خانهاخبار
دو گوشی جدید نوکیا در فهرست محصولات اچ‌ام‌دی گلوبال

دو گوشی جدید نوکیا در فهرست محصولات اچ‌ام‌دی گلوبال

به نظر می‌رسد کمپانی فنلاندی HMD Global که تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را بر عهده دارد، قصد دارد فهرست محصولات معرفی شده در سال جاری میلادی را باز هم گسترش دهد و به همین منظور، دو دستگاه جدید را در روسیه ثبت کرده است.
۱۳۹۷/۴/۱۵

اچ‌ام‌دی گلوبال تا کنون مدل‌هایی مانند نوکیا ۵.۱، نوکیا ۷ پلاس و نوکیا ۸ سیریکو را به صورت رسمی معرفی و به بازار عرضه کرده است. حال نوبت به نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ رسیده است و ظاهرا این شرکت همچنان قصد دارد مدل‌های جدیدتری را معرفی کند که در این میان، تا کنون دو دستگاه در روسیه به ثبت رسیده‌اند و احتمالا به زودی شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود.

مدتی قبل این شرکت گوشی هوشمند نوکیا ایکس ۶ را در چین رونمایی کرد و انتظار می‌رود نسخه‌ی جهانی آن با شماره مدل TA-1103 به زودی عرضه شود. البته دو مدل مذکور که در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به ثبت رسده‌اند، تحت شماره مدل‌های TA-1087 و TA-1119 شناخته می‌شوند.

image

به دلیل استراتژی‌های نامشخص کمپانی فنلاندی در انتخاب شماره مدل محصولاتش، مشخص نیست این شماره‌ها به چه محصولی مربوط است؛ اما با توجه به اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، انتظار می‌رود در تابستان پیش رو و در حاشیه‌ی نمایشگاه IFA 2018 شهر برلین، شاهد معرفی دو مدل نوکیا ۵.۱ پلاس و پرچم‌دار نوکیا ۹ باشیم. بنابراین، ممکن است شماره مدل‌های ثبت شده جدید مربوط به این دو دستگاه باشد.

image
image

احتمالا نوکیا ۵.۱ پلاس از لحاظ ظاهری به نوکیا ایکس ۶ شباهت دارد و در پنل جلویی آن یک بریدگی وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود پنل پشتی نیز مانند سایر محصولات این برند، به ساختار عمودی دوربین و لوگو نوکیا مجهز شده و از شیشه ساخته شده باشد. اما نوکیا ۹ که مد‌ت‌هاست شایعات بسیاری را درباره‌ی آن می‌شنویم، ظاهرا اولین پرچم‌دار به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود و از یک دوربین قدرتمند بهره می‌برد. همچنین، با توجه به این‌که این گوشی یک محصول رده بالاست، ممکن است طراحی آن با سایر گوشی‌های هوشمند نوکیا متفاوت باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۴/۱۶
کاش اسپیکر استریو باشن