خانهاخبار
30 واچ فیس تازه به گوشی‌های گلکسی سامسونگ اضافه می‌شوند

30 واچ فیس تازه به گوشی‌های گلکسی سامسونگ اضافه می‌شوند

سامسونگ 30 واچ فیس تازه را برای ویژگی Always-On در گوشی‌های سری گلکسی خود معرفی کرده است. این واچ‌ فیس‌ها در اپلیکیشن ClockFace طراحی‌ شده‌اند و به زودی در بازار اپلیکیشنی گلکسی هم عرضه می‌شوند.
۱۳۹۷/۴/۹

 

سامسونگ اپلیکیشن تازه‌ای طراحی کرده است که به نمای ظاهری ویژگی Always-On در برخی از گوشی‌های اندرویدی این غول تکنولوژی مربوط می‌شود. این اپلیکیشن تازه ClockFace نام دارد و جزئی از بسته 2018 اپلیکیشن‌های Good Lock به شمار می‌رود که سازنده مذکور آن را ابتدای ماه ژوئن رسما معرفی کرد؛ البته این بسته هنوز در بازار اپلیکیشنی Galaxy عرضه نشده است و نمی‌توان آن را دانلود کرد. از طرف دیگر اپلیکیشن مذکور از منابع دیگر قابل دسترسی است و مشکلی در دانلود و نصب آن وجود ندارد.

اپلیکیشن ClockFace دارای چندین طراحی تازه برای تغییر نمای ظاهری صفحه نمایش Always-On در برخی گوشی‌های سامسونگ است. این 30 طراحی تازه از همان عملکرد قبلی بهره می‌برند اما در طراحی ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. واچ فیس‌های تازه از ساعت‌های آنالوگ و دیجیتالی الهام گرفته‌اند و همچنین یک مدل شبیه نشانگرهای اتومبیل در آن‌ها وجود دارد. برخی از آن‌ها اطلاعات دیگری هم مانند تاریخ و روز هفته را به نمایش می‌گذارند و بعضی دیگر رنگی هستند. همان‌طور که می‌دانید، طراحی Always-On عمدتا از دو رنگ مشکی و سفید بهره می‌برد تا در مصرف انرژی باتری هم صرفه جویی شود اما این طراحی‌های تازه آمده‌اند تا رنگی به آن ببخشند و صفحه استندبای گوشی شما را زیباتر کنند.

 

همان‌طور که گفتیم، اپلیکیشن ClockFace در حال حاضر قابل دانلود است اما به خاطر داشته باشید که تنها گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ که به اندروید 8.0 اوریو و همچنین پوسته اختصاصی Samsung Experience 9.0 مجهز هستند، می‌توانند از آن بهره ببرند. همچنین باید دوباره اشاره کنیم که ClockFace هنوز روی بازار اپلیکیشنی Galaxy قرار نگرفته است و اگر مایل هستید آن را حتما از همین طریق دانلود کنید، فعلا باید کمی منتظر بمانید. بسته اپلیکیشنی Googd Lock 2018 چندی پیش در کره جنوبی رسما معرفی شد اما سامسونگ هنوز برنامه نهایی خود را برای عرضه جهانی این بسته اعلام نکرده است. اگر ClockFace برای همه کاربران گوشی‌های گلکسی در سرتاسر جهان قابل دسترسی باشد، سامسونگ احتمالا آن را به همراه Good Lock 2018 در آینده نزدیک منتشر خواهد کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علیSAMSUNG A

۱۳۹۷/۴/۱۲
من اندروید 8 دارم از کجا دانلود ش کنم

Moo

۱۳۹۷/۴/۱۱
از کجا دانلود کرد؟

علی

۱۳۹۷/۴/۱۰
منظور شما از سری گلکسی سری S نیست؟؟؟
چون الان تقریبا همه ی گوشی های سامسونگ پیشوند گلکسی دارند