خانهاخبار
همه برندهای ورزشی زیر سقف گو اسپرت؛ از تجهیزات سفر و طبیعت گردی تا لوازم بدن سازی!

همه برندهای ورزشی زیر سقف گو اسپرت؛ از تجهیزات سفر و طبیعت گردی تا لوازم بدن سازی!

داستان از جایی شروع می‌شود که تصمیم می‌گیرید ورزش جدیدی را شروع کنید و یا با خرید تجهیزات سفر به طبیعت گردی بروید.
۱۳۹۷/۴/۱۷

شما در شهر از فروشگاهی به فروشگاه دیگر به دنبال کفش کوهنوردی، کوله پشتی، کیسه خواب و یا حتی راکت تنیس، تردمیل و مبلمان سفری مورد نظر خود می‌گردید. شما می‌خواهید محصولی با کیفیت و با اصالت خرید کنید، این بار ما پیشنهاد می‌کنیم از چرخیدن و گشتن در فروشگاه‌ها، مراکز خرید مختلف صرف‌نظر کرده و بجای هدر دادن وقت گرانبهايتان سری به فروشگاه کالای ورزشی Go Sport بزنید.

گو اسپرت Go Sport یک مولتی برند فرانسوی است که در زمینه عرضه کالاهای ورزشی فعالیت می‌کند. این مولتی برند با داشتن بیش از 313 شعبه در اروپا و خاورمیانه و سابقه 37 ساله، کالاهای مختلف ورزشی از سطح آماتور تا حرفه‌ای را برای گروه‌های سنی مختلف و با قیمت مناسب گردآوری کرده است.

image

در فروشگاه های Go Sport شما شاهد بیش از 60 برند برتر ورزشی زیر یک سقف هستید، و به راحتی می‌توانید محصولات مختلف را از برندهای محبوب دنیا در فضایی مطلوب با یکدیگر مقایسه و با قمیتی مناسب بر حسب نیاز خود خریداری نمایید. تا به امروز سه شعبه از فروشگاه های Go Sport در ایران افتتاح شده است.

خبر خوب برای علاقمندان کالاهای طبیعت گردی و ورزشی، راه اندازی فروشگاه آنلاین ورزشی گو اسپورت است که می توانید کالاهای مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید و رایگان در سراسر کشور تحویل بگیرید.

یک خرید متفاوت

فروشگاه آنلاین گو اسپرت فعالیت خود را با تنوع وسیعی از چادرهای مسافرتی، کیف و کوله‌پشتی، دوربین‌های ورزشی، کفش تنیس و کوهنوردی، کیسه خواب، لوازم بدن سازی، لوازم تنیس، بدمینتون و اسکواش آغاز نموده است و در آینده‌ای نزدیک تمامی محصولات بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود. گردآوری برند های بین المللی در کنار هم باعث شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را انتخاب، مقایسه و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.

image

فروشگاه اینترنتی گو اسپرت تلاش می کند دوستی خوش سلیقه برای شما باشد؛ کالاهایی که در گو اسپرت می بینید با دقت انتخاب شده‌اند و با همین دقت و جزئیات معرفی، ارائه و تحویل داده می‌شوند. جزییات برای ما مهم اند؛ در دنیای شتاب زده ای که ما را احاطه کرده است، گو اسپرت از شما دعوت می کند تا مکث کنید، برندها و محصولات برتر و خاص را بیشتر بشناسید و با خرید از بین آنها با سلیقه‌ی شخصی تان لذت ببرید. 

Go Outdoor

در این بخش تمامی تجهیزات مربوط به کوهنوردی، صخره‌نوردی و طبیعت‌گردی عرضه می‌شوند. وجود محصولاتی از قبیل کوله پشتی های کوهنوردی، چادرهای کمپینگ، کفش‌های کوهنوردی، فلاسک‌های مختلف غذا و مایعات، لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی و... شمایل خاصی را به فروشگاه‌های گواسپرت بخشیده است. گردآوری برندهای صاحب نامی همچونColeman ، Columbia، Easy Camp، The North face، Outwell، Robens، Salomon، Primus،Stanley و ... امکان مقایسه و انتخاب درست را برای شما فراهم می‌سازد. بدون شک اگر از دوستداران طبیعت گردی و کمپینگ هستید، بخش جذابی را مشاهده خواهید کرد.

image

Go Tennis

در این قسمت تمامی وسایل مورد نیاز برای ورزش‌های تنیس، اسکواش، بدمینتون و پینگ‌پنگ در دسترس شما است. راکت‌های حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و آماتور در رشته‌های مختلف و تجهیزات جانبی آنها اعم از پوشاک، کفش، گریپ، توپ و... از محصولات این بخش است. محصولات برند‌های Head ، Wilson، Adidas، Yonex و ... شما را با تنوع کالایی بالا روبه‌رو خواهد کرد.

image

Go Shoes

بدون شک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فروشگاه‌های گواسپرت Go Shoes، کفش های ورزشی مردانه و زنانه است. گردآوری جدیدترین مدل‌ها و برندهای به روز دنیا که روی یک دیوار بزرگ چشم‌های شما را جذب خود خواهد کرد. Asics، Nike، Adidas، Reebok، Under armour، Puma و... از جمله برندهایی هستند که برای همه ورزشکاران و ورزش‌دوستان شناخته شده‌اند. محصولاتی همچون کفش‌های مخصوص دویدن ،فوتبال، بسکتبال و کفش‌های مناسب برای استفاده روزمره در این بخش عرضه می‌شوند.

image

Go Fit

لوازم بدنسازی از قبیل دستکش، لوازم تناسب اندام، تردمیل، مَـت‌های مختلف، دمبل با وزن‌های گوناگون و... از جمله محصولاتی هستند که در بخش GO Fit فروشگاه قرار دارند. وجود تنوع کالایی بالا نه تنها موجب استقبال ورزشکاران قرار گرفته، بلکه صاحبان باشگاه‌های ورزشی نیز می‌توانند نیازهای باشگاه خود را از این بخش تامین نمایند. ورزشکارانی که در ورزش‌هایی چون یوگا،TRX ، فانکشنال و... فعالیت می‌کنند از طرفداران این قسمت خواهند بود.

image

وقت را از دست ندهید، فروشگاه آنلاین گو اسپرت برای لباس های ورزشی، تجهیزات طبیعت گردی، کالاهای ورزش های رزمی و بدنسازی پیشنهادهای ویژه ای دارد. از کمپین های هیجان انگیز گو اسپرت جا نمانید و برای با خبر شدن از فروش های ویژه، به خانواده گو اسپرت بپیوندید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

iman

۱۳۹۷/۴/۲۰
راست میگی به خدا تو ایران الان چیزی ک ارزونه قلیون و سیگاره
ورزش بخای کنی باید کلی خرج کنی

ناشناس

۱۳۹۷/۴/۱۸
من یه پیام در این مورد نوشتم تایید نکردید چرا؟ مگه بد میگم ؟
از قیمتاش خبر دارید ؟
بدرد پولدارها میخوره قشر فقیر و ضعیف حتی متوسط هم باید نگاشون کنه همین البته چیزیم نیست که بخای نگاشون کنی

ناشناس

۱۳۹۷/۴/۱۷
اینا هم برای پولدار هاست...