خانهاخبار
تماشا کنید؛ تصاویر مفهومی از iPad Pro 11.9 اپل

تماشا کنید؛ تصاویر مفهومی از iPad Pro 11.9 اپل

یک طراح خوش ذوق تصاویر مفهومی از iPad Pro 11.9 اپل طراحی و منتشر کرده است. به همراه این تصاویر همچنین به برخی مشخصات احتمالی این دستگاه هوشمند هم اشاره شده است.
۱۳۹۷/۴/۱۱

تصاویر رندر شده تازه‌ای از آیپد پرو منتشر شده‌ است که آن را با صفحه نمایش 11.9 اینچی، Face Id، دوربین 12 مگا پیکسلی، پردازنده A12 Bionic و برخی قابلیت‌های جالب توجه دیگر به نمایش می‌گذارد. این تصاویر توسط آلوارو پابسیو که یک طراح فریلنسر اسپانیایی است طراحی و منتشر شده‌اند. پابسیو پیش از این هم تصاویر مفهومی از Apple Music و macOS 11 را منتشر کرده بود.

 

آیپد همواره تجربه منحصر به فردی را در عین سادگی به کاربران خود ارائه کرده است. این تجربه حالا در نسل تازه محصول مذکور به قدری بهبود یافته است که دیگر دستگاه فیزیکی از بین رفته است. طراحی چنین آیپد پیشرفته‌ای می‌تواند برای اپل قدم بزرگی رو به جلو باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌ها:

  • صفحه نمایش 11.9 اینچی TrueTone، 120 HZ، روشنایی 800 نیت، 0.5% بازگشت نور
  • Face ID با امکان تشخیص افقی، پشتیبانی از تشخیص چهره تا 4 نفر، بهبود بازه تشخیص
  • دوربین 12 مگا پیکسلی، امکان بزرگنمایی اپتیکال دو برابر، بزرگنمایی دیجیتالی تا 10 برابر، وضعیت‌های پرتره و واقعیت افزوده
  • پردازنده داخلی A12 Bionic، سرعت بیشتر تا 45%، سرعت پردازش گرافیکی 50% بیشتر، عمر باتری 12 ساعت

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Pj

۱۳۹۷/۴/۱۱
بزرگ‌ترین اشتباه تکنولوژیک من خرید آی‌پد پرو بود از نظر سخت افزاری بسیا عالی و شیک و ظریف ولی از نظر نرم افزاری واقعن کودن و عقب افتادست سیستم عامل iOS خیلی بیسیک و مبتدی دلیل روان بودنش در اصل همین مبتدی بودنش هست کاری نمیکنه که بخواد هنگ کنه البته در مقایسه با اندروید و ویندوز منظورم هست

وحید

۱۳۹۷/۴/۱۱
تماشا کردیم