خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 در تصاویر رندری تازه فاش شد

پرچمدار Galaxy Note 9 در تصاویر رندری تازه فاش شد

تصاویر رندر شده متعددی منسوب به Galaxy Note 9 در فضای وب منتشر شده‌اند و در حالی که تنها 1 ماه دیگر تا رونمایی رسمی از این فبلت پرچمدار باقی مانده است، نمای ظاهری آن را به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۷/۴/۱۴

در روزهای اخیر تصاویر رندر شده متعددی از گوشی پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ منتشر شدند و آن را در نماهای مختلف به نمایش گذاشتند. اولین سری این تصاویر درواقع قاب محافظ طراحی شده برای این فبلت تازه را به نمایش می‌گذارد اما متاسفانه برند مشخصی روی آن دیده نمی‌شود. سری دوم تصاویر رندر شده Galaxy Note 9 هم شب گذشته منتشر شدند و به نظر می‌رسد که توسط یک فروشنده لوازم جانبی به نام MobileFun به بیرون درز کرده باشند. این کمپانی پیش از این هم مشخصات بسیاری از محصولات هوشمند را پیش از معرفی رسمی منتشر کرده بود و حالا هم قاب محافظ مخصوص گوشی Galaxy Note 9 را به فروش می‌رساند. این قاب‌های محافظ از قیمت 11.49 تا 33.49 دلار در وب‌سایت فروشگاهی مذکور در دسترس قرار گرفته‌اند.

image

این تصاویر تازه در راستای اغلب شایعه‌هایی هستند که اخیرا درباره Galaxy Note 9 شده‌اند. در همه‌ی رندرهای پیش رو شاهد گوشی بدون حاشیه‌ای هستیم که طبق پیش بینی‌ها به دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی مجهز شده و حسگر اثرانگشت آن هم برخلاف نسل قبلی به زیر این ماژول منتقل شده است. گوشی  Galaxy Note 9 در همه تصاویر رندرشده قاب‌های برند Olixar در رنگ مشکی دیده می‌شود و براساس تازه‌ترین گزارش‌ها در این باره پیش بینی می‌شود سامسونگ فبلت تازه خود را در 5 رنگ مختلف معرفی کند. نمای کلی فبلت Galaxy Note 9 شبیه Galaxy Note 8 به نظر می‌رسد و مانند آن از پنل نمایش اینفینیتی و نسبت تصویر 18.5:9 پشتیبانی می‌کند. پنل نمایش این فبلت پرچمدار از کناره‌های بدنه کمی خمیده طراحی شده است و حاشیه‌های آن نسبت به نسل قبلی باریک‎تر شده‌اند.

کمپانی سامسونگ اخیرا تأیید کرد که قصد دارد 9 اوت (18 مرداد) در خلال برگزاری رویداد آنپکد در نیویورک از فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 پرده بردارد. انتظار می‌رود این پرچمدار تازه هم مانند Galaxy S9 و S9 Plus که ابتدای سال جاری معرفی شدند، براساس بازار هدف از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 قدرت بگیرد. نسخه استاندارد Galaxy Note 9 احتمالا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و البته از درگاه کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که ظرفیت باتری Note 9 معادل 4000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است و این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.1 و پوسته اختصاصی Samsung Experience 9.5 بهره می‌برد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)