خانهاخبار
تصویر رندر تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ با حاشیه‌های باریک

تصویر رندر تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ با حاشیه‌های باریک

با توجه به تصویری که اخیرا منتشر شده است، سامسونگ تبلت رده‌بالای Galaxy Tab S4 را بدون حسگر اثرانگشت و با حاشیه‌های باریک عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۴/۱۷

با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، می‌دانیم سامسونگ به‌زودی از یک تبلت جدید رونمایی خواهد کرد و این محصول به عنوان جانشین Galaxy Tab S3 راهی بازار می‌شود. انتظار می‌رود تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ که Galaxy Tab S4 نامیده خواهد شد، تا چند ماه دیگر وارد بازار شود. گزارش‌های مختلفی پیرامون این محصول منتشر شده است و اکنون نیز شاهد انتشار تصویر رندر شده از جانشین Galaxy Tab S3 هستیم که تفاوت‌های آن‌را با نسل قبل آشکار می‌کند.

مدتی پیش اعلام شده بود که Galaxy Tab S4 احتمالا به نمایشگری با نسبت ابعاد 16:10 مجهز خواهد شد و تصویر تازه منتشر شده، به این ادعا اعتبار می‌دهد. سامسونگ برای نخستین تبلت خود از سری Galaxy Tab S از نمایشگری با نسبت ابعاد 16:10 استفاده کرده بود و به‌نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای بار دیگر به این نسبت ابعاد برای صفحه‌نمایش تبلت‌های رده‌بالای خود باز خواهد گشت؛ پس از عرضه Galaxy Tab S، سامسونگ در مدل‌های Galaxy Tab S2 و Galaxy Tab S3 از نمایشگری با نسبت ابعاد 4:3 استفاده کرده بود.

با توجه به تصویری که در اختیار داریم، جانشین Galaxy Tab S3 حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت؛ ضمن اینکه با عریض‌تر شدن صفحه‌نمایش، شاهد حذف لوگوی سامسونگ از پنل جلوی تبلت هستیم. همچنین پیداست که دکمه‌ی فیزیکی Home از تبلت رده‌بالای Galaxy Tab S4 حذف شده و احتمالا کاربران مجاب خواهند شد برای جابه‌جایی در محیط سیستم‌عامل اندروید از دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری استفاده نمایند. از آنجایی‌که سامسونگ دکمه‌ی فیزیکی Home را از جلوی تبلت خود حذف کرده است و حسگر اثرانگشت در قاب پشتی دیده نمی‌شود، احتمالا تبلت رده‌بالای جدید شرکت کره‌ای فاقد سنسور اثرانگشت خواهد بود و کاربران برای احراز هویت باید به سنسور تشخیص عنبیه چشم متکی باشند. 

image

جدا از پنل جلوی تبلت، تفاوت دیگری در طراحی Galaxy Tab S4 به چشم نمی‌خورد؛ جای‌گیری دکمه‌ی پاور و کلیدهای تنظیم صدا مانند قبل است و همچنین مانند Galaxy Tab S3 عبارت «بهینه‌شده توسط AKG» دیده می‌شود. به همین جهت احتمال می‌دهیم که سامسونگ برای بهبود صدای خروجی تبلت Galaxy Tab S4 با AKG همکاری کرده باشد. 

با اینکه ادعا می‌شود تصویر رندری منتشر شده رسمی است، اما احتمال می‌دهیم که نهایی نباشد؛ اگر به نمایشگر تبلت نگاه کنید، آیکون مرورگر «گوگل کروم» در پایین صفحه‌نمایش جلب‌توجه خواهد کرد اما با توجه به اینکه در محصولات سامسونگ مرورگر پیش‌فرض این شرکت نصب می‌شود، بعید می‌دانیم تصویر فوق نهایی باشد. 

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری تبلت جدید سامسونگ باید گفت که Galaxy Tab S4 با صفحه‌نمایش 10.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام که از زمان عرضه آن نزدیک به یک سال می‌گذرد، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. این مدل همچنین از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده خواهد کرد و به سنسور 7 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و برقراری مکالمه تصویری رضایت داده است. ادعا می‌شود که Galaxy Tab S4 با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 گوگل در دسترس قرار خواهد گرفت و احتمالا در ماه سپتامبر معرفی می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

emperor7548

۱۳۹۷/۴/۱۷
قشنگه