خانهاخبار
گوشی Galaxy J8 سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

گوشی Galaxy J8 سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

فرم ویر منتشر شده و منتسب به Galaxy J8 نشان می‌دهد که این میان رده مدرن تازه احتمالا تا ماه آینده به بازارهای جهانی راه می‌یابد. این گوشی از دوربین دوگانه و نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۴/۷

سامسونگ ماه گذشته میان رده تازه خود را به نام Galaxy J8 رسما معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که معرفی و عرضه جهانی این گوشی اندرویدی هم نزدیک باشد. با توجه به برنامه فاش شده سامسونگ انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی گوشی مذکور را از ابتدای ماه ژوئیه در دسترس عموم قرار دهد. این پیش بینی درواقع براساس فرم ویر فاش شده منسوب به Galaxy J8 شکل گرفته است که چند روز از انتشار آن می‌گذرد. گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد Galaxy J8 را پیش از بازارهای جهانی دیگر روانه هند، نپال و امارات متحده عربی کند. شناسه مربوط به نسخه‌های مخصوص بازار هند و نپال SM-J810G گزارش شده و شناسه نسخه مخصوص اماراتی آن SM-J810F است.

image

فرم ویر نسخه SM-J810G این گوشی با شناسه J810GDDU1ARF4 شناخته می‌شود در حالی که شناسه فرم ویر نسخه SM-J810F، J810FJXU1ARF2 است و هر دوی آن‌ها شامل بسته امنیتی ماه آوریل 2018 هستند. سامسونگ ماه گذشته گوشی Galaxy J8 را به همراه Galaxy J6، Galaxy A6 و Galaxy A6 plus در خلال یک رویداد اختصاصی در هند معرفی کرد. این گوشی با قیمت تنها 279 دلار رونمایی شده است اما از طراحی صفحه نمایش اینفینیتی به همراه نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد. این گوشی اولین میان رده ارزان قیمت سامسونگ از سری Galaxy J است که با چنین طراحی نوینی معرفی می‌شود همچنین از دوربین اصلی دوگانه هم بهره می‌برد.

صفحه نمایش Super AMOLED اچ دی پلاس این گوشی 6 اینچ است و تقریبا نسبت زیادی از بدنه را به خودش اختصاص داده. بدین ترتیب دیگر موقعیتی برای تعبیه حسگر اثرانگشت باقی نمانده است در حالی که این ویژگی در اغلب گوشی‌های میان رده قدیمی‌تر سامسونگ در پنل جلو و حاشیه پایین صفحه قرار می‌گرفت. از طرف دیگر حسگر اثرانگشت زیر دوربین اصلی در پنل پشتی تعبیه شده که مانند تازه‌ترین پرچمداران موجود به صورت عمودی چینش شده‌اند. دوربین اصلی Galaxy J8 دو لنز 16 و 5 مگا پیکسلی دارد و دوربین سلفی‌اش هم از یک لنز 16 مگا پیکسلی بعلاوه فلش LED اختصاصی بهره می‌برد. این میان رده تازه از پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 450  قدرت می‌گیرد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا هم مجهز شده است. جک هدفون در Galaxy J8 سامسونگ همچنان وجود دارد و ظرفیت باتری آن معادل 3500 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی Samsung Experience 9.0 هم به طور پیش فرض روی گوشی مذکور نصب شده‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ابرام شیاعومی

۱۳۹۷/۴/۷
پردازنده اش ضعیفه.
فست شارج هم که نیست. و البته تایپ سی هم نیست.
تراکم پیکسلی 274 هم که فاجعه اس.

Soroosh

۱۳۹۷/۴/۷
مشخصاتش خوبه بجز پردازندش.قیمتش هم حدودا 2.5 میلیون میشه