خانهاخبار
گوشی‌های مجهز به ناچ موجود در بازار به همراه قیمت

گوشی‌های مجهز به ناچ موجود در بازار به همراه قیمت

اگر دوست دارید گوشی‌ای داشته باشید که به ناچ مجهز باشد و علاوه بر اینکه صفحه‌نمایشی بزرگ جلویش قرار دارد مدرن و به‌روز به نظر برسد این مطلب با توجه به بودجه شما می‌تواند برای خرید شما را راهنمایی کند.
۱۳۹۷/۴/۱۲

اپل با معرفی آیفون 10 و استفاده از ناچ روی آن مفهومی جدید را وارد دنیای تلفن‌های همراه کرد که دیگر کمپانی‌ها هم به تبعیت از آن شروع به استفاده از این مفهوم در محصولات جدید خودشان کردند. نام این مفهوم جدید ناچ است و اگرچه مفهوم چندان جذابی نیست اما حداقل این است که به کمپانی‌ها اجازه می‌دهد بتوانند فضای بیشتری در قاب جلویی گوشی را در اختیار صفحه‌نمایش قرار دهند.

اگر نمی‌دانید ناچ چیست باید بگوییم این مفهوم جدید در حقیقت یک نوار باریک است که بالای صفحه‌نمایش قرار دارد و تا لبه‌ها نمی‌رسد. در این بخش دوربین سلفی، سنسورها و LED هشدار دهنده جای گرفته‌اند.

امروز گوشی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که از ناچ در صفحه‌نمایش خودشان بهره می‌برند و در بازار ایران هم پیدا می‌شوند که همگی گوشی‌های جدید و به‌روزی هستند در این مطلب معرفی را بر اساس ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب کرده‌ایم تا اگر به ناچ در گوشی هوشمند خودتان علاقه دارید بتوانید با توجه به بودجه‌ای که برای خرید گوشی کنار گذاشته‌اید یکی از این‌ها را انتخاب کنید.

در این لیست همان‌طور که گفتیم گوشی‌هایی را وارد می‌کنیم که در حال حاضر در بازار ایران به فروش می‌رسند اما در انتهای لیست نام گوشی‌هایی را می‌بینید که در حال حاضر در بازار ایران نیستند اما به‌احتمال زیاد شاهد حضور آن‌ها در بازار هستیم.

 

Nova 3e

گوشی‌ای زیبا و بی‌ادعا از هوآوی که علاوه بر طراحی بسیار شیک و به روزش امکانات سخت‌افزاری خوبی ازجمله دوربین دوتایی با لنزهای 16 و 2 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی را دارد. علاوه بر این‌ها این گوشی جنس بسیار خوبی هم دارد که در حد و اندازه یک گوشی پرچم‌دار به‌حساب می‌آید. هوآوی با کمک کاهش حاشیه‌ها در کناره‌های گوشی توانسته صفحه‌نمایشی 5.84 اینچی را در قاب جلوی این صفحه‌نمایش جای دهد.

64 گیگابایت: 2.100.000 تومان

image

 

Xiaomi Mi 8 SE

میان رده‌ای از شیائومی که در حد و اندازه یک گوشی پرچم‌دار ظاهر شده است. می 8 اس ای به صفحه‌نمایشی 5.88 اینچی مجهز است که کیفیت فول اچ‌دی برایش در نظر گرفته شده است. این گوشی میان رده به آخرین نسخه اندروید یعنی نسخه 8.1 و آخرین رابط کاربری مخصوص شیائومی یعنی MIUI 9.5 مجهز شده است. این گوشی نیز در دو نسخه با ظرفیت‌های حافظه داخلی متفاوت عرضه می‌شود.

4 گیگابایت رم: 2.790.000 تومان

6 گیگابایت رم: 2.890.000 تومان

image

 

Xiaomi Mi 8

جدیدترین پرچم‌دار شیائومی که می‌توانید در بازار پیدا کنید. این گوشی زیبا به صفحه‌نمایش 6.21 اینچی و با کیفیت فول اچ‌دی مجهز شده است در حالی که پردازنده‌اش هم اسنپدراگون 845 است و در نسخه‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است. دو دوربین در قاب پشتی این پرچم‌دار خودنمایی می‌کنند که هر دو لنز سنسور 12 مگاپیکسلی دارند.

