خانهاخبار
عرضه آیفون‌های 2018 در ماه سپتامبر؛ نسخه بزرگ اپل واچ در راه است

عرضه آیفون‌های 2018 در ماه سپتامبر؛ نسخه بزرگ اپل واچ در راه است

مینگ‌چی کو در گزارش جدید خود، طرفداران آیفون، آیپد، اپل واچ و مک‌بوک را غافل‌گیر نموده است؛ به گفته‌ی وی، نیمه دوم سال 2018 محصولات جدیدی توسط اپل معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۴/۱۰

تحلیل‌گر مشهور که به افشای مشخصات محصولات جدید اپل مشهور است، اخیراً گزارشی را پیرامون آیفون‌های 2018 و 2019، آیپدها، نسخه ارزان‌قیمت‌تر مک‌بوک با نمایشگر رتینا و آیپدهای پرو با سیستم تشخیص چهره Face ID منتشر کرده است.

در ابتدا با آیفون‌ها شروع می‌کنیم که از محبوبیت زیادی در نزد کاربران برخوردار هستند؛ آن‌طور که مینگ‌چی کو ادعا می‌کند، هر سه مدل از آیفون‌های 2018 اپل در ماه سپتامبر معرفی و سپس عرضه خواهند شد. مدتی پیش اعلام شده بود که نسخه 6.1 اینچی یعنی نسخه LCD آیفون 10 با مدتی تأخیر تولید خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود تا کوپرتینویی‌ها، عرضه آن‌را برای مدتی به تعویق بیاندازند؛ مانند آنچه سال گذشته با آیفون 10 دیده بودیم. آیفون جدید اپل که صفحه‌نمایش 6.1 اینچی از نوع IPS LCD دارد، احتمالاً صاحبان فعلی آیفون‌ها را جذب خواهد کرد زیرا طراحی شبیه به آیفون 10 داشته و البته با قیمت رقابتی (بین 600 تا 700 دلار) به بازار عرضه خواهد شد. 

همچنین مدل‌هایی که سال آینده توسط اپل معرفی و عرضه خواهند شد، نوآور‌ی‌هایی دارند که تاکنون ندیده‌اید! هنوز این نوآوری‌ها مشخص نیست و اگر مشتاق هستید تا از مشخصات یا طراحی احتمالی آن‌ها مطلع شوید، باید تا ماه سپتامبر یا اکتبر منتظر بمانید. انتظار می‌رود در اواخر امسال، جزئیاتی از آیفون‌های 2019 اپل منتشر شود؛ به همین جهت، به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها از هم‌اکنون در حال توسعه نسل بعد گوشی‌های آیفون خود هستند.

image

در حال‌حاضر، جزئیات دیگری پیرامون آیفون‌های 2018 یا 2019 اپل منتشر نشده است؛ با این‌حال، می‌دانیم که سه مدل توسط اپل عرضه خواهد شد و دو مدل رده‌بالا که گران‌قیمت نیز خواهند بود، به نمایشگر 5.8 اینچی و 6.5 اینچی از نوع OLED مجهز شده‌اند. همچنین گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که مدل 6.5 اینچی یعنی آیفون 10 پلاس نزدیک به 1000 دلار قیمت خواهد داشت و نسل دوم آیفون 10 نیز با قیمتی بین 800 تا 900 دلار وارد بازار می‌شود. البته هیچ‌یک از این شایعات به صورت رسمی توسط مقامات اپل تأیید نشده است.

در رابطه با ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ، باید گفت که نسل جدید ساعت‌های مچی اپل احتمالاً در نیمه دوم سال معرفی خواهند شد و نمایشگر بزرگ‌تری برای آن درنظر گرفته شده است؛ گمان می‌رود این مدل به سنسورهای اضافی برای پایش ضربان قلب مجهز شده باشد. البته مشخص نیست که گمانه‌زنی‌های پیشین مبنی بر عرضه اپل واچ 4 با طراحی گرد، تا چه اندازه صحت خواهد داشت و آیا در مدل‌های امسال، چنین طراحی ارائه خواهد شد یا کوپرتینویی‌ها ترجیح می‌دهند تا ساعت‌های هوشمند خود را همچنان با طراحی مربعی‌شکل عرضه نمایند.

image

همچنین خریدارانی که به دنبال یک تبلت جدید و گران‌قیمت هستند، احتمالاً آیپد پرو جدیدی اپل را نباید از قلم بندازند! گفته شده است که کوپرتینویی‌ها امسال از سیستم تشخیص چهره Face ID روی مدل جدید آیپدهای پرو استفاده خواهند کرد و این مدل‌ها همچنین طراحی بدون حاشیه دارند. مینگ‌چی کو در گزارش جدید خود، ضمن تأیید شایعات گذشته اعلام کرده است که اپل همچنان این مدل را توسعه می‌دهد؛ هرچند، زمان مشخصی برای عرضه آن درنظر گرفته نشده است. 

image

برای طرفداران رایانه‌های قابل‌حمل و سبک مک‌بوک ایر نیز باید به احتمال عرضه نسل جدید آن با صفحه‌نمایش رتینا اشاره کرد؛ در همین حال، اپل تمامی تلاش خود را به کار بسته تا مدل امسال مک‌بوک ایر با قیمت مناسب به بازار عرضه شوند. در حال‌حاضر، مک‌بوک‌های ایر مشخصات سخت‌افزاری از رده‌ خارج دارند و همچنین قیمت آن‌ها غیرمنطقی است؛ در نتیجه، طرفداران باید از میان مدل‌های پرو رایانه مک یکی را انتخاب نمایند. مینگ‌چی کو در گزارش جدید خود، اشاره‌ای به زمان عرضه مک‌بوک ایر 2018 با نمایشگر رتینا نداشته است.

در مجموع، اگر این گزارش صحت داشته باشد؛ به‌نظر می‌رسد نیمه دوم سال، زمان شلوغی برای کوپرتینویی‌ها خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)