خانهاخبار
تصاویر و مشخصات اصلی گوشی Honor Note 10

تصاویر و مشخصات اصلی گوشی Honor Note 10

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، تأیید کرده است که گوشی بعدی آن Honor Note 10 نام دارد. تصاویر تازه فاش شده منسوب به این گوشی نمای ظاهری آن را به نمایش گذاشته‌اند و همچنین احتمال مجهز شدنش را به بریدگی حاشیه رد کرده‌اند.
۱۳۹۷/۴/۱۵

شاو مینگ، مدیر آنر، روز گذشته رسما تأیید کرد که گوشی بعدی این سازنده Honor Note 10 نام دارد. در گزارش‌های قبلی هم گفته شده بود که گوشی Honor Note 10 به صفحه نمایش 6.9 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز می‌شود اما سایر مشخصات فنی آن همچنان نامشخص هستند. امروز تصاویر رسمی این گوشی مرموز از وب‌سایت Honor.cn در شبکه اجتماعی چینی Weibo فاش شدند و برخی ویژگی‌های اصلی و همچنین طراحی ظاهری آن را به نمایش گذاشتند.

image

این تصاویر تازه به خوبی نشان می‌دهند که صفحه نمایش 6.9 اینچی Super AMOLED در گوشی Honor Note 10 از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از پردازنده Kirin 970 قدرت می‌گیرد و به تکنولوژی نوین GPU Turbo هوآوی مجهز می‌شود تا تجربه تازه‌ای از پردازش پرسرعت گرافیکی ارائه کند.

گوشی Honor Note 10 همچنین به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. دوربین اصلی آن از نوع دوگانه با لنزهای 16 مگا پیکسلی خواهد بود و از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موارد گفته می‌شود که این گوشی تازه قرار است به باتری بزرگی با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت مجهز شود و از تکنولوژی شارژ سریع هم بهره ببرد.

به نظر می‌رسد بدنه گوشی Honor Note 10 به‌صورت یکپارچه از جنس فلز طراحی شده باشد. در این تصویر تازه شاهد هستیم که حاشیه‌های بدنه در پنل روبرو به رنگ سفید طراحی شده‌اند در حالی که پنل پشتی ظاهرا فلزی آن به رنگ طلایی دیده می‌شود. دوربین اصلی با چینش افقی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده و حسگر اثرانگشت هم کمی پایین‌تر در میانه عرض قرار گرفته است. طراحی پنل نمایش Honor Note 10 کمی کشیده دیده می‌شود و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که سازنده از نسبت تصویر 18:9 در آن بهره گرفته باشد.

image

در حاشیه بالای صفحه نمایش هم شاهد طراحی دوربین سلفی دوگانه، بلندگوی مکالمه و یک حسگر دیگر هستیم. پیش از این شایعه شده بود که آنر قصد دارد گوشی بعدی خود را با طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) توسعه دهد اما این تصاویر تازه نشان می‌دهند که طراحی Honor Note 10 از همان روند رایج قدیمی پیروی می‌کند.

باید اشاره کنیم که صحت تصاویر پیش رو هنوز توسط سازنده مورد تأیید قرار نگرفته است و نمی‌توان کاملا به آن‌ها اعتماد کرد. تاریخ دقیق رونمایی از Honor Note 10 هنوز مشخص نشده است اما پیش بینی می‌شود که آنر آن را در فصل جاری معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Soroosh

۱۳۹۷/۴/۱۶
خیلی الکی بزرگه

mohammadmartin

۱۳۹۷/۴/۱۵
مشخصات خوبی داره ولی باید صبر می‌کرد تا CPU بهترین تولید می‌کرد بعدش اینو معرفی می‌کرد
کرین 970 نسبت به اسنپدراگون 845 ضعیف تره
بعدشم نمیدونم دلیل انقدر اسمارت فون معرفی کرد هواوی چیه جوری شده هر ماه یک گوشی معرفی میکنه خیلی مسخرست این کارا هواوی