خانهاخبار
بنچمارک Galaxy Note 9 با شش گیگابایت رم و اندروید اوریو 8.1

بنچمارک Galaxy Note 9 با شش گیگابایت رم و اندروید اوریو 8.1

پرچمدار جدید سامسونگ که گمان می‌رود Galaxy Note 9 باشد، با شش گیگابایت رم و تراشه اگزینوس 9810 در آزمون گیک‌بنچ مورد ارزیابی قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۴/۱۶

گوشی جدید سامسونگ که با شماره مدل SM-N960F شناخته می‌شود و گمان می‌رود که نسخه‌ای از پرچمدار Galaxy Note 9 باشد، به‌تازگی در آزمون گیک‌بنچ مورد ارزیابی قرار گرفته است. با توجه به شماره مدل گوشی فاش شده سامسونگ و همچنین پردازنده آن، به‌نظر می‌رسد این گوشی در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد؛ همان‌طور که احتمالا می‌دانید، شرکت کره‌ای پرچمداران خود را معمولا در دو نسخه تولید می ‌کند که یک مدل برای بازار ایالات متحده و چین است و نسخه دیگر در کشورهای مختلف عرضه خواهد شد. مدل‌هایی که سامسونگ برای بازار ایالات متحده و چین تولید می ‌کند، به پردازنده ساخت کوالکام مجهز شده است و نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس نیز به صورت جهانی به فروش می‌رسد. 

image

البته تفاوت‌ چشمگیری بین نسخه‌های مختلف پرچمداران سامسونگ در استفاده روزمره کاربران وجود ندارد؛ هرچند، مدل‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون از نظر پردازش گرافیکی عملکرد بهتری دارند و ضمن اینکه شارژدهی آن‌ها بالاتر از نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس است. در مقابل، مدل‌هایی که با تراشه اگزینوس عرضه می‌شوند؛ توانمندی بیشتری در پردازش محتوای مختلف دارند.

گوشی جدید سامسونگ که با شماره مدل SM-N960F فاش شده است، توانسته 3718 امتیاز در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی به‌دست آورد؛ در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال نیز امتیاز این گوشی به 8984 می‌رسد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که Galaxy Note 9 به شش گیگابایت رم مجهز خواهد شد و نزدیک به 5.6 گیگابایت از حافظه رم در دسترس کاربران قرار دارد. با این‌حال، مدتی پیش اعلام شده بود که نسخه‌ای با هشت گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز توسط سامسونگ عرضه خواهد شد؛ البته بعید است بتوانید این مدل را در بازارهای مختلف به راحتی پیدا کنید زیرا شایعه شده است که مدل 8 گیگابایتی Galaxy Note 9 تنها به برخی از بازارها در آسیا محدود خواهد ماند.

image

سامسونگ روی نسخه آزمایشی پرچمدار جدید خود، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 را اجرا کرده است؛ در حال‌حاضر، نسخه نهایی سیستم‌عامل Android P منتشر نشده و نباید به کره‌ای‌ها بابت آزمایش پرچمدار خود با Android 8.1 خرده بگیرید! شرکت سازنده به صورت رسمی اعلام کرده است که پرچمدار Galaxy Note 9 را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) معرفی خواهد کرد؛ برای رونمایی از این گوشی، مراسم اختصاصی در نیویورک آمریکا تدارک دیده شده است. ضمن اینکه گمان می‌رود جانشین Galaxy Note 8 به مدت دو هفته پیش‌فروش شود و سپس در بازارهای مختلف به فروش برسد. 

Galaxy Note 9 از نظر طراحی، شباهت زیادی به نسل قبل خواهد داشت؛ با این‌حال، سنسور اثرانگشت آن به پایین دوربین اصلی انتقال یافته است. همچنین گمان می ‌رود که جدیدترین پرچمدار سامسونگ با دوربین دوگانه عرضه شود و حداقل یکی از سنسورها دیافراگم متغیر داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی gsm

۱۳۹۷/۴/۱۷
هنوز آندروید 9 واسه گوشی های گوگل نیومده و از یک ماه دیگه تازه شروع میشه واسه پیکسل ها مشخصه نوت 9 که کمتر از یک ماه دیگه معرفی میشه نمیتونه با آندروید 9 عرضه بشه کمی تفکر!!!!!!!!!!!!!!! ولی a8 رو قبول دارم یا a7 a5

علی gsm

۱۳۹۷/۴/۱۷
اصلا تو تفاوت سر اس با نوت رو میدونی چیه یا فقط در حد اضافه شدن قلم اطلاعات داری؟ هر وقت فهمیدی میتونی نظر بدی.در غیر این صورت سکوت بهترین کاره

محمد

۱۳۹۷/۴/۱۷
بهترین فبلت دنیا با فاصله زیاد بقیه جلو این شبیه شوخی هستن مگر میت 20 بتونه باهاش رقابت کنه بقیه ول معطلن

حامد

۱۳۹۷/۴/۱۶
پادشاه پادشاهان وارد میشود

مهدی

۱۳۹۷/۴/۱۶
اگه سامسونگ این سیاست مسخره رو تموم کنه خونه
این گوشی بای با اندروید 9 عرضه بشه
A8 2018 هم باید با اندروید۸ وارد بازار میشد که با اندروید ۷ اومد و تمام گوشی های نسل قبلی....