خانهاخبار
مجوز FCC برای فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

مجوز FCC برای فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

پرچمدار تازه Galaxy Note 9 سامسونگ موفق به دریافت مجوز FCC شده و بیش از گذشته به تاریخ معرفی نزدیک شده است. این گوشی سطح بالای تازه قرار است حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و ابتدای ماه اوت رونمایی شود.
۱۳۹۷/۴/۶

کمیسیون ارتباطات آمریکا دوشنبه اخیر برای گوشی تازه‌ای از سامسونگ مجوز صادر کرد که به نظر می‌رسد Galaxy Note 9 باشد. مجوز مذکور به همراه چند صفحه اسناد آن منتشر شده است و شناسه N960F را نشان می‌دهد. حرف F در انتهای این شناسه نمایان‌گر نسخه مورد آزمون قرارگرفته تازه‌ای از این گوشی است که احتمالا از پردازنده اگزینوس مدل 9810 قدرت می‌گیرد و در بازارهای جهانی شاهد عرضه‌اش خواهیم بود. از طرف دیگر مدل N960U آن قرار است مخصوص بازار چین و آمریکا طراحی شود و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد.

image

باتوجه به فهرست مشخصات گوشی مذکور و مجوز FCC که برای آن صادر شده است به نظر می‌رسد که Galaxy Note 9 از NFC، بلوتوث و باندهای بی سیم متعددی پشتیبانی می‌کند. همچنین پیش بینی می‌شود که پشتیبانی از باندهای بیشتری در نسخه اسنپ‌دراگون آن مانند سایر پرچمداران قبلی سامسونگ میسر شود. به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ همچنین از آژانس FCC درخواست کرده است که اسناد مربوط به مجوز گوشی تازه‌اش را حداقل تا 6 ماه پس از صدور آن به طور عمومی منتشر نکند. این موضوع از طرف اغلب سازندگان و همچنین درباره محصولات حساس و مهم‌شان عموما مطرح می‌شود. شایان ذکر است که این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد Galaxy Note 9 خود را 9 اوت رسما رونمایی کند و اخیرا این موضوع را تأیید کرده است.

image

گزارش شده است که پرچمدار Galaxy Note 9 از قلم استایلوس بسیار پیشرفته و بهبود یافته بهره می‌برد و در حداقل یک رنگ تازه که گفته می‌شود Teddy Brown نام دارد، معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که نسخه استاندارد Galaxy Note 9 همان کانفیگ 6 / 64 گیگابایت از نسل قبلی را به ارث ببرد و سطح بالاترین مدلش هم به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. دوربین اصلی این فبلت پرچمدار تازه هم بدون شک به دو لنز مجزا مجهز می‌شود و امیدواریم که سامسونگ تکنولوژی دیافراگم متغیر را هم به آن اضافه کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)