خانهاخبار
طراحی احتمالی پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ فاش شد

طراحی احتمالی پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ فاش شد

تصویر تازه منتشر شده توسط یک افشاگر شناخته شده، حاکی از اعمال تغییرات گسترده در طراحی پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ است.
۱۳۹۷/۴/۴

تصویری که اخیراً فاش شده است، طراحی احتمالی Galaxy S10 یا یکی از نمونه‌های آزمایشی پرچمدار آینده سامسونگ را به نمایش می‌گذارد؛ به همین جهت، به‌نظر می‌رسد جانشین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تفاوت چشمگیری با نسل قبل خواهند داشت!

در تصویری که توسط UniverseIce منتشر شده است، نمونه آزمایشی گوشی جدید سامسونگ با طراحی تمام‌صفحه به نمایش گذاشته می‌شود؛ مدل فاش شده واقعاً «بدون حاشیه» است و هیچ حاشیه‌ای در بالای نمایشگر یا پایین صفحه‌نمایش خود ندارد. به دلیل طراحی خاصی که برای این گوشی درنظر گرفته شده است، به‌نظر می‌رسد Galaxy S10 نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالاتری در مقایسه با OPPO Find X دارد؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، شرکت OPPO به‌تازگی از پرچمدار جدیدش با نام Find X رونمایی کرده است که هیچ حاشیه‌ای یا بریدگی در بالای نمایشگر خود ندارد و دوربین سلفی به اسلایدر در قاب پشتی منتقل شده است. همین موضوع باعث شده تا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه در گوشی OPPO Find X بیشتر از 93.8 درصد باشد!

در تصویر فاش شده از نمونه آزمایشی گوشی جدید سامسونگ با طراحی تمام‌صفحه، لبه‌های خمیده اطراف نمایشگر حفظ شده است؛ همچنین به‌نظر می‌رسد دکمه Bixby در جانشین Galaxy S9 حفظ خواهد شد. ضمن اینکه دکمه پاور مانند نسل در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار دارد و لبه‌ی سمت چپ دستگاه نیز به جای‌گیری دکمه Bixby و کلید یکپارچه تنظیم صدا اختصاص یافته است.

image

باید اشاره کرد که در شایعه منتشر شده، خبری از نام Galaxy S10 نیست؛ با این‌حال، UniveserIce از واژه «Beyond» استفاده کرده که اسم‌رمز پرچمدار آتی سامسونگ است. همچنین به دلیل وجود انحنا در لبه‌های نمایشگر و دکمه‌ی بیکسبی، به‌نظر می‌رسد تصویر منتتشر شده مربوط به یک گوشی پرچمدار است که احتمالاً در سال 2019 از آن رونمایی خواهد شد.

حتی اگر این تصویر صحت داشته باشد، مربوط به یکی از نمونه‌های آزمایشی گوشی پرچمدار Galaxy S10 است؛ به همین جهت، احتمال دارد طراحی نهایی جانشین Galaxy S9 تفاوت چشمگیری با تصویر به‌دست آمده، داشته باشد. در صورتی‌که سامسونگ بخواهد حاشیه‌ی بالای نمایشگر را از پرچمدار آینده خود کنار بگذارد، احتمالاً ناچار خواهد شد از یک اسلایدر استفاده کند که دوربین سلفی را درون خود جای می‌دهد یا مانند Honor 7i دوربین اصلی چرخان باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که دوربین سلفی با صفحه‌نمایش پرچمدار آینده ادغام شود.

اگر سامسونگ تصمیم داشته باشد تا مدل فاش شده را با حسگر اثرانگشت ارائه دهد؛ احتمالاً سنسور اثرانگشت را به قاب پشتی منتقل خواهد کرد یا شاید آن‌را با نمایشگر ادغام نماید. برخی از شایعات، حاکی از عرضه Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر است. در رابطه با بلندگوی مخاطب، باید گفت که ادغام اسپیکر مکالمه با نمایشگر غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد؛ شرکت کره‌ای در یک رویداد، از یک گوشی آزمایشی رونمایی کرد که بلندگوی آن با صفحه‌نمایش ادغام شده است.

براساس شایعات، Galaxy S10 در نمایشگاه CES 2018 در ماه ژانویه سال 2019 رونمایی خواهد شد؛ این در حالی است که Galaxy S9 در نمایشگاه MWC 2018 در ماه فوریه 2018 معرفی شده بود. گمان می‌رود تصمیم سامسونگ برای رونمایی زودهنگام از پرچمدار جدیدش به دلیل تمایل این شرکت برای معرفی گوشی تاشوی Galaxy X در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2018 (کنگره جهانی موبایل 2018) باشد. 

هنوز نمی‌دانیم که تغییرات درنظر گرفته شده برای Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus تا چه اندازه برجسته خواهد بود؛ با این‌حال، بعید نیست جانشین Galaxy S9 به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S با طراحی متفاوتی عرضه شود. در حال‌حاضر، شرکت کره‌ای رونمایی از آخرین پرچمدار خود در سال 2018 آماده می‌شود؛ انتظار می‌رود جانشین Galaxy Note 8 در مراسم اختصاصی Unpacked در تاریخ 9 اوت در نیویورک معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

jafar

۱۳۹۷/۴/۵
به نظرم این s10 نیست و فقط یه رندره

محمد

۱۳۹۷/۴/۴
اس۹ واس۹ پلاس پرفروشترین هستند.خبر قبلی در مورد بازار چین بود.ولی کلا سری ۱۰ تغییراتش زیاده تو بعیده این چیزا رو‌درک کنی بالاخره آماتوری بیش نیستی

Saeed

۱۳۹۷/۴/۴
اقا اپو فایند x نسبت بدنه به ال سی دی 87 هست نه 93.2 نوت رو بیخیال نشده سواد داری مرداد رونمایی میشه مثل پارسال فکر نکنم بفهمی این چیزارو مردم قانع شدن به نظر شما احتیاج نیست سال 2015 s6 بهترین اسمارت فون سال2016 s7 پر فروش ترین بهترین اسمارت فون سال 2018 نوت بهترین اسمارت فون سام پرفروش ترین با همه هم رقابت میکنه هنوز 6 ماه مونده پس شما صبر کن بعد بیا نظر بده 6 ماه دیگه که پر فروش ترین میشه قیافت دیدنیه یا حق

yashar2080

۱۳۹۷/۴/۴
نوت نه رو بیخیال شده و فقط داره رو s10‌مانور تبلیغاتی میده شاید بتونه مردم رو قانع کنه پرچمدارای امسال دیگر کمپانیها رو که خیلی بهتر از s9 از ب در اومدند رو نخره... یعنی با گوشی سال دیگه داره با گوشیهای امسال رقابت میکنه...تو خبر قبلی هم ه گذاشتین اشاره شد که اس 9 فروش خوبی نداره!!!!...(بماند که چند روز قبل یه خبری گذاشتین که اس نه پرفروشترین گوشی شده به نقل از یه سایت!!!!!!! و من هم گفتم این شایعات کار همیشگیه سامسونگه و واقعیت چیز دیگریست)یعنی سامسونگ به هر کاری دست میزنه که فقط پول در بیاره هر کاری