خانهاخبار
تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی

تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی

پرچمدار تازه شیائومی قرار است تا اخر سال 2018 رونمایی شود. یک کانال یوتیوبی خلاق در همین راستا دست به طراحی و انتشار ویدیوی مفهومی گوشی مذکور که احتمالا Mi MIX 3 نام دارد زده است.
۱۳۹۷/۴/۱۲

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی تا اواخر سال 2018 از یک پرچمدار دیگر هم به نام Mi MIX 3 پرده بردارد. اخیرا کانال Science and Knowledge در شبکه اجتماعی یوتیوب کلیپ ویدیویی مفهومی از این گوشی منتشر کرده و آن را با طراحی جالب توجه به نمایش گذاشته است. پیش از آنکه به این ویدیوی مفهومی بپردازیم، لازم است اشاره کنیم شیائومی پیش از این 3 مدل گوشی پرچمدار از سری Mi MIX معرفی و روانه بازار کرده است. این گوشی‌ها Mi MIX، Mi MIX 2 و Mi MIX 2S هستند که آخرین‌شان ابتدای سال جاری میلادی معرفی شد.

image

 

گوشی مفهومی Mi MIX 3 از جنس فلز و سرامیک طراحی شده و کناره‌های پنل پشتی آن کمی خمیده است. لبه‌های بدنه هم حالت خمیده طراحی شده و به پورت ارتباطی USB Type-C در لبه پایینی مجهز شده است. لوگوی برند شیائومی در پنل پشتی نقش بسته و اطراف آن را نوار سرامیکی با بافت متفاوت پوشانده است. نکته جالب دیگر در پنل پشتی Mi MIX 3 طراحی ماژول دوربین اصلی آن است. لنزهای این دوربین سه گانه به طور عمودی چینش شده و به همراه فلش LED در میانه عرض قرار گرفته‌اند. طراح این تصوایر همچنین براساس ایده بدون حاشیه که شیائومی در توسعه پرچمداران سری Mi MIX خود به کار گرفته این گوشی را بدون حاشیه طراحی کرده است. این گوشی مفهومی همچنین صفحه نمایش 6 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 2960 در 1440 دارد و روکش محافظ Corning Gorilla Glass 5 هم روی آن را پوشانده است. Mi MIX 3 در ویدیوی مقابل به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی MIUI 10 شیائومی مجهز شده است.

گوشی Mi MIX 3 از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و از 6 / 8 گیگابایت رم و 64 / 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همان‌طور که گفتیم، دوربین اصلی این گوشی مفهومی سه گانه دیده می‌شود و طراح آن لنز اصلی 40 مگا پیکسلی را به همراه فلش LED دوگانه برای آن متصور شده است. ماژول دوربین سلفی گوشی مذکور به صورت پاپ آپ طراحی شده که یک لنز 23 مگا پیکسلی دارد و از این جهت شبیه گوشی Vivo NEX به نظر می‌رسد. جک هدفون 3.5 میلی متری هم در این گوشی پرچمدار دیده می‌شود و ظرفیت باتری آن هم 3400 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است که از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4 هم پشتیبانی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

aaaamirmohammad83

۱۳۹۷/۴/۱۳
اره موافقم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۱۲
الله‌وکیلی خیلی شاخه?