خانهاخبار
Honor Note 9 به یک نمایشگر 6.9 اینچی AMOLED مجهز خواهد شد

Honor Note 9 به یک نمایشگر 6.9 اینچی AMOLED مجهز خواهد شد

براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده، برند Honor هوآوی احتمالاً در اواخر امسال از فبلت رده‌بالای خود با صفحه‌نمایش 6.9 اینچی به عنوان رقیب Galaxy Note 9 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۴/۱۲

در اوایل ماه ژوئیه، خبرگزاری کره‌ای Bell به نقل از منابع مطلع اعلام کرده بود که هوآوی و سامسونگ دیسپلی، یک همکاری متفاوت با یک‌دیگر خواهند داشت؛ ظاهراً شرکت کره‌ای درنظر دارد برای رقیب خود، نمایشگر اولد 6.9 اینچی تولید کند. همین موضوع باعث انتشار شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه Pro میت 20 در اواخر سال 2018 با صفحه‌نمایش 6.9 اینچی شده بود. در آن زمان، این موضوع امکان‌پذیر به‌نظر می‌رسید؛ اپل برای عرضه آیفون 10 پلاس با صفحه‌نمایش OLED برنامه‌ریزی کرده است و همچنین سامسونگ درنظر دارد تا Galaxy S10 Plus را به یک نمایشگر 6.46 اینچی مجهز نماید. به همین جهت، قابل انتظار بود که شرکت هوآوی درنظر داشته باشد گوشی مجهز به نمایشگر غول‌آسا ارائه دهد و سری Mate پرچمداران هوآوی، مناسب‌ترین گزینه به‌نظر می‌رسید.

image

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد Huawei Mate 20 Pro به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی مجهز نخواهد شد و شرکت چینی هوآوی به دنبال عرضه گوشی دیگری با چنین نمایشگری است. این گوشی که با اسم‌رمز Ravel شناخته می‌شود و احتمالاً با نام تجاری Honor Note 9 معرفی خواهد شد، از نمایشگر 6.9 اینچی بهره می‌گیرد و Galaxy Note 9 را به چالش خواهد کشید.

اخیراً Zhao Ming، رئیس برند Honor هوآوی در شبکه Weibo اعلام کرده است که از گوشی پرچمدار Honor 10 و یک مدل مجهز به نمایشگر بزرگ‌ استفاده می‌کند؛ همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که رئیس برند Honor، شایعات موجود پیرامون عرضه Honor Note 9 را با نمایشگر 6.9 اینچی دیده و خواسته به آن‌ دامن بزند. به همین جهت، بعید نیست برند Honor هوآوی در اواخر سال 2018 از گوشی مجهز به صفحه‌نمایش 6.9 اینچی رونمایی کند؛ این مدل، احتمالاً به پنل اولد مجهز خواهد بود.

image

شرکت چینی هوآوی در ماه اوت 2016 از گوشی پرچمدار Honor Note 8 رونمایی کرد؛ به همین جهت، غیرممکن نیست که جانشینی برای آن در اواخر سال 2018 معرفی شود. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از پرچمدار Honor Note 9 هوآوی به‌دست نیامده است؛ همچنین نمی‌دانیم این مدل به چه پردازنده‌ای مجهز خواهد شد. شرکت چینی هوآوی برای عرضه Mate 20 و Mate 20 Pro با چیپ‌ست Kirin 980 در اواخر سال 2018 آماده می‌شود؛ این تراشه، جانشین Kirin 970 خواهد بود که در حال‌حاضر در برخی از پرچمداران هوآوی از جمله Huawei P20 و Mate 20 و پرچمداران Honor از جمله Honor 10 مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر با Honor Note 8 و اینکه ممکن است هوآوی گوشی مجهز به نمایشگر 6.9 اینچ عرضه نماید، بهتر است نگاهی به مشخصات آنر نوت 8 داشته باشیم؛ مدل مذکور از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی از نوع Super AMOLED بهره می‌گیرد که رزولوشن نمایشگر آن QHD و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش 16:9 است. همین موضوع باعث شده تا در هر اینچ از صفحه‌نمایش، 443 پیکسل جای بگیرد. Honor Note 8 از پردازنده Kirin 955 استفاده می‌کند؛ این تراشه شامل هشت هسته پردازشی است و چهار هسته قدرتمند 2.5 گیگاهرتزی از نوع Cortex A72 دارد. برای فبلت Honor Note 8 از چهار گیگابایت رم استفاده شده است و این فبلت در زمان عرضه در سه نسخه با 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری بود؛ هرچند، می‌توانستید از کارت حافظه Micro SD برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی استفاده کند. در قاب پشتی Honor Note 9 شاهد جای‌گیری سنسور 13 مگاپیکسلی هستیم و عکس‌های سلفی به کمک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی به ثبت می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mohsen

۱۳۹۷/۴/۱۲
یا کپی از مدل آیفون یا کپی از اسمهای سامسونگ واقعا چه برند بی ارزشی هستش.اومد بازار فورا جی اس ام با یه گوشی به درد خور مقایسه اش میکنه اما دریغ از اینکه گوشیهای هواوی فقط ظاهری هستن و بعد چند وقت یا بردش میسوزه یا عیبهای دیگه میفته به جونش.از هر برندی خریدین کار درستی کردین اما هواوی نخرین.

سعید

۱۳۹۷/۴/۱۲
Honor Note 9 که نه، آنر نوت 8ی ک هرگز ب ایران هم نیومد!!!
درسته؟؟؟