خانهاخبار
ایرپاد 2 احتمالا با کیس شارژی مشترک با آیفون عرضه می‌شود

ایرپاد 2 احتمالا با کیس شارژی مشترک با آیفون عرضه می‌شود

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل در راستای هدفش مبنی بر بی‌سیم کردن تمامی دستگاه‌‌هایش، ایرپاد 2 را با کیس شارژی عرضه می‌کند که آیفون نیز می‌تواند از آن بهره‌مند شود.
۱۳۹۷/۴/۱۱
image

ایرپادهای اپل همراه با جعبه شارژی ارائه می‌شوند که امکان شارژ آن درهر مکانی را میسر می‌کند. حال انتظار می‌رود نسخه بعدی ایرپاد با جعبه شارژی ارائه ‌شود که توانایی شارژ آیفون را نیز دارد.
به گفته یک منبع آگاه از این طرح، هرچند این شارژر برای ارائه تا پایان سال جاری آماده می‌شود، احتمال تغییر در زمان عرضه آن وجود دارد.

بنابراین گمان می‌رود که این جعبه شارژ جدید با ایرپاد
2 عرضه شود، که طبق شایعات علاوه بر جعبه شارژ جدید از قابلیت فراخوانی سیری با فرمان صوتی نیز برخوردار است. از طرف دیگر، اگر معرفی این جعبه شارژ به سال 2019 موکول شود، پس احتمالا با ایرپاد 3 عرضه می‌شود، نسخه‌ای که بر اساس شنیده‌ها ضدآب است و توانایی حذف نویز را دارد.

حتی اگر این شایعه درست باشد، افزایش ظرفیت باتری برای ذخیره‌ کردن مقدار قابل توجهی انرژی، که پاسخگوی نیاز آیفون نیز باشد، آن هم بدون تغییر در اندازه این جعبه انتظار بالاییست و باعث می‌شود این ادعا کمی اغراق‌آمیز بنظر برسد.

 

با این حال، این اقدام در راستای استرانژی اپل مبنی بر عدم وابستگی دستگاه‌هایش به سیم است و می‌تواند یک همزاد خوب برای ایرپاور مت باشد که قادر است به طور همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد را شارژ کند. علاوه بر ایرپاد 2 و جعبه شارژ جدیدش، انتظار داریم آیفون XI نیز امسال معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ar121212

۱۳۹۷/۴/۱۲
فکر‌کنم‌فرقی‌زیاد‌با قبلی‌نداشته باشه فقط‌ضد اب