خانهاخبار
Chromebook 3 سامسونگ پیش از معرفی رسمی فاش شد

Chromebook 3 سامسونگ پیش از معرفی رسمی فاش شد

تصاویر رندر شده متعددی منسوب به یک لپتاپ – تبلت تازه سامسونگ به نام Chromebook 3 روز گذشته منتشر شد. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این دستگاه هوشمند تازه را به زودی معرفی کند.
۱۳۹۷/۴/۱۲

تصاویری از یک لپتاپ تازه سامسونگ از سری Chromebook 3 روز گذشته در وب‌سایت فروشگاه آنلاین Best Buy دیده شد؛ در حالی که کمپانی سازنده هنوز این دستگاه را رسما معرفی نکرده است. این خبر اولین بار توسط Chrome Unboxed منتشر شد و منبع اصلی آن ادعا کرده است که سامسونگ قصد دارد تازه‌ترین محصول تبلت – لپتاپ خود را از ابتدای ژوئیه (روز گذشته) روانه بازار کند. این پیش بینی محقق نشده است اما همچنان ممکن است تا اواخر هفته جاری شاهد رونمایی از Chromebook 3 تازه باشیم. با توجه به اطلاعات منبع انتشار این خبر، XE501C13-K01US و XE501C13-K02US تازه‌ترین نوت بوک‌های 11.6 اینچی سامسونگ هستند.

image

 

این دستگاه همچنین در EPEAT دیده شده و رتبه خوبی هم از نظر طراحی بهینه کسب کرده است. در میان این موارد و امتیازهای اعطا شده سطح پایین استفاده از "مواد حساس محیط زیستی"، بسته بندی و اشاره به مدیریت پایان عمر محصول دیده می‌شود. لپتاپ تازه سامسونگ در این ابزار بررسی امتیازهای طلایی متعدد کسب کرده است و به نظر می‌رسد که در طراحی و توسعه آن از رویکرد سبز و محیط زیستی نسبت به نسل قبلی‌اش بهره گرفته شده باشد. به جز این موارد و تصویر فاش شده منسوب به دستگاه هوشمند تازه سامسونگ، اطلاعات دیگری از آن در دست نیست. به نظر می‌رسد که طراحی ظاهری این لپتاپ هم نسبت به نسل قبلی دستخوش تغییر شده باشد. پیش از این شاهد طراحی خمیده در مرز تلاقی صفحه نمایش و صفحه کلید بودیم و حالا این طراحی از Chromebook 3 حذف شده است. علاوه بر این دوربین هم ظاهرا روی ماژول تازه‌تری توسعه یافته و به جای تعبیه در درگاه مستطیلی شکل در قسمت بالای صفحه نمایش به طور کامل در بدنه قرار گرفته است. همچنین شایان ذکر است که دو بلندگو در دو طرف این دوربین دیده می‌شود و لولای اتصال میان بدنه و صفحه نمایش هم نسبت به نسل قبلی مقاوم‌تر طراحی شده است.

image

به جز موارد مذکور، تفاوت چشمگیری در طراحی ظاهری نسبت به آنچه پیش‌تر در نسل قبلی شاهدش بودیم، اعمال نشده است. برچسب اینتل روی بدنه نشان می‌دهد Chromebook 3 هم مانند نسل قبلی از پردازنده همین سازنده بهره می‌برد. مدل قبلی از پردازنده Celeron اینتل بهره می‌‌‌برد اما هنوز نمی‌دانیم این نسل تازه قرار است به روزرسانی شود یا خیر. به نظر می‌رسد پورت DC برای شارژر آن در نظر گرفته شده باشد در حالی که پورت USB Type-C حالا به استانداردی رایج برای اغلب دستگاه‌های هوشمند تبدیل شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)