خانهاخبار
تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از گوشی OnePlus 6T

تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از گوشی OnePlus 6T

ویدیوی مفهومی تازه‌ای از گوشی OnePlus 6T در یوتیوب منتشر شده است که آن را با طراحی و همچنین مشخصات فنی جالب توجه به نمایش می‌گذارد. این گوشی مفهومی به دوربین اصلی سه گانه و همچنین ماژول سلفی پاپ آپ مجهز شده است.
۱۳۹۷/۴/۱۱

به تازگی ویدیوی مفهومی تازه‌ای منتسب به پرچمدار OnePlus 6T منتشر شده است که انتظار می‌رود تا سه ماهه چهارم سال جاری میلادی رسما معرفی شود. این ویدیوی مفهومی توسط کانال Science and Knowledge در یوتیوب منتشر شده است و نباید آن را با خبر فاش شده اشتباه گرفت چراکه توسط برخی طراحان جانبی و همچنین با الهام از Vivo NEX طراحی شده است. این گوشی مفهومی درواقع شبیه OnePlus 6 و Vivo NEX به نظر می‌رسد. همچنین منطقی به نظر می‌رسد که OnePlus 6T نهایتا شبیه به گوشی Vivo NEX با طراحی مدرن رونمایی شود. تنها کافیست چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا وان پلاس از آن پرده بردارد.

image

 

در این ویدیوی مفهومی یک گوشی هوشمند با طراحی بدنه از جنس فلز و شیشه و همچنین حاشیه‌های بسیار باریک به نمایش گذاشته شده است که حاشیه پایین صفحه‌اش هم بسیار باریک‌تر از معمول دیده می‌شود. OnePlus 6T هم مانند Vivo NEX از دوربین پاپ آپ بهره می‌برد اما این ماژول به جای گوشه بدنه در میانه عرض تعبیه شده است و ظاهرا دو حسگر دارد. گوشه‌های پنل نمایش خمیده طراحی شده و کناره‌های پنل پشتی هم خمیده است. جالب توجه است که طراح این تصاویر مفهومی دوربین اصلی پشتی OnePlus 6T را با سه لنزمجزا به تصویر کشیده و همچنین حسگر اثرانگشت در کنار این لنزها دیده نمی‌شود چراکه این گوشی ظاهرا به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است. دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ بدنه تعبیه شده‌اند و همچنین یک اسلایدر مخصوص نوتیفیکیشن هم بالای این دکمه‌ها قرار گرفته است. دکمه پاور / قفل گوشی در کناره سمت راست گوشی طراحی شده و لوگوی برند وان پلاس هم روی پنل پشتی نقش بسته است.

منبع طراحی و انتشار این ویدیو علاوه بر تصاویر مفهومی همچنین به برخی مشخصات فنی گوشی OnePlus 6T اشاره کرده است. این گوشی صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2280 در 1080 از نوع AMOLED دارد و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی Oxygen OS به طور پیش فرض روی گوشی مذکور نصب شده است و همچنین از 6 / 8 گیگابایت رم و 64 / 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. طراح OnePlus 6T علاوه بر این موارد دوربین سه گانه 8، 16 و 20 مگا پیکسلی اصلی برای آن متصور شده و آن را به قابلیت تشخیص چهره هم مجهز کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا محسنی

۱۳۹۷/۴/۱۱
ماژول پاپ آپ دوربین خیلی عالیه
بهانه ای برای کم کردن حاشیه توسط تولید کنندگان دیگه نمیمونه
کسانی که مخالفند ؟ جی اس ام یک نظر سنجی برای این مورد بگذارد
مگر چند بار از دوربین سلفی استفاده می شود که بخواهد سریع خراب بشود ؟