خانهاخبار
اچ تی سی به دنبال احیای بخش موبایل با فناوری‌های نوین

اچ تی سی به دنبال احیای بخش موبایل با فناوری‌های نوین

کمپانی اچ تی سی قصد دارد بخش موبایل خود را با توسعه فناوری‌های نوین احیا کند. این سازنده تایوانی که بخش موبایل را به گوگل واگذار کرده است قصد دارد کسب و کارش را با فناوری‌های بلاک چین، 5G و هوش مصنوعی دوباره رونق ببخشد.
۱۳۹۷/۴/۹

چر وانگ، از اعضای هیئت مدیره اچ تی سی، اعلام کرده است که این سازنده تایوانی مصرانه در تلاش است تکنولوژی‌های نوین متعددی را ازجمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، هوش مصنوعی، 5G و بلاک چین توسعه دهد و به وسیله آن‌ها جان تازه‌ای به بخش موبایل خود ببخشد. همان‌طور که می‌دانید، حدودا 5 سال است که بخش موبایل کمپانی محبوب اچ تی سی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و استراتژی توسعه گوشی‌های متعدد آن هم در نتیجه فروش پایین به رونمایی از تنها یک پرچمدار در سال تغییر یافته است. حالا به نظر می‌رسد که این سازنده علی رغم مشکلات مذکور اصلا قصد ندارد تسلیم شود.

image

وانگ در جلسه سهامداران کمپانی اچ تی سی که دو روز پیش در تایوان برگزار شد سخنرانی و تأکید کرد که این تکنولوژی‌های نوین قرار است در آینده با دستگاه‌های اچ تی سی ادغام شوند تا قابلیت‌های تازه‌ای را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند. او همچنین اعلام کرد که اعمال این تغییرات می‌تواند باعث بروز نتایج چشمگیری در ظرف دو سال آینده شود. البته کمپانی اچ تی سی در حال حاضر در برند Vive خود هم که گفته می‌شود تجربه بی‌نظیری از واقعیت مجازی ارائه می‌دهد، سرمایه‌گذاری کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سهام‌داران و همچنین سایر اعضای هیئت مدیره در این جلسه درباره وضعیت بخش موبایل کمپانی اظهار نگرانی کردند اما چر وانگ به آن‌ها وعده داد که در صورت عملی شدن این استراتژی مشکلات در آینده نزدیک رفع خواهند شد.

کمپانی اچ تی سی در خلال سه سال گذشته به طور پیوسته در هر گزارش مالی سه ماهه شاهد ضرر بوده است. این سازنده هربار که بخشی از سازمانش را به کمپانی دیگری واگذار کرده، توانسته است بخشی از ضررهای مالی وارده را به نحوی جبران کند. اچ تی سی چند سال پیش مجبور شد سهم خود را از کسب و کار Beats Audio بفروشد و در نتیجه توانست در آن سه ماهه سود کند. این کمپانی تایوانی همچنین بخش موبایل خود را در سه ماهه اول سال 2018 به قیمت 1.1 میلیارد دلار به گوگل واگذار کرد. چر وانگ با اشاره به قرارداد اچ تی سی با گوگل ادعا کرده است که این سازنده می‌تواند با استفاده از این پول تکنولوژی‌های نوین مذکور را توسعه دهد و سپس از آن‌ها بهره‌برداری کند. کمپانی اچ تی سی در حال حاضر طراحی گوشی هوشمند تازه‌ای را با پشتیبانی از فناوری بلاک چین در دست توسعه دارد و به نظر می‌رسد که صحبت‌های چر وانگ در حال عملی شدن هستند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

امین

۱۳۹۷/۴/۱۱
شرکتی که داره ورشکست میشه و هر سال نسبت به سال قبل کمتر میفروشه و محبوبیتی نداره چه نقشی در بازار داره و چه حسادتی آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کهکشان

۱۳۹۷/۴/۱۰
اچ تی سی بعضی رو مثل اینکه بد جوری سوزونده
این نشان از بزرگی اچ تی سی داره

محمد

۱۳۹۷/۴/۱۰
وقتی کیفیت محصولاتش بسیار پایینه باید هم به این وضع بیوفته دقت کنین بیشتر فن هاش هم یک عده آماتور کم سن و سال هستند که اطلاعاتشون زیر صفره
همونطور که گفته بودم امسال سال آخر فعالیت بنجول ساز تایوانیه

محمد

۱۳۹۷/۴/۱۰
خخخخخخخخخخخخخخخخ جوک میگی هنگ تی سی عددی نیست کسی حسابش نمیکنه این هنگ تی سیه که چشم امیدش به بقیه اس که قطعاتشون رو اسمبل کنه و اسباب بازی جدید بزنه واسه بچه ها.کلا فناوری که نداره اسمبل کردن قطعات هم کاریه که glx ایران هم انجام میده.الان دنیای فناوری و تحوله که سامسونگ با اقتدار داره جلو میره ولی بنجول ساز تایوانی هنوز رو تکنولوژی 5 سال پیش گیر کرده مثل اثر انگشت پشت گوشی و صفحه نمایش از رده خارج ال سی دی . کارش تمومه اینو قبلا هم گفته بودم هر سال بیشتر ضرر میده

yashar2080

۱۳۹۷/۴/۱۰
الان چشم و امید همه دنیا به htc هستش تا فن آوری جدیدی ارائه کنه....تمامی فن آوریایش توسط کمپانیهای بنجل ساز در بازارهای جهانی اشباع شدن...حتی اسمارت فون رو هم خز کردن...الان دنیا دنبال یه تحول نوین هستش