خانهاخبار
متراژ؛ سامانه آنلاین درخواست قرارداد مسکن

متراژ؛ سامانه آنلاین درخواست قرارداد مسکن

متراژ اپلیکیشن درخواست قرارداد مسکن است که در 6 قدم، امکان صدور قرارداد رسمی و قانونی را در اختیار شما می‌گذارد و بیش از 65 درصد روی مبلغ کمیسیون به شما تخفیف می‌دهد.
۱۳۹۷/۴/۲۳
image

در دنیای امروز که همه به دنبال صرفه‌جویی در وقت و راحتی بیشتر هستند، سر زدن‌های مداوم به آژانس‌های املاک و پرس‌و‌جو برای فروش و اجاره خانه، کاری پردردسر و وقت‌گیر است.

با ایجاد سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آگهی مسکن، مالکان و متقاضیان ملک دیگر نیازی ندارند از این آژانس به آن آژانس بروند؛ بلکه می‌توانند در هر زمان یا مکانی که می‌خواهند از طریق کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود به دنبال خانه مورد نظرشان بگردند و شرایط فروش یا اجاره آن را بررسی کنند.

حذف شدن واسطه‌گری و مذاکره مستقیم بین طرفین قرارداد یکی دیگر از مزیت‌های جستجوی آنلاین خانه است که سبب می‏‌شود هزینه نهایی کاهش یابد و هر دو طرف رضایت بیشتری از توافق خود داشته باشند.

زمانی که قرارداد خرید یا اجاره ملک از طریق مشاورین املاک بسته شود، تا حد زیادی می‌توان نسبت به اعتبار و صحبت آن مطمئن بود؛ ولی زمانی که مشاورین املاک از روند معامله کنار گذاشته شوند، همواره این نگرانی وجود دارد که آیا قرارداد امضا شده رسمیت دارد یا خیر.

اپلیکیشن متراژ راه حلی است که این نگرانی را برطرف می‌کند. افرادی که به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش یا اجاره مسکن می‌کنند و می‌خواهند قرارداد آنها کاملا قانونی و معتبر باشد، با استفاده از اپلیکیشن متراژ می‌توانند به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنند تا پس از امضا و طی شدن مراحل قانونی، قرارداد رسمی و هولوگرام‌دار دریافت نمایند.

اپلیکیشن متراژ طراحی و رابط کاربری بسیار ساده‌‌ای دارد و تمامی افراد به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. منوهای هر بخش و توضیحاتی که در هر مرحله داده شده است کاملا گویاست و کاربر می‌تواند در عرض چند دقیقه درخواست قرارداد مسکن خود را ثبت کند.

image

زمانی که وارد اپلیکیشن می‏‌شوید از شما خواسته می‎شود تا مشخص کنید در این قرارداد چه نقشی دارید. بسته به نقشتان در قراردادی که درخواست ثبت آن را دارید باید یکی از سه گزینه مشاور، فروشنده – موجر یا خریدار – مستاجر را انتخاب کنید.

image
image

در مرحله بعد باید مشخص کنید قرارداد ملک مورد نظر مربوط به خرید و فروش است یا رهن و اجاره. سپس باید قیمت فروش یا اجاره و ودیعه ملک را مشخص کنید.

image

پس از این مرحله، اپلیکیشن متراژ هزینه‌ای که باید بابت کمیسیون بپردازید را مشخص می‌کند. این هزینه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می‏‌شود که از قیمت عرف کمتر است؛ با این حال متراژ به کاربران خود حداقل 65 درصد تخفیف می‌دهد. در نتیجه هزینه پرداختی شما بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و عرف بازار خواهد بود.

image

در قدم بعدی از شما خواسته می‎شود تا در صورت تمایل در متراژ عضو شوید. عضویت در متراژ این مزیت را به همراه دارد که امکان دسترسی به آرشیو املاک ثبت شده در metraj.com را به کاربران می‌دهد. همچنین اعضای متراژ 1 درصد تخفیف بیشتر برای هزینه قراردادهای خود دریافت می‌کنند. البته شما بدون عضویت نیز می‌توان از این اپلیکیشن استفاده کنید.

image
image

در صفحه بعد نیاز است تا اطلاعات شخصی و اطلاعات ملک مورد نظر را وارد نمایید که مواردی مثل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، تعداد اتاق خواب، متراژ، شهر و محله الزامی است.

image

و در مرحله آخر باید هزینه کمیسیون تعیین شده بر اساس متراژ ملک را بپردازید. اگر این هزینه را یک‌جا به صورت آنلاین پرداخت کنید، متراژ به شما 5 درصد بیشتر تخفیف می‌دهد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا تنها 10 درصد هزینه را به عنوان پیش‌پرداخت واریز نمایید یا آن را به شماره حساب‌های اعلام شده واریز کند.

 

پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کارشناسان متراژ درخواست شما را بررسی می‌کنند و زمان و تاریخ حضور در یکی از دفاتر متراژ و امضا قرارداد را با شما هماهنگ می‌کنند؛ که البته هزینه رفت و آمد شما کاملا رایگان خواهد بود.

اپلیکیشن درخواست قرارداد مسکن متراژ را می‌توانید روی گوشی‌های آیفون و اندرویدی نصب کنید یا با مراجعه به سایت Metraj.co از خدمات این سامانه استفاده نمایید.

image
image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)