خانهاخبار
با تین کاپ هیجان مسابقات جام جهانی دو چندان می‌‏شود

با تین کاپ هیجان مسابقات جام جهانی دو چندان می‌‏شود

تین‌ کاپ یک اپلیکیشن تعاملی برای پیش بینی رخداد‌ها و اتفاقات بازی‌های فوتبال است، که برخلاف سایر اپلیکیشن‌ها، حتی پس از شروع بازی نیز می‌توانید اتفاقات بازی را پیش‌بینی کنید و حدس بزنید.
۱۳۹۷/۴/۱۴
image

بی شک هیچ رویداد ورزشی به اندازه جام جهانی فوتبال هیجان انگیز نیست؛ رویدادی گخ برای یک ماه کار و زندگی مردم جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ آنچان که حتی اگر به مسابقات ورزشی علاقه کمی داشته باشید، در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال، نتایج بازی‌ها را مشتاقانه دنبال می‌کنید و وقت بیشتری به تماشای فوتبال اختصاص می‌دهید.

در کنار برگزاری مسابقات جام جهانی، شرکت در مسابقات پیش‌بینی آنلاین، هیجان این رویداد را دو چندان کرده است. در این روزها سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی اقدام به برگزاری مسابقات پیش‌بینی جام جهانی 2018 کرده‌اند و از کاربران می‌خواهند تعداد دقیق گل‌های بازی را مشخص کنند؛ اما اتفاقات و حوادث مسابقات فوتبال فراتر از تعداد گل‌های بازی است؛ حتی ممکن است گرفتن یک شوت از راه دور یا عبور دادن توپ از میان پاهای بازیکن حریف تماشاچیان را به وجد آورد.

تین کاپ اپلیکیشن تعاملی پیش‌بینی مسابقات جام جهانی فوتبال است که روشی متفاوت‌تر و هیجان‌انگیزتر از اپلیکیشن‌های مشابه دارد.

برخلاف اکثر اپلیکیشن‌های پیش‌بینی مسابقات فوتبال، در تین کاپ فقط پیش‌بینی نتیجه بازی تاثیرگذار نیست، بلکه با پیش‌بینی شوت‌ها، آفسایدها، ضربات پنالتی، کارت‌های زرد و قرمز و کرنر نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید.

اگر عضو TeenCup باشید با شروع هر بازی رقابت میان کاربران داغ‌تر هم می‏شود. تین کاپ بخشی به نام «زنده» دارد که می‌توانید در لحظه اتفاقاتی که ممکن است در دقایق بعدی بازی رخ دهد را پیش‌بینی کنید و شانس برده‌ شدنتان را افزایش دهید.

در طول بازی آمار لحظه‌ای مسابقات گل‌ها، آفسایدها، خطاها و کارت‌ها به شما اطلاع داده می‏شود تا کاملا در جریان روند بازی قرار بگیرید، و حتی اگر از تلویزیون بازی را تماشا نمی‌کنید، قادر باشید پیش‌بینی بهتر و درست‌تری داشته باشید.

در بخش دیگری از تین کاپ که «سوال روز» نام دارد، هر روز 7 سوال مختلف از شما پرسیده می‏شود که در زمان کوتاهی باید به آنها پاسخ دهید؛ اما هر پاسخ صحیح 10 امتیاز مثبت به شما اضافه خواهد کرد. امتیازات کسب شده و رتبه شما در صفحه رتبه‌بندی قابل مشاهده است که علاوه بر دیدن نفرات اول می‌توانید فاصله و جایگاه خود با سایر کاربران را مقایسه کنید.

تین کاپ هر هفته به 6 نفر از کاربرانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند جوایز ارزنده‌ای همچون گوشی Galaxy S9 جایزه می‌دهد. با این حال کاربران که بالاترین امتیازات را کسب نکرده‌اند باز هم شانس برنده شدن دارند چون در پایان هر هفته از میان تمام کاربران یک نفر به قید قرعه انتخاب می‏شود.

اپلیکیشن TeenCup را می‌توانید به صورت کاملا رایگان از لینک زیر برای گوشی‌های اندرویدی دریافت کنید و با ثبت نام در آن وارد مسابقه هیجان انگیزش شوید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)