خانهمقاله‌ها
با ۸ برنامه کاربردی جهت اضافه کردن متن به تصاویر برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام آشنا شوید!

با ۸ برنامه کاربردی جهت اضافه کردن متن به تصاویر برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام آشنا شوید!

در این مطلب بهترین اپلیکیشن‌ها جهت اضافه کردن متن به تصاویر در دو سیستم عامل iOS و اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.
۱۴۰۲/۸/۸

شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، به بخش مهمی از زندگی اکثر کاربران تبدیل شده‌اند و بسیاری از افراد نیز در کنار تعامل با دوستان، از این شبکه‌ها جهت راه اندازی کسب و کار‌های اینترنتی نیز استفاده می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای خلق محتوایی خاص در این شبکه مجازی، افزودن متن به تصاویر است.

در این مطلب، به معرفی ۸ اپلیکیشن کاربردی جهت اضافه کردن متن به تصاویر برای اشتراک‌گذاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌پردازیم. این اپلیکیشن‌ها برای دو سیستم عامل iOS و اندروید قابل دسترسی بوده و استفاده از امکانات پایه آنها نیز عمدتا رایگان است. برای آشنایی با این اپلیکیشن‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

image

 

 

۱ - Snapseed

image

 

Snapseed یکی از بهترین و شناخته‌ شده‌ترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس محسوب می‌شود. این اپلیکیشن که شرکت گوگل مالکیت آن را بر عهده دارد؛ امکانات فراوانی برای ادیت عکس به صورت حرفه‌ای و با ظاهری ساده و کاربر پسند را فراهم کرده که از جمله مهم‌ترین آنها، می‌توان به امکان افزودن متن به تصاویر اشاره کرد.

استفاده از Snapseed کاملا رایگان است و برخلاف سایر اپلیکیشن‌های ادیت عکس، نیازی به پرداخت هزینه‌ اشتراک برای دسترسی به تمامی قابلیت‌های این برنامه وجود ندارد.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

۲ – Adobe Express

image

 

شرکت ادوبی که آن را با ابزار‌هایی چون فوتوشاپ و پرمیر می‌شناسیم؛ یک اپلیکیشن مخصوص ادیت عکس برای شبکه‌های مجازی را نیز منتشر کرده که کاربرد‌های بی‌شماری دارد. اپلیکیشن Adobe Express به طور کلی برای تولید محتوا در فضای مجازی ساخته شده است و به کاربران اجازه حذف بک‌گراوند عکس‌ها، دسترسی به تمپلت‌های بی‌شمار، امکان طراحی لوگو و البته اضافه کردن متن به تصاویر را می‌دهد.

خوشبختانه بر خلاف سایر ابزار‌های شرکت ادوبی، کاربران می‌توانند اکثر قابلیت‌های این اپلیکیشن کاربردی را به صورت رایگان تجربه کنند. البته اگر واقعا طرفدار Adobe Express شده‌اید؛ امکان تهیه اشتراک پریمیوم این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

۳ – Canva

image

 

Canva یکی از پلتفرم‌های نسبتا قدیمی به حساب آمده که در سال‌های اخیر، محبوبیت فراوانی را در بین کاربران کسب کرده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه دسترسی به قالب‌های متفاوت جهت تولید محتوا برای فضای مجازی را داده و قابلیت‌های هوشمندی را نیز جهت ادیت عکس‌ها ارائه می‌دهد. Canva همچنین امکان افزودن متن به تصاویر با فونت‌های مختلف را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

کاربران همچنین می‌توانند تا با تهیه اشتراک Canva Pro، به قابلیت‌های بیشتری در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

۴ – Phonto

image

 

اپلیکیشن Phonto یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربرانی محسوب شده که قصد افزودن متن به تصاویر خود را دارند. این اپلیکیشن با فونت‌های بی‌شمار خود، به کاربران اجازه خلق محتوایی منحصر به فرد جهت استفاده در شبکه‌های مجازی چون اینستاگرام را می‌دهد. Phonto همچنین ابزار‌های متفاوتی برای تنظیم اندازه متن، سایه‌زنی، رنگ‌بندی و موقعیت آن را ارائه داده که خلق محتوایی با ظاهر حرفه‌ای را برای تمامی کاربران ممکن می‌کند.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

