خانهاخبار
گوشی منعطف سامسونگ به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تاشو مجهز می‌شود

گوشی منعطف سامسونگ به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تاشو مجهز می‌شود

اولین گوشی منعطف سامسونگ با صفحه نمایش تاشو سال آینده معرفی می‌شود و به نظر می‌رسد که این سازنده قصد دارد تولید انبوه باتری انعطاف پذیر این گوشی را هم تا آخر سال 2018 آغاز کند.
۱۳۹۷/۴/۱۴

بازوی تولید باتری کمپانی سامسونگ SDI نام دارد و باتری‌های مخصوص محصولات متعددی را از گوشی‌های همراه، دوچرخه‌ها و خودروهای الکترونیکی، جاروبرقی و پاوربانک تولید می‌کند.

Samsung SDI همچنین سال‌هاست که طراحی باتری‌های تاشو یا به عبارتی انعطاف پذیر را در دست توسعه دارد. پروتوتایپ مرتبطی که SDI حدودا 4 سال پیش از چنین باتری جالب توجهی تولید کرد، از ظرفیت 210 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و البته برای تعبیه در گوشی هوشمند اصلا مناسب نبود.

image

حالا به نظر می‌رسد که این سازنده موفق شده است باتری منعطفی را با ظرفیت بالا و مناسب گوشی هوشمند تولید کند. برخی منابع آگاه می‌گویند که SDI قصد دارد روند تولید انبوه این باتری تازه را تا اواخر سال 2018 آغاز کند. گفته می‌شود ظرفیت این باتری‌های انعطاف پذیر از 3000 تا 600 میلی آمپر است.

از آنجا که انتظار می‌رود سامسونگ گوشی هوشمند نوین خود را با صفحه نمایش تاشو تا سال آینده معرفی کند، پیش بینی می‌شود که یکی از این باتری‌ها در گوشی مذکور تعبیه شود. همچنین شایان ذکر است که گوشی تاشوی تازه سامسونگ به خاطر طراحی منحصر به فردش از صفحه نمایش بزرگی بهره می‌برد و فبلت به شمار می‌رود. این گوشی احتمالا از باتری منعطف با ظرفیت بالا برخوردار خواهد بود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)