خانهاخبار
امکان فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه به G7 ThinQ اضافه شد

امکان فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه به G7 ThinQ اضافه شد

پرچمدار G7 ThinQ کمپانی ال جی چندی پیش روانه بازار شد و حالا به روزرسانی تازه‌ای برای آن منتشر شده است که ویژگی‌ها و توانایی‌های دوربین آن را بهبود می‌بخشد و افزایش می‌دهد.
۱۳۹۷/۴/۷

کمپانی ال جی یک به روزرسانی نرم افزاری تازه برای گوشی پرچمدار G7 ThinQ خود منتشر کرده است. این به روزرسانی بیش از هرچیز دوربین گوشی مذکور را ارتقا می‌دهد. در میان ویژگی‌های آن باید به امکان فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه اشاره کنیم و همچنین شایان ذکر است که گزینه تغییر وضوح تصویر به UHD 16:9 (60fps) 3840 × 2160 هم حالا به منوی تنظیمات دوربین اضافه شده.

image

امکان فیلم برداری با کیفیت 4K از همان ابتدای معرفی در گوشی G7 ThinQ وجود داشت اما سرعت آن در حالت بیشینه تنها 30 فریم بر ثانیه بود. حالا با این به روزرسانی نرم افزاری تازه کاربران قادر خواهند بود ویدیوها را با سرعت 60 فریم بر ثانیه هم فیلم برداری کنند.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، امکان فیلم برداری 4K آن هم با سرعت 60 فریم بر ثانیه همیشه محدودیت خاصی به همراه دارد. این محدودیت به مدت زمان فیلم برداری با کیفیت و سرعت مذکور مربوط می‌شود و در گوشی G7 ThinQ هم تنها 6 دقیقه است.

image

این به روزرسانی تازه کیفیت تصویر را در حالت عکاسی خودکار بهبود می‌بخشد و علاوه بر آن ویژگی Super Bright را برای عکاسی باکیفیت‌تر به همراه فلش معرفی می‌کند. همچنین رنگ‌های سبز و قرمز هم بهتر از گذشته نمایش داده می‌شوند.

به روزرسانی تازه ال جی برای گوشی G7 ThinQ در حال حاضر در کشور کره جنوبی منتشر شده است و انتظار می‌رود که به زودی کاربران سایر مناطق جهان هم موفق به دریافت آن شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Shayan

۱۳۹۷/۴/۷
البته که همیشه نه تویه ایفون ۱۰ میتونید نامحدود 4k 60 fps بگیرید.