۵ – PicLab

image

 

این اپلیکیشن که نامی شناخته شده در بین ابزار‌های ادیت عکس است؛ امکانات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. PicLab امکاناتی چون قابلیت ادیت، افزودن فیلتر‌ یا استیکر، کراپ و اضافه کردن متن به تصاویر را به همراه دارد. همچنین برای افرادی که به دنبال استفاده از کادر‌های جذاب‌تری برای تصاویر خود هستند؛ این اپلیکیشن امکان افزودن بوردر به عکس‌ها را نیز فراهم می‌کند.

متاسفانه در صورت عدم پرداخت حق اشتراک این نرم افزار، یک واترمارک در کنار تصاویر شما به نمایش داده می‌شود که مسلما از جذابیت این عکس‌ها خواهد کاست؛ بنابراین بد نیست که به خرید اشتراک این نرم افزار نیز فکر کنید.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

۶ – PicsArt

image

 

PicsArt یکی از بیشترین میزان دانلود در بین اپلیکیشن‌های ادیت عکس را دارد و با توجه به ویژگی‌های متعدد و کاربردی این اپلیکیشن، باید گفت که استقبال کاربران از آن بی دلیل نبوده است. این اپلیکیشن در کنار ارائه قابلیت‌های ادیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی، امکان افزودن متن یا استیکر‌ها به تصاویر را نیز فراهم می‌کند.

البته لازم به ذکر است که برای استفاده از تمامی قابلیت‌های اپلیکیشن PicsArt، باید هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

۷ – Pixlr

image

 

Pixlr نیز یک اپلیکیشن ساده و کاربردی برای ادیت عکس در گوشی‌های هوشمند است. این اپلیکیشن امکان استفاده از فیلتر‌ها و بوردر‌های خاص برای تصاویر شما را فراهم کرده و توانایی کراپ و چرخاندن عکس‌ها را نیز دارد. Pixlr همچنین به کاربران خود اجازه افزودن متن به تصاویر با فونت‌ها، رنگ‌ها و سایز‌های متفاوت را می‌دهد.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

۸ – Typorama

image

 

اپلیکیشن Typorama که به صورت تخصصی برای تولید محتوای مخصوص فضای مجازی توسعه یافته است؛ به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را به یک پوستر یا بنر تبلیغاتی تبدیل کنند. فونت‌های ارائه شده توسط Typorama، ظاهر بسیار جذابی دارند و امکان افزودن سایه زیر متن و دسترسی به گزینه‌های دیگری برای شخصی سازی محتوای تولیدی نیز وجود دارد.

متاسفانه با وجود رایگان بودن این اپلیکیشن، Typorama نیز یک واترمارک بزرگ را در تصاویر شما به نمایش می‌گذارد. بنابراین، اگر این اپلیکیشن را بهترین گزینه لیست می‌دانید؛ باید هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید.

دانلود از اپ استور برای iOS | دانلود از گوگل پلی برای اندروید

 

امیدواریم که مطلب برای یافتن بهترین اپلیکیشن‌ها جهت افزودن متون به تصاویر، برای شما مفید واقع شده باشد. شما برای افزودن متن به تصاویر خود و تولید محتوای مخصوص شبکه‌های اجتماعی از چه اپلیکیشنی استفاده می‌کنید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین

۱۳۹۹/۵/۲۰
سلام
پستی که روی آن متن تایپ شده را در اینستا ب اشتراک گذاشتم ولی نوشته های آن بزرگ هستند و برای بیننده مفهوم و قابل مشاهده نیست
راهی برای کوچک کردن متن یا وضوح نوشته ها هست؟؟تشکر

تارا

۱۳۹۷/۱۱/۸
سلام... برنامه ای که متن رو با شبیه سازی برنامه های تلگرام یا واتس اپ به عکس اضافه میکنه رو لطفا معرفی کنید.