خانهاخبار
میان رده Nova 3 هوآوی با 4 دوربین و 6 گیگابایت رم در راه است

میان رده Nova 3 هوآوی با 4 دوربین و 6 گیگابایت رم در راه است

کمپانی هوآوی به زودی تازه‌ترین میان رده توانمند خود را از سری Nova به نام Nova 3 معرفی می‌کند. این گوشی 4 دوربین دارد و از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۴/۱۳

کمپانی هوآوی چندی پیش از سری پرچمدار تازه خود به نام P20 رونمایی کرد و همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های سری Nova این سازنده از سری گوشی‌های توانمند و میان رده به شمار می‌روند. حالا به نظر می‌رسد که به معرفی رسمی نسل سوم این سری محبوب نزدیک می‌شویم چراکه Nova 3 دوشنبه هفته گذشته توسط آژانس رگولاتوری TENAA مجوز دریافت کرده است.

image

 

باتوجه به مندرجات مجوز TENAA گوشی Nova 3 هوآوی به پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت پردازش حداکثر 2.3 گیگاهرتز مجهز می‌شود که حدس می‌زنیم Kirin 659 باشد؛ هرچند ممکن است هوآوی این پیشکش تازه را به Kirin 710 مجهز کند. Nova 3 همچنین صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر 2340 در 1080 و نسبت نمایش 19:9 دارد و از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. قرار است دو نسخه از این گوشی با کانفیگ‌های مختلف روانه بازار شوند. این دو نسخه از 6 گیگابایت رم بهره می‌برند اما حافظه داخلی‌شان 64 و 128 گیگابایت خواهد بود.

نکته جالب توجه در مشخصات Nova 3 هوآوی احتمالا دوربین آن است. این گوشی میان رده به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 16 و 24 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و دوربین سلفی‌اش هم دوگانه با لنزهای 24 و 2 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است.

 

این گوشی با دو شناسه PAR-AL00 و PAR-TL00 از TENAA مجوز دریافت کرده است اما با توجه به تصاویر تبلیغاتی‌اش به خوبی می‌توان تشخیص داد که هر دو شناسه متعلق به گوشی Nova 3 هستند. این میان رده تازه احتمالا شبیه P20 Lite طراحی می‌شود اما ابعادش کمی بزرگ‌تر هستند. Nova 3 در ابعاد 157 × 73.7 × 7.3 میلی متر ساخته شده است و 166 گرم وزن دارد. ظرفیت باتری آن 3650 میلی آمپر ساعت گزارش شده است و احتمالا از تکنولوژی شارژ سریع هوآوی که Super Charge نام دارد پشتیبانی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۴/۲۸
شما به شیاومیت برس
مگه از نوا 2 پلاس یا میت 10 لایت استفاده کردی که این حرفو میزنی؟

ali

۱۳۹۷/۴/۱۳
به نام خدا
جی اس ام لایک و دیسلایک که می کنم ثبت می شه ولی وقتی صفحه دوباره بارگزاری میکنم می بینم ثبت نشده وبه حالت قبل برگشته لطفا رسیدگی کنید
مرسی

ali_micro_f

۱۳۹۷/۴/۱۳
به ما چه؟ ما که قدرت خرید نداریم زور بزنیم شکم خودمون رو سیر کنیم

ابرام شیاعومی

۱۳۹۷/۴/۱۳
کایرین 659 که افتضاح هستش.خیلی بعیده این پردازنده را استفاده کنند.