خانهاخبار
متراژ؛ تخفیف 70 درصدی کمیسیون برای قراردادهای مسکن

متراژ؛ تخفیف 70 درصدی کمیسیون برای قراردادهای مسکن

متراژ اولین سامانه جامع جستجوی ملک در ایران است که متقاضیان مسکن می‌توانند از جستجوی خانه تا عقد قرارداد را به صورت آنلاین انجام دهند و برای حق کمیسیون تا 70 درصد تخفیف دریافت کنند.
۱۳۹۷/۴/۲۰
image

اگر قصد خرید و فروش خانه را دارید یا به دنبال آپارتمانی برای رهن و اجاره می‌گردید، حتما از سر زدن به مشاورین املاک مختلف و رفت و آمد در شلوغی شهر کلافه شده‌اید. با بزرگ‌تر‌ شدن شهرها و بیشتر شدن مشغله و گرفتاری‌‌ها، وقت به اندازه کافی برای پرس‌وجو از مشاورین املاک و مطلع شدن از فایل‌های اجاره یا فروش باقی نمی‌ماند.

«متراژ» سامانه جامع جستجوی ملک برای خرید و فروش یا رهن و اجاره خانه در تهران است که کار را برای مالکان و متقاضیان مسکن راحت می‌کند. عضویت در متراژ رایگان است و هر شخصی بدون نیاز به پرداخت وجه می‌تواند آگهی ملک خود را ثبت کند یا به دنبال ملک مورد نظرش بگردد.

اما تفاوت بارز Metraj.com با دیگر سایت‌های مشابه در این است که متراژ خدمات خود را تنها به درج آگهی اجاره و فروش خانه در تهران محدود نکرده است؛ بلکه پا را یک قدم فراتر گذاشته و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین برای بازدید خانه تعیین وقت کنند و پیشنهاد قیمت خود را از طریق سایت به مالک ارائه دهند.

هماهنگی زمان بازدید از خانه و مذاکره بر سر قیمت توسط کارشناسان متراژ به صورت شفاف صورت می‌گیرد تا هم مالکان و هم متقاضیان از معامله خود راضی باشند و سود ببرند. به این ترتیب طرفین قرارداد تا زمانی که به توافق نرسیده‌اند نیازی به حضور فیزیکی و رفت و آمدهای متعدد ندارد و تنها برای عقد قرارداد مسکن باید در دفتر متراژ حضور پیدا کنند تا مراحل واگذاری به صورت رسمی و قانونی طی شود.

یکی دیگر از مزیت‌های متراژ هزینه کمتری است که بابت کمیسیون از طرفین قرارداد اخذ می‌کند. اگرچه اتحادیه مشاورین املاک نرخ مصوبی برای کمیسیون دارد ولی معمولا مشاورین، حق کمیسیون خود را بر اساس عرف بازار می‌گیرند که بیشتر از حق کمیسیون تعیین شدن توسط اتحادیه است. سایت متراژ برای افرادی که از طریق این سامانه قرارداد ببندند، روی کمیسیون اتحادیه 10 درصد تخفیف اعمال می‌کند که کمترین نرخ در نوع خود است. نکته جالب در خصوص متراژ این است که با تمدید قرارداد خود در سال‌های آینده می‌توانید تا 70 درصد تخفیف حق کمیسیون دریافت کنید.

همچنین افرادی که ملک مورد نظر خود را خارج از سامانه متراژ پیدا کرده‌اند و بدون حضور مشاورین املاک با طرف دیگر معامله به توافق رسیده‌اند؛ می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن متراژ یا سایت Metraj.co (سامانه آنلاین درخواست قرارداد) به صورت رسمی و قانونی اقدام به دریافت قرارداد مسکن هولوگرام‌دار کنند و حداقل تا 65 درصد برای کمیسیون اتحادیه تخفیف دریافت نمایند.

متراژ برای راحتی بیشتر مشتریان خود، هزینه ایاب و ذهاب افرادی که جهت امضا قرارداد به یکی از دفاتر متراژ مراجعه می‌کنند را به صورت کامل می‌پردازد که نشان از مشتری‌مداری بالای این شرکت و توجه ویژه به رفاه حال مشتریان است.

متراژ همچنین فضای لازم برای همکاری با مشاورین املاک را باز گذاشته است. مشاورین املاکی که فایل‌های خود را در متراژ ثبت کنند و از طریق این سامانه قرارداد ببندند، 60 درصد از حق کمیسیون قرارداد را دریافت می‌کنند.

Metraj.com اولین سامانه جامع جستجوی ملک در ایران است که از مرحله آگهی و جستجوی خانه تا بستن قرارداد را به صورت آنلاین انجام می‌دهد. شما می‌توانید مطمئن باشید در طول این مسیر، کارشناسان خبره متراژ همواره کنار شما هستند و تمامی قراردادها در نهایت شفافیت و اطمینان بسته می‎شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)