خانهاخبار
ماه آینده، منتظر معرفی گوشی Huawei Nova 3 باشید

ماه آینده، منتظر معرفی گوشی Huawei Nova 3 باشید

آن‌طور که پیداست، هوآوی درنظر دارد تا عضو جدیدی از سری Nova را در ماه آینده میلادی معرفی نماید؛ گوشی جدید چینی‌ها Nova 3 نامیده خواهد شد.
۱۳۹۷/۴/۵

شرکت هوآوی، با سری P و Mate در بازار موبایل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است؛ این سازنده چینی، همچنین خانواده دیگری از گوشی‌های هوشمند خود را با برند Nova ارائه می‌دهد که محصولاتی میان‌رده هستند و تجربه گوشی‌های پرچمدار را با پرداخت هزینه کم‌تر امکان‌پذیر می‌کنند. سری گوشی‌های Nova هوآوی که محبوبیت خاصی بین جوانان دارد، چندین ماه پیش با رونمایی از Huawe Nova 3e به‌روز شده بود؛ سال گذشته نیز گوشی Huawei Nova 2i توسط هوآوی عرضه شد که نسخه تغییر برند یافته آن با نام تجاری Honor 9i در بازار هند به فروش می‌رسد. با این‌حال، شرکت چینی برای رونمایی از یک گوشی دیگر از سری Nova آماده می‌شود که براساس شایعات، Huawei Nova 3 نامیده خواهد شد.

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی Huawei Nova 3 با پردازنده Kirin 710 همراه شده است؛ همان‌طور که احتمالاً در خبرهای پیشین خوانده‌اید، چیپ‌ست Kirin 710 در واقع نسخه ارتقا یاقته تراشه Kirin 659 است که بسیاری از گوشی‌های میان‌رده هوآوی از این تراشه استفاده می‌کنند. شایعه شده است که Kirin 710 با فرآیند ساخت 12 نانومتری و برخورداری از هوش مصنوعی، رقیبش یعنی اسنپدراگون 710 را به چالش خواهد کشید؛ البته کوالکام برای توسعه تراشه اسنپدراگون 710 از فرآیند ساخت 10 نانومتری بهره برده است!

انتظار می‌رود گوشی جدید هوآوی که Nova 3 نامیده خواهد شد، به چهار دوربین مجهز باشد؛ احتمالاً در جلوی گوشی از ترکیب دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و چینی‌ها، دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی را برای قاب پشتی درنظر خواهند گرفت. از جمله قابلیت‌های احتمالی دوربین، تشخیص صحنه‌های عکاسی به کمک هوش مصنوعی است و همچنین دوربین می‌توانند عکس‌های شما را به صورت خودکار و هوشمند، بهینه نماید.

image

انتظار می‌رود گوشی Huawei Nova 3 از قاب پشتی از جنس شیشه بهره بگیرد و به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز شود؛ احتمال می ‌دهیم در بالای نمایشگر، بریدگی اعمال شده باشد. همان‌طور که می‌دانید، هوآوی و برند Honor که تابعه این شرکت چینی است، محصولات جدید خود را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داده‌اند که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به گوشی گیمینگ Honor Play، نوا 3 ای، پی 20 و پی 20 پرو اشاره کرد. با توجه به اینکه در بالای صفحه‌نمایش بریدگی اعمال خواهد شد، انتظار داریم نسبت ابعاد صفحه‌نمایش نزدیک به 19.5 به 9 باشد؛ به همین جهت، Nova 3 یکی از کشیده‌ترین گوشی‌های هوآوی لقب خواهد گرفت. در مجموع می‌توان گفت که Nova 3 شباهت زیادی به مدل Nova 3e خواهد داشت؛ هرچند در دوربین و پردازنده با یک‌دیگر تفاوت‌هایی عمده‌ای دارند.

دیگر قابلیت‌های احتمالی میان‌رده جدید هوآوی، باتری 3340 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود Huawei Nova 3 به صورت رسمی در ماه جولای معرفی شود؛ قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است. ضمن اینکه نمی‌دانیم عضو جدید سری Nova در چه بازارهایی عرضه خواهد شد و به کدام بازارها راه پیدا نمی‌کند.

از آنجایی‌که این شایعه به صورت رسمی تأیید نشده است، توصیه می‌کنیم به خبر منتشر شده پیرامون Huawei Nova 3 با دیده شک و تردید نگاه کنید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)