خانهاخبار
قلم S-Pen گلکسی نوت 9 به کمک بلوتوث جادو خواهد کرد!

قلم S-Pen گلکسی نوت 9 به کمک بلوتوث جادو خواهد کرد!

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، قلم S-Pen گلکسی نوت 9 به کاربران اجازه می‌دهد تا آهنگ در حال پخش را کنترل نموده یا عکس گروهی ثبت نمایند.
۱۳۹۷/۴/۱۶

تاکنون شایعات زیادی را پیرامون قلم S-Pen جدید فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ شنیده‌ایم و گمان می‌رود که تغییرات صورت گرفته در S-Pen، باعث تمایز پرچمدار نیمه دوم 2018 شرکت کره‌ای از نسل قبل شود؛ با این‌حال هیچ ایده‌ای پیرامون اینکه قلم جدید S-Pen چه قابلیت‌هایی را ارائه خواهد داد، نداشتیم. براساس گزارشی که اخیرا توسط IceUniverse منتشر شده است، قلم S-Pen گلکسی نوت 9 با پشتیبانی از بلوتوث به کاربران اجازه می‌دهد تا کاری بیشتر از یادداشت‌برداری یا طراحی روی صفحه‌‌نمایش این گوشی انجام دهند.

آن‌طور که پیداست، احتمالا می‌توانید با استفاده از قلم S-Pen آهنگ در حال پخش را کنترل کنید؛ گمان می‌رود دکمه موجود روی قلم برای متوقف نمودن یا رد آهنگ کاربرد خواهد داشت. ضمن اینکه احتمالا می‌توانید به دلیل برخورداری قلم S-Pen از بلوتوث، از آن به عنوان یک دکمه برای ثبت عکس استفاده کنید؛ این ویژگی در هنگام تصویربرداری گروهی از دور کاربرد خواهد داشت.

image

براساس شایعاتی که تاکنون پیرامون Galaxy Note 9 شنیده‌ایم، پرچمدار آینده سامسونگ به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی نیز دارد؛ گمان می‌رود جانشین Galaxy Note 8 به تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده باشد که هر دو پردازنده بر مبنای فرآیند ساخت 10 نانومتری توسعه یافته. لازم به‌ذکر است که سامسونگ، پیش‌تر از هر دو پردازنده در پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus استفاده کرده است و انتظار می‌رود نسخه آمریکایی و چینی Galaxy Note 9 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه شود. در سایر بازارها، کاربران می‌توانند جانشین Galaxy Note 8 را با تراشه اگزینوس 9810 خریداری نمایند.

با توجه به گزارش‌هایی که پیرامون عضو جدید سری Galaxy Note منتشر شده است، انتظار داریم پرچمدار آینده سامسونگ با طراحی مشابه با نسل قبل عرضه شود؛ احتمالاً حاشیه‌ی بالا و پایین نمایشگر حذف نخواهد شد اما می‌توان انتظار داشت که ضخامت آن‌ها نسبت به Galaxy Note 8 کم‌تر شده باشد. همچنین اعلام شده است که سنسور اثرانگشت برخلاف نسل قبل به زیر دوربین اصلی انتقال یافته تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد. سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده است که پرچمدار جدید خود را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) معرفی می‌کند؛ انتظار داریم فبلت Galaxy Note 9 حداکثر تا پایان ماه میلادی مذکور وارد بازار شود و البته پیش‌فروش دو هفته‌ای را تجربه خواهد کرد. برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که نسل قبل یعنی Galaxy Note 8 در اواخر ماه اوت 2017 معرفی شده بود.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از Galaxy Note 9 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرزاد 32

۱۳۹۷/۴/۱۶
سی جی 125 مدل 49 تمیز

ali

۱۳۹۷/۴/۱۶
ماشالله سامسونگ همیشه جادو میکنه