خانهاخبار
تصویر رندر آیفون 6.1 اینچی اپل با یک دوربین فاش شد

تصویر رندر آیفون 6.1 اینچی اپل با یک دوربین فاش شد

تصویری که توسط یک سازنده کیس منتشر شده، طراحی احتمالی آیفون 6.1 اینچی اپل را به نمایش می‌گذارد؛ این گوشی به نمایشگر LCD مجهز شده و یک دوربین در پنل پشتی خود دارد.
۱۳۹۷/۴/۶

آن‌طور که تحلیلگران و سازندگان لوازم جانبی ادعا می‌کنند، اپل سه آیفون جدید در سال 2018 معرفی خواهد کرد؛ ظاهراً یک مدل به عنوان نسخه جدید آیفون 10 راهی بازار خواهد شد و همچنین مدل دیگری مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی OLED ارائه خواهد شد. همچنین شایعه شده است که کوپرتینویی‌ها، آیفون ارزان‌قیمت‌تری را با نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD ارائه خواهند داد که تجربه‌ی بخشی از قابلیت‌های آیفون 10 را امکان‌پذیر می‌کند.

به‌تازگی نیز تصویری منتشر شده است که طراحی آیفون ارزان‌قیمت اپل را به نمایش می‌گذارد؛ در تصاویر به‌دست آمده، کیس آیفون 6.1 اینچی فاش شده است و همچنین آیفون ارزان‌قیمت‌ اپل درون محافظ دیده می‌شود. باید اشاره کرد که این کیس توسط Ghostek طراحی شده؛ شرکت مذکور، پیش‌تر گوشی‌های هوشمند دیگری را پیش از معرفی رسمی فاش کرده است.

با توجه به تصویری که در اختیار داریم، جانشین آیفون 8 فاقد دوربین دوگانه است؛ در حالی‌که نسل دوم آیفون 10 و نسخه 6.5 اینچی آن که با پسوند Plus رونمایی می‌شود، با دوربین دوگانه عرضه خواهند ش. با توجه به تصویری که در اختیار داریم، دوربین اصلی از قاب پشتی گوشی بیرون زده است و در زیر دوربین اصلی، فلاش LED جای گرفته. همچنین لوگوی اپل در قاب پشتی مشاهده می‌شود.

image

در پنل جلوی گوشی، مهم‌ترین تغییرات نسبت به آیفون 8 اعمال شده؛ اول از همه، نسخه 6.1 اینچی آیفون‌های 2016 اپل طراحی بدون حاشیه دارد و همان‌طور که مشاهده می‌شود، Notch نسبتاً بزرگی در بالای نمایشگر تعبیه شده که محل جای‌گیری دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره خواهد بود. لازم به‌ذکر است که سیستم تشخیص چهره برای اولین‌بار به همراه آیفون 10 معرفی شد؛ حال شایعه شده است که تمامی آیفون‌های امسال اپل از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده خواهند کرد. با این‌حال، تفاوتی میان سیستم تشخیص چهره مدل 6.1 اینچی و نسخه‌های گران‌قیمت‌تر آیفون 10 وجود دارد؛ به‌نظر می‌رسد، مدل مجهز به صفحه‌نمایش LCD از نسل اول Face ID بهره خواهد برد. به عبارت بهتر، جانشین آیفون 8 به همان سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهد شد که در آیفون 10 نیز دیده بودیم. مدل‌های دیگر یعنی نسل دوم آیفون 10 و آیفون 10 پلاس از نسخه جدیدتر سیستم Face ID بهره خواهند برد. هنوز نمی‌دانیم چه تفاوت‌هایی میان نسخه اول و نسخه دوم Face ID وجود دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد در نسخه دوم، کوپرتینویی‌ها توانسته‌اند ضخامت بریدگی را کاهش دهند. 

با توجه به اینکه در پنل پشتی آیفون 6.1 اینچی از شیشه استفاده شده است، انتظار داریم این مدل با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه شود؛ شارژ بی‌سیم به همراه آیفون‌های 2017 اپل ارائه شده بود و آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 از آن پشتیبانی می‌کنند.

در حال‌حاضر، مشخص نیست آیفون‌های امسال اپل چه تفاوت‌های دیگری با آیفون 10 خواهند داشت؛ البته انتظار می‌رود پردازنده قدرت‌مند Apple A12 به همراه آیفون‌های 2018 معرفی شود. براساس شایعات، کوپرتینویی‌ها آیفون 10 (نسل دوم)، آیفون 10 پلاس و آیفون 6.1 اینچی را در ماه سپتامبر معرفی خواهند کرد؛ انتظار می‌رود تمامی مدل‌ها تا پایان سال به بازار عرضه شود. البته از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، بد نیست به آن‌ها با دیده شک و تردید نگاه کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)