خانهاخبار
تصویر زنده پرچمدار Mi Mix 3 شیائومی فاش شد

تصویر زنده پرچمدار Mi Mix 3 شیائومی فاش شد

تصویر زنده منسوب به پرچمدار تازه شیائومی به نام Mi Mix 3 روز گذشته در فضای وب منتشر شد و طراحی جالب بدون حاشیه‌اش را به نمایش گذاشت. این گوشی احتمالا تا پیش از پایان سال 2018 معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۴/۱۰

کمپانی شیائومی در سپتامبر سال گذشته نسل دوم گوشی‌های بدون حاشیه خود را به نام Mi Mix 2 معرفی کرد. این سازنده همچنین نسخه به روزرسانی شده‌ای را از این گوشی به نام Mi Mix 2s چندی پیش در ابتدای سال 2018 روانه بازار ساخت. حالا تصویر زنده تازه‌ای فاش شده است که به نظر می‌رسد به Mi MIix 3 یا همان نسل سوم سری پرچمداران بدون حاشیه شیائومی متعلق باشد.

علی رغم طراحی سایر پرچمداران سری Mi Mix با حاشیه‌های باریک از سه طرف و حاشیه نسبتا ضخیم در لبه پایین حالا شاهد باریک‌تر شدن این نوار پهن در قسمت پایین صفحه نمایش Mi Mix 2 هستیم و به نظر می‌رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه در آن افزایش یافته است. به همین خاطر دیگر موقعیت مناسبی برای تعبیه حسگر سلفی در حاشیه پایین صفحه وجود ندارد. همچنین با توجه به تصویر پیش رو پیش بینی می‌شود که دوربین سلفی Mi Mix 3 به شیوه نوین ماژول پاپ آپ طراحی شده باشد.

image

 

تصویری از پنل پشتی این گوشی منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که به Mi Mix 2s شبیه باشد. بدین ترتیب احتمالا شاهد طراحی دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی لنزهای 12 مگا پیکسلی به همراه فلش LED دوگانه و پنل پشتی از جنس سرامیک خواهیم بود. علاوه بر این قابلیت‌ها، حسگر اثرانگشت هم احتمالا در همین پنل قرار می‌گیرد.

گوشی پرچمدار Mi Mix 3 هم مانند اغلب پرچمداران موجود احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. علاوه بر این، از آنجا که Mi Mix 3 به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود و احتمالا انتهای سال 2018 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، انتظار می‌رود که سیستم عامل اندروید 9.0 به همراه تازه‌ترین نسخه از پوسته اختصاصی سازنده به طور پیش فرض روی آن نصب شود.

کمپانی شیائومی هنوز به طور رسمی درباره گوشی Mi Mix 3 اظهار نظر نکرده است اما از آنجا که Mi Mix 2 در سپتامبر معرفی شد، ممکن است نسل تازه‌اش هم در همین بازه زمانی رونمایی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)