خانهاخبار
داج چارجر هلکت 2019 معرفی شد

داج چارجر هلکت 2019 معرفی شد

کمپانی داج از چارجر هلکت مدل 2019 رونمایی کرد که تغییراتی را تجربه کرده و اکنون جذاب‌تر هم شده است. با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۷/۴/۹

برای کمپانی که تلاش کمتری برای حضور پررنگ در بازار شاسی بلندها می‌کند، انتظار می‌رود محصولات جذابی تولید کند که علاوه بر توجیه اقتصادی، همچنان بتواند توجه مردم را به خود معطوف نگه دارد. داج دقیقا همین کار را هم انجام می‌دهد و با معرفی مدل جدید خودروهای سری هلکت، شور و هیجان را در بین خودروهای خود حفظ می‌کند. چارجر یکی از سدان‌های محبوب داج است که اکنون مدل 2019 آن معرفی شده است.

به گفته داج، فروش سدان‌های چارجر و چلنجر از سال 2008 بیش از 70 درصد رشد پیدا کرده در حالی که مدل‌های عملکردی آنها، از سال 2014 به میزان 4 تا 25 درصد رشد فروش داشته‌اند.

image

 

image

 

داج چارجر اکنون در 6 تریم مختلف عرضه خواهد شد از جمله مدل پایه SRT هلکت با 707 اسب بخار قدرت و تریم‌های GT، SXT AWD، R/T و R/T اسکات پک.

داج چارجر هلکت همانند گذشته قدرت 707 اسب بخاری و گشتاور 820 نیوتن متری دارد و از همان موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژر بهره می‌برد اما اکنون به برخی از ویژگی‌های چلنجر هلکت مجهز شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به سیستم لانچ کنترل، حفظ حرکت خودرو بین خطوط، و سیستم ذخیره گشتاور اشاره کنیم. اما یک ویژگی جذاب دیگر هم در چارجر دیده می‌شود که After-Run Chiller نام دارد که پس از خاموش شدن موتور، به خنک کردن ایر کولر سوپرشارژر ادامه می‌دهد در حالی که سیستم ذخیره گشتاور، سوپاپ‌ها را برای پر کردن سوپرشارژر می‌بندد.

image

 

image

 

سیستم ذخیره گشتاور میزان ورود سوخت و جرقه‌های داخل سیلندرها را مدیریت می‌کند تا تعادلی را میان دور موتور و گشتاور برقرار کند. از دیگر تغییرات به وجود آمده در داج چارجر هلکت باید صفحه آمپر به‌روز شده، کاپوت مشکی رنگ به صورت سفارشی، رینگ‌های 20 اینچی Brass Monkey و تریم آلکانترا در داخل کابین را نام ببریم. به علاوه جلو پنجره جدیدی در چارجر هلکت به کار رفته که دو ورودی‌ هوای کوچک در دو سمت آن دیده می‌شود.

چارجر R/T اسکات پک هم از همین جلو پنجره بهره می‌برد و قدرتی معادل 485 اسب بخار و گشتاوری معادل 644 نیوتن متر در قلب خود گنجانده است. سیستم حفظ خودرو بین خطوط و لانچ کنترل به صورت استاندارد در این تریم عرضه می‌شود به علاوه اینکه برای دسترسی سریع به لانچ کنترل، یک کلید در داشبورد تعبیه شده است.

image

 

image

 

اما در تریم‌ R/T داج به‌روزرسانی‌هایی را برای بهبود چهره چارجر انجام داده از جمله کاپوت عملکردی جدید، نمای جلو، اسپویلر، صندلی‌ها، سیستم تعلیق پیشرفته، نسب 2.62 برای محور عقب، شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان، نمایشگر 8.4 اینچی برای سیتسم اطلاعات و سرگرمی، و رینگ‌های 21 اینچی به صورت سفارشی. تریم R/T از یک موتور 5.7 لیتری 8 سیلندر با 370 اسب بخار قدرت و 535 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

image

 

image

 

اما تریم جدیدی که برای مدل 2019 عرضه شده، SXT AWD نام دارد. در این نسخه یک جداکننده محور جلو دیده می‌شود که به کنترل لغزش‌های ناگهانی و مشکلات فنی دیگر کمک می‌کند. موتور به کار رفته در این تریم، 6 سیلندر است و این توانایی را دارد که 300 اسب بخار قدرت و 358 نیوتن متر گشتاور تولید کند. خریداران این تریم می‌توانند آپشن‌هایی چون چرم ناپا، پوشش اسپرت صندلی‌ها، چرخ‌های 19 اینچی مشکی رنگ را سفارش دهند. یک پکیج دیگر هم در دسترس است که گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های جلو را به خودرو اضافه می‌کند.

image

 

image

 

دومین تریم جدید در سال 2019، چارجر GT است که البته نباید آن را با چلنجر GT اشتباه گرفت. در این تریم هم از همان موتور 6 سیلندر 300 اسب بخاری استفاده شده و سیستم تعلیق عملکردی در آن به کار رفته است. نسبت 3.07 در محور عقب، نمایشگر 8.4 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، و شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان از دیگر ویژگی‌های آن هستند. چرخ‌های 20 اینچی و پکیج گرمکن هم به صورت آپشن در دسترس هستند.

اما تریم پایه، چارجر SXT نام دارد که قدرتی معادل 292 اسب بخار و گشتاوری برابر با 352 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت به وسیله جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. از تجهیزات رفاهی که به صورت سفارشی در دسترس هستند، می‎‌توانیم به چرم ناپا در کابین، چرخ‌های 20 اینچی و پکیج گرمکن اشاره کنیم.

تحویل چارجر در مدل 2019 از سه ماهه سوم سال 2018 آغاز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)