خانهاخبار
رسمی: Galaxy Note 9 سامسونگ در تاریخ 18 مرداد معرفی خواهد شد

رسمی: Galaxy Note 9 سامسونگ در تاریخ 18 مرداد معرفی خواهد شد

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی جدیدی را در تاریخ 18 مرداد معرفی خواهد کرد؛ به‌نظر می‌رسد جانشین Galaxy Note 8 در این تاریخ رونمایی شود.
۱۳۹۷/۴/۶

پس از شایعات بی‌شمار که پیرامون زمان معرفی پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده است، در نهایت شرکت کره‌ای به صورت رسمی تأیید کرد که Galaxy Note 9 را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) معرفی می‌کند. لازم به‌ذکر است که جانشین Galaxy Note 8 نسبت به نسل قبل، چند هفته زودتر معرفی می‌شود.

در تیزری که توسط سامسونگ منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به پرچمدار جدید این شرکت یعنی Galaxy Note 9 نمی‌شود؛ تنها عبارت Samsung Galaxy و Unpacked در این دعوت‌نامه جلب‌توجه می‌کند. با این‌حال، قلم S-Pen در تصویر ارائه شده مشاهده می‌شود؛ همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که جانشین Galaxy Note 8 به صورت رسمی در تاریخ 18 مرداد معرفی خواهد شد. با توجه به تصویر انتشار یافته توسط سامسونگ، ظاهراً Galaxy Note 9 به رنگ طلایی معرفی خواهد شد؛ البته این تنها رنگ پرچمدار جدید کره‌ای‌ها نخواهد بود. گفته می‌شود قلم S-Pen جدید سامسونگ از بلوتوث پشتیبانی می‌کند؛ ضمن اینکه کاربران می‌توانند از قلم به عنوان یک بلندگوی بی‌سیم پشتیبانی استفاده نمایند. 

پشتیبانی S-Pen جدید از بلوتوث، باعث خواهد شد تا این قلم بتواند روی کاغذ بنویسد؛ البته نوشته‌ها روی کاغذ ظاهر نخواهند شد زیرا قلم فبلت جدید سامسونگ فاقد جوهر است اما در داخل گوشی ذخیره می‌شوند و می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

image

در رابطه با سخت‌افزار احتمالی Galaxy Note 9 باید گفت که این مدل در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و اگزینوس 9810 سامسونگ عرضه خواهد شد؛ در ایالات متحده، نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس عرضه خواهند شد و در سایر بازارها می‌توانید نسخه‌ مجهز به تراشه اگزینوس را خریداری نمایید. همچنین بد نیست اشاره کنیم که جانشین Galaxy Note 8 از شش گیگابایت رم برخوردار است و احتمالاً می‌توانید آن‌را با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید؛ همچنین در برخی از بازارهای آسیایی، نسخه مجهز به هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

از نظر نرم‌افزاری، جانشین Galaxy Note 8 به اندروید اوریو 8.1 مجهز خواهد بود و پس از مدتی به اندروید P به‌روزرسانی می‌شود؛ نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید P هنوز منتشر نشده است و همین موضوع باعث می‌شود تا عرضه Galaxy Note 9 با اندروید 9 غیرممکن به‌نظر برسد. 

در رابطه با طراحی Galaxy Note 9 باید گفت که مدل مذکور، شباهت زیادی به نسل قبل خواهد داشت؛ خبری از اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش نخواهد بود و همچنان از نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن QHD+ استفاده می‌شود. در قاب پشتی نیز از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد که احتمالاً یکی از سنسورها، لنزی با دیافراگم متغیر دارد؛ همچنین حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده است و خبری از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر نیست. 

با توجه به اینکه 42 روز تا معرفی پرچمدار آینده سامسونگ باقی مانده، انتظار می‌رود شایعات بیشتری در طی چند هفته آینده منتشر شود. به دنبال معرفی رسمی در تاریخ 18 مرداد، کُره‌ای‌ها احتمالاً پرچمدار آینده خود را به مدت دو هفته پیش فروش خواهند کرد و سپس آن‌را در هفته پایانی ماه اوت به بازار عرضه می‌کنند. عرضه زودهنگام Galaxy Note 9 به سامسونگ فرصت خواهد داد تا پیش از عرضه پرچمداران جدید دیگر سازندگان از جمله نسل دوم آیفون 10 اپل و مدل «پلاس» آن، ال‌جی V40، هوآوی میت 20 و نوکیا 9 فرصت نسبتاً زیادی برای فروش کهکشانی جدید خود در اختیار داشته باشد. 

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از نسل جدید سری Galaxy Note دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ali

۱۳۹۷/۴/۷
بهترین فبلت دنیا

ali

۱۳۹۷/۴/۷
بهترین فبلت دنیا

پپول

۱۳۹۷/۴/۷
ما جی اس امی ها هیچ
ما جی اس امی ها نگاه
با این وضعیت بازار و دلار مگه میشه سمت خرید گوشی رفت.
حسرت اس۸ و نوت ۸ مونده ب دلمون حالا نوت ۹ میخواد بیاد حتما اینبار باید ماشین زیر پامون رو بفروشیم همراه با کلیه و قلب و کبد و قرنیه چشمامون بعدشم مغز استخوانمون رو بفروشیم پول پیش خونه رو هم از صابخونه بگیریم بریم تو کوچه زندگی کنیم تا نوت ۹ بتونیم بخریم
خخخخخخخخ

mohamad

۱۳۹۷/۴/۷
هجده خرداد

حامد

۱۳۹۷/۴/۷
در بازار امریکا از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ استفاده میشه اشتباهی زدی اگزینوس اصلاحش کنید