خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

سامسونگ برای نسخه‌ای از پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy Note 9 از سازمان 3C چین تاییدیه دریافت کرده است. این گوشی احتمالا مدت کوتاهی پس از معرفی به بازار چین راه پیدا می‌کند.
۱۳۹۷/۴/۱۳

گلکسی نوت 9 مهم‌ترین محصولی است که سامسونگ تا پایان سال معرفی خواهد کرد و زمان رونمایی این گوشی به صورت رسمی مشخص شده است؛ کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که مراسم Unpacked بعدی خود را برای رونمایی از جدیدترین عضو سری Galaxy با نام Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت در نیویورک برگزار خواهند کرد. همچنین پرچمدار آینده سامسونگ در یک زمان دیگر در چین معرفی خواهد شد؛ چین دومین بازار بزرگ برای سازندگان گوشی‌های هوشمند است و بعید می‌دانیم سامسونگ بخواهد چنین فرصتی را از دست بدهد! همین موضوع باعث شده است تا کره‌ای‌ها برای معرفی جدیدترین پرچمدار خود در چین آماده شوند و برای جانشین Galaxy Note 8 از چین تأییدیه دریافت نمایند.

نسخه چینی Galaxy Note 9 سامسونگ با شماره مدل SM-N9608 در پایگاه 3C فاش شده است؛ همچنین به شارژر این گوشی با شماره مدل EP-TA200 اشاره می‌شود. آداپتور شارژ پرچمدار جدید سامسونگ از ولتاژ 9 ولت و شدت جریان 1.67 آمپری و ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2 آمپر پشتیبانی می‌کند که پایین‌تر از شارژرهای Fast اختصاصی سامسونگ برای پرچمداران این شرکت است.

image

از نظر طراحی، گفته شده است که Galaxy Note 9 تفاوت چشمگیری با نسل قبل نخواهد داشت؛ Infinity Display که نام اختصاصی نمایشگر بدون حاشیه پرچمداران اخیر سامسونگ است،در جانشین Galaxy Note 8 مورداستفاده قرار خواهد گرفت و همچین اعلام شده است که حاشیه‌ی بالا و پایین نمایشگر به تبعیت از طراحی آیفون 10 حذف نخواهد شد! اخیراً بسیاری از سازندگان نسبت به حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر از پرچمداران خود اقدام کرده‌اند؛ این موضوع باعث شده تا برای جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ایجاد شود. با این‌حال، بعید است سامسونگ امسال به این سبک طراحی در گوشی‌های هوشمندش رضایت دهد!

با اینکه پنل جلوی Galaxy Note 9 شباهت چشمگیری به نسل قبل خواهد داشت، گفته می‌شود که ضخامت حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر کاهش یافته؛ همچنین حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مکان جدیدی را برای خود برگزیده است. در نسل قبل، سنسور اثرانگشت در سمت راست دوربین دوگانه جای گرفته بود و فلاش LED نیز به عنوان مرز میان دوربین اصلی و حسگر اثرانگشت قرار داشت. با این‌حال، دسترسی به حسگر اثرانگشت به دلیل موقعیت آن در Galaxy Note 8 دشوار بود و کاربران به راحتی نمی‌توانستند انگشت خود را روی سنسور اثرانگشت قرار دهند. این موضوع باعث شد تا در پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus شاهد تغییر مکان حسگر اثرانگشت باشیم و سنسور اثرانگشت به پایین دوربین اصلی انتقال یابد. حال اعلام شده است که همین روند نیز در Galaxy Note 9 تکرار خواهد شد و سامسونگ، سنسور اثرانگشت را به پایین دوربین دوگانه انتقال داده است.

انتظار می‌رود پرچمدار آینده سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام (در ایالت متحده و چین) و اگزینوس 9810 (در سایر بازارها) عرضه شود. این مدل به حداقل شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود و 128 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان دارد. همچنین انتظار داریم نسخه رده‌بالای آن با هشت گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود. از دیگر شایعات موجود پیرامون Galaxy Note 9 می‌توان به عرضه این گوشی با نسخه جدید دستیار صوتی بیکسبی یعنی Bixby 2.0 اشاره کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۴/۱۳
آره جون خودت اینم مثل خودت و بقیه می ترکه???

محمد

۱۳۹۷/۴/۱۳
عالیه بهترین فبلت سال 2018 اینه به همراه میت 20