به گوشی Mi MIX 3 شیائومی حالا اطلاعات کلی و همچنین قیمت نهایی نسخه‌های این پرچمدار هم فاش شده‌اند. این گوشی بدون حاشیه احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۴/۱۸

گفته می‌شود که کمپانی شیائومی قصد دارد تازه‌ترین پرچمدار خود را به نام Mi MIX 3 تا اواخر سال جاری میلادی معرفی کند. در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر رندری و زنده منتسب به این گوشی بودیم و حالا در تازه‌ترین گزارش مربوط به گوشی مذکور، کانفیگ و قیمت نهایی نسخه‌های مختلف آن فاش شده است.

image

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شیائومی قصد دارد گوشی Mi MIX 3 را در دو نسخه با تفاوت ظاهری معرفی کند. نسخه معمول Mi MIX 3 از جنس شیشه و فلز طراحی شده در حالی که نسخه سطح بالاتر آن از جنس سرامیک تهیه شده است. البته گفته می‌شود که این نسخه‌ها از نظر مشخصات فنی کاملا مشابه هستند. بدین ترتیب در همه نسخه‌های مختلف این گوشی پرچمدار تازه شاهد طراحی بدون حاشیه و همچنین تعبیه دوربین سلفی پاپ آپ خواهیم بود. همچنین همه این مدل‌ها از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند و کانفیگ‌شان هم به ترتیب زیر است:

  • 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی: نسخه استاندارد 510 دلار، نسخه سرامیکی 660 دلار
  • 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی: نسخه استاندارد 555 دلار، نسخه سرامیکی 705 دلار
  • 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی: نسخه استاندارد 600 دلار، نسخه سرامیکی 750 دلار
  • 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی: نسخه استاندارد 645 دلار، نسخه سرامیکی 795 دلار

علاوه بر این نسخه‌ها همچنین شایعه شده است که شیائومی پرچمدار تازه خود را در یک نسخه سطح بالا و البته گران قیمت دیگر هم به نام Ferrari Edition معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد که این نسخه مخصوصا برای رقابت با رقیب مشابه از برند Oppo به نام Find X Lamborghini توسعه یافته باشد. در حال حاضر بهبود چشمگیری در مشخصات فنی Mi MIX 3 نسبت به نسل قبلی در گزارش‌ها دیده نشده است اما گفته می‌شود که حافظه داخلی آن به 512 ارتقا می‌یابد و همچنین ظرفیت باتری آن از Mi MIX 2S بیشتر خواهد بود. پیش‌تر گفته شده بود که شیائومی در توسعه پرچمدار تازه خود بیش از بهبود مشخصات فنی به طراحی ظاهری توجه کرده است. همچنین شایعه شده بود که این غول تکنولوژی چینی مجبور شده است دوربین سلفی را به خاطر حذف حاشیه‌های صفحه نمایش به ماژول پاپ آپ تبدیل و آن را در فریم قرار دهد اما حالا گفته می‌شود که توانسته است آن را در صفحه نمایش تعبیه کند.

در حال حاضر انتظار می‌رود پرچمدار Mi MIX 3 در یکی از روزهای ماه سپتامبر رسما معرفی شود اما نسخه سطح بالا و گران قیمت Ferrari Edition هنوز نهایی نشده است. به همین خاطر ممکن است شیائومی تولید نسخه مذکور را لغو کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

یاسین

۱۳۹۷/۴/۱۸
از نظرم من قیمتا همش شایعه و دور از واقعیته .
چون نسخه عادی با سرامیک 20 دلار فرقشونه نه 100
به هر حال یکم زوده و باید بازم منتظر بمونیم.