خانهاخبار
مسابقه پیش‌بینی جام جهانی جی‌اس‌ام با هیجان ادامه دارد؛ شانس برنده شدن را از دست ندهید

مسابقه پیش‌بینی جام جهانی جی‌اس‌ام با هیجان ادامه دارد؛ شانس برنده شدن را از دست ندهید

با آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و به اوج رسیدن هیجان مسابقات، ضریب امتیازات مسابقه پیش‌بینی جی‌اس‌ام نیز 4 برابر شده است تا رقابت بیشتر شود و شرکت کنندگان شانس بیشتری برای رسیدن به جایزه 10 میلیونی داشته باشند.
۱۳۹۷/۴/۱۱

همانطور که مسابقات جام ‌جهانی 2018 روسیه با هیجان ادامه دارد، مسابقه پیش‌بینی جام جهانی جی‌اس‌ام نیز هنوز تمام نشده است و برای همه شرکت‌کنندگان شانس برنده شدن وجود دارد.

با شروع مرحله‌ یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، ضریب امتیازات پیش‌بینی 4 برابر شده است یعنی به ازای هر حدس درست و دقیق شانس کسب 24 امتیاز در هر بازی وجود دارد؛ به همین دلیل کاربرانی که تا کنون به صورت جدی در مسابقه شرکت نکرده‌اند و امتیاز نسبتا پایینی دارند، این شانس را دارند تا با پیش‌بینی درست رتبه خود را بالا ببرند.

image

در صفحه اختصاصی مسابقه پیش‌بینی جام جهانی 2018 به صورت کامل نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه توضیح داده شده است. نفرات برتر در پایان این مسابقه جوایز زیر را دریافت می‌کنند.

۱- نفر اول: تا ۱۰ میلیون تومان هر محصولی که دوست داشتید می‌توانید از فروشگاه گو اسپرت خریداری کنید، از تردمیل و گوپرو تا کفش ورزشی و وسایل کوهنوری و کمپینگ و صدها محصول متنوع دیگر.

۲- نفر دوم: تا سقف ۶.۵ میلیون تومان هر گوشی که دوست داشتید می‌توانید از ما جایزه بگیرید، انتخاب جایزه با شماست.

۳- نفر سوم: تا سقف ۲.۵ میلیون تومان هر کنسول بازی که دوست داشتید می‌توانید از ما جایزه بگیرید، انتخاب نوع کنسول بازی با شماست.

۴- نفر چهارم تا دهم: فروشگاه گو اسپرت ۲۰۰ هزارتومان کارت هدیه خرید از این فروشگاه به نفرات چهارم تا دهم اهدا خواهد کرد.

فراموش نکنید یک قرعه‌کشی دیگر نیز در بین همه شرکت‌کنندگان این مسابقه انجام می‏شود. فارغ از اینکه در انتها چه امتیازی کسب کنید، وارد قرعه‌کشی گیفت کارت ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومانی فروشگاه گواسپورت خواهید شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amirhossein.rou051

۱۳۹۷/۴/۱۱
سلام.درمرحله حذفی نتیجه90دقیقه رو باید پیش بینی کنیم یا120؟.