64 گیگابایت: 4.100.000 تومان

128 گیگابایت: 4.400.000 تومان

256 گیگابایت: 4.700.000 تومان

 

image

 

 

OnePlus 6

آخرین گوشی معرفی شده توسط کمپانی خوش‌نام وان پلاس به ویژگی ناچ مجهز شده است. این کمپانی چینی با کمک ناچ توانسته صفحه‌نمایشی 6.3 اینچی را در قاب جلوی این گوشی جای دهد. وان پلاس 6 دو دوربین در قاب پشتی خودش دارد که یکی از آن‌ها سنسور 16 و دیگری سنسور 20 مگاپیکسلی دارد. این گوشی در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و بالطبع قیمت‌های آن‌ها با هم تفاوت دارد.

64 گیگابایت: 4.500.000 تومان

128 گیگابایت: 4.600.000 تومان

256 گیگابایت: 5.690.000 تومان

image

 

 

Apple iPhone X

این هم گران‌ترین گوشی بازار که در این روزها خریدش دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل شده است. آیفون 10 شروع کننده این راه بوده که اولین گوشی هوشمند مجهز به ناچ است. اپل به لطف ناچ توانسته صفحه‌نمایش 5.8 اینچی را در قاب جلوی این گوشی به کار گیرد. قاب پشتی هم از شیشه ساخته شده و لنز دو دوربین در آن به چشم می‌خورد. هر دو لنز سنسور 12 مگاپیکسلی دارند و طراحی زیر هم برایشان در نظر گرفته شده است.

64 گیگابایت: 8.250.000 تومان

256 گیگابایت: 9.250.000 تومان

image

 

این‌ها گوشی‌هایی بودند که در بازار امکان پیدا کردن آن را دارید اما برخی گوشی‌ها هنوز به بازار ایران وارد نشده‌اند و احتمال وارد شدن آن‌ها در آینده بسیار نزدیک وجود دارد؛ لیست این گوشی‌ها که به ناچ مجهز هستند و در راه بازار ایران هستند عبارت‌اند از: Nokia X6، Huawei P20 Pro، Huawei Honor 10، Huawei P20، Asus Zenfone 5، LG G7 ThinQ، Huawei Honor 9i.

انتخاب شما کدام‌یک از این گوشی‌ها است؛ از بین این گوشی‌هایی که در بازار هستند گوشی مورد نظر خودتان را انتخاب می‌کنید یا صبر می‌کنید گوشی‌های جدید به بازار برسند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مسعود

۱۳۹۷/۸/۷
واقعا متاسفم که گوشی نوکیا۸رو تو لیستتون نیاوردید
درسته اسنپدراگون ۸۳۵هستش
ولی به پیکسل نمایشگرواندروید خالصش وبقیه قابلیت هاش نسبت به قیمتش اشاره نکردید

علی

۱۳۹۷/۴/۱۸
سر داستان zte دیدیم که اگر امریکا جلوی دسترسی موبایل سازهای چینی رو به تکنولوژی امریکایی بگیره چی میشه ...ضرر نمیکنن ... کلا ورشکست میشن

Mohammad reza

۱۳۹۷/۴/۱۶
چون دوربینش بهتره و هم سخت‌افزارش جدیدترین پردازنده بالارده اسنپدراگون هست اسنپدراگون دراگون 710

علی

۱۳۹۷/۴/۱۵
به نظر من تا چند سال دیگه چین قدرت مطلق گوشی های هوشمند میشه
انتخاب من گوشی های چینی هستش مخصوصا وان پلاس و هواوی

مهمان

۱۳۹۷/۴/۱۳
ایده ی بریدگی بالای صفحه نمایش به منظور رسیدن به سطح بیشتر قابل استفاده اولین بار توسط اندی روبین در گوشی اندرویدی Essential PH-1 معرفی و به کار گرفته شد. اپل هم اون رو تقلید کرد و در گوشی جدیدش به کار برد. ولی به هیچ نحو ایده از اپل نبود. چه اصراری هست که حتما اپل باید صاحب ایده های جدید معرفی بشه؟