خانهاخبار
تبلت Mi Pad 4 شیائومی معرفی شد

تبلت Mi Pad 4 شیائومی معرفی شد

شیائومی از تازه‌ترین تبلت هوشمندش به نام Mi Pad 4 پرده برداشت. این تبلت از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد و صفحه نمایش 8 اینچی دارد.
۱۳۹۷/۴/۴

شیائومی نسل چهارم تبلت‌های هوشمند خود را به نام Mi Pad 4 رسما معرفی کرد. این تبلت چند ساعت پیش مانند اغلب محصولات قبلی سازنده‌اش در کشور چین رونمایی شد و یکی از معدود تبلت‌های هوشمند به شمار می‌رود که از ابتدای سال 2018 تا کنون شاهد معرفی‌شان بوده‌ایم. بدنه Mi Pad 4 از جنس فلز طراحی شده و مانند نسل‌های قبلی یک تبلت میان رده است. حاشیه‌های این تبلت تازه نسبت به مدل‌های قبلی بسیار باریک‌تر شده‌اند اما همچنان قابل ملاحظه هستند. البته این موضوع در طراحی تبلت‌ها کاملا منطقی و رایج به نظر می‌رسد چراکه کار کردن با صفحه‌ نمایش بدون حاشیه در چنین ابعادی کمی دشوار خواهد بود.

image

 

در تبلت Mi Pad 4 برای اولین بار در میان تبلت‌های کمپانی شیائومی شاهد طراحی خمیده و بدون زاویه در گوشه‌های صفحه نمایش هستیم. دکمه‌های عملگر هم روی صفحه طراحی شده‌اند و طراحی مدرنی به Mi Pad 4 بخشیده‌اند. یک دوربین تکی اصلی در پنل پشتی تبلت Mi Pad 4 تعبیه شده و همچنین لوگوی برند سازنده هم روی همین پنل نقش بسته است. دوربین اصلی سلفی هم در این دستگاه تعبیه شده است که در میانه عرض حاشیه بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و دکمه پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و درگاه سیم کارت هم در کناره سمت راست قرار گرفته است. تبلت تازه Mi Pad 4 در دو نسخه معرفی شده است که یکی از شبکه ارتباطی WiFi و دیگری از 4G LTE پشتیبانی می‌کند و درگاه سیم کارت هر دو هم تنها با سیم کارت‌های نانو سازگار است. Mi Pad 4 شیائومی صفحه نمایش 8 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 1920 در 1200 و نسبت نمایش 16:10 دارد و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد. شیائومی این دستگاه هوشمند تازه را در دو نسخه با حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی از نوع LPDDR4X معرفی کرده که حافظه داخلی‌شان به ترتیب معادل 32 و 64 گیگابایت از نوع eMMC 5.1 است.

 

سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی MIUI به صورت پیش فرض روی Mi Pad 4 نصب می‌شود و همچنین باید بگوییم که دوربین اصلی آن 132 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 و حسگر OV13855 و دوربین سلفی‌اش هم 5 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 و حسگر S5K5E8 سامسونگ در نظر گرفته شده است. این تبلت از باتری بزرگ و غیر قابل تعویض با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و همچنین از پورت ارتباطی USB Type-C و بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند. Mi Pad 4 قرار است در رنگ‌های مشکی و طلایی به بازار راه یابد و قیمت نسخه 3 گیگابایتی مجهز به WiFi آن 168 دلار باشد. گفته می‌شود نسخه 4 گیگابایتی با شبکه ارتباطی WiFi این تبلت تازه 214 دلار قیمت دارد در حالی که قیمت نسخه 4 گیگابایتی با پشتیبانی LTE آن 229 دلار گزارش شده است. عرضه Mi Pad 4 در کشور چین از تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) آغاز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۴/۴
170 دلار!!!!!!!!!!!!!! واقعا مفته این پول ماست که بی ارزش شده