خانهاخبار
ویدیو چت به اینستاگرام آمد؛ با سه قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید

ویدیو چت به اینستاگرام آمد؛ با سه قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید

سه قابلیت جدید اینستاگرام یعنی ویدیو چت، طراحی جدید صفحه اکسپلور و افکت‌های جدید بخش استوری از امروز برای تمام کاربران فعال شده است.
۱۳۹۷/۴/۶

جدیدترین آپدیت اینستاگرام از امروز قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران این شبکه اجتماعی محبوب به همراه آورده است. ویژگی‌هایی که شاید برای دیگر شبکه‌های اجتماعی یک زنگ خطر به حساب آید. 

ویدیو چت

از امروز کاربران اینستاگرام می‌توانند با دوستان خود در بخش پیغام‌های خصوصی ارتباط ویدیویی زنده یا ویدیو چت برقرار کنند. این ارتباط می‌تواند تا حداکثر ۴ نفر را به‌صورت همزمان شامل شود و به شکل یک کنفرانس ویدیویی ۴ نفره اجرا شود. در صورتی که نخواهید ارتباط را به شکل ویدیویی ادامه دهید می‌توانید بعد از برقراری تماس با فشار دادن دکمه دوربین، آن را غیر فعال کنید و تماس را در حالت صوتی ادامه دهید. همچنین امکان مینیمایز کردن پنجره تماس ویدیویی نیز وجود دارد که کاربر بتواند حین صحبت همچنان به گشت و گذار در اینستاگرام ادامه دهد.

این قابلیت چند ماه پیش در کدهای اپلیکیشن اینستاگرام فاش شده بود و حالا از امروز در اختیار همه کاربران قرار گرفته است. برای شروع یک تماس، صفحه پیغام خصوصی با کاربر مورد نظر را باز کنید و روی آیکن دوربین در گوشه بالای سمت راست لمس کنید. در صورتی که این امکان هنوز برای شما فعال نشده از آپدیت بودن اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید و کمی صبور باشید.

image

طراحی جدید بخش Explore

یکی از بخش‌های جذاب اینستاگرام برای بسیاری از کاربران صفحه اکسپلور است. در این بخش منتخبی از عکس‌ها و ویدیوهای مورد علاقه کاربر براساس سلایق وی گردآوری می‌شود و حالا به امکان جستجوی موضوعی مجهز شده است. در صفحه جدید اکسپلور، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را در دسته‌بندی‌های متنوع‌تری دنبال کنید. دسته‌ای نیز با نام For You قرار گرفته که در آن همه چیز براساس سلیقه شما و محتواهایی است که پیش از این دیده‌اید یا لایک کرده‌اید. 

اینستاگرام تلاش می‌کند با تمرکز بیشتر روی صفحه اکسپلور کاربران به گشت و گذار بیشتر در پلتفرم خود مشغول کند.

image

افکت‌های جدید دوربین

افکت‌های جدید دوربین در بخش استوری حالا شامل افکت‌های ساخته شده براساس اکانت سلبریتی‌ها و افراد مشهور است. اگر در اینستاگرام افرادی مشهوری نظیر Ariana Grande یا اکانت Buzzfeed یا حتی اکانت لیگ حرفه‌ای بسکتبال امریکا یعنی NBA را دنبال کرده باشید از امروز می‌توانید افکت‌های طراحی شده از روی این حساب‌ها را در تصاویر سلفی و استوری‌های خود استفاده کنید.

image

تمام قابلیت‌های فوق برای هر دو کلاینت اندروید و آی‌اواس اینستاگرام در دسترس است و در روزهای جاری برای همه کاربران فعال می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ماری

۱۳۹۷/۶/۱
گوشی من این آپشن های جدید رو داره ولی گوشی خواهرم نداره. با وجود اینگه اینستاگرام هردوی ما آمدیت هست.چرا؟ چیکار کنم برای خواهرم فعال بشه.

علیرضا

۱۳۹۷/۴/۶
خب با این امکانات فردا اینم فیلتر میشه مبارکه

نوید

۱۳۹۷/۴/۶
الانه که این اینستاگرام رو الکش کنن خ خ خ

احسان

۱۳۹۷/۴/۶
بخش explore چرا نیس برا من کجا باید برم ؟ اپدیتشم کردم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۶
فقط خدا کنه همین روزها "باتری دائمی" هم اختراع بشه به حقِ این ظهر کائنات.
چون این قابلیت‌های جدید "خوره باتری اند"??