خانهاخبار
آیفون 10 پلاس، ناجی 2018 کوپرتینویی‌ها در بازار موبایل!

آیفون 10 پلاس، ناجی 2018 کوپرتینویی‌ها در بازار موبایل!

براساس یک گزارش، اپل احتمالاً بیشتر تمرکز خود را روی فروش مدل 6.5 اینچی آیفون‌های 2018 خود معطوف خواهد کرد؛ نسخه 6.1 اینچی نیز با نمایشگر LCD، از اهمیت زیادی برای این شرکت برخوردار است.
۱۳۹۷/۴/۴

براساس گزارش‌های مختلف که توسط منابع مطلع و تحلیل‌گران منتشر شده است، اپل در سال 2018 از سه گوشی جدید آیفون رونمایی خواهد کرد. آن‌طور که ادعا می‌شود، کوپرتینویی‌ها دو مدل از آیفون‌های جدید خود را به نمایشگر OLED مجهز خواهند کرد و مدل دیگری را مجهز به نمایشگر LCD ارائه می‌دهند؛ مدل مجهز به صفحه‌نمایش LCD به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه راهی بازار خواهد شد.

براساس آخرین گزارش‌هایی که از کره جنوبی به‌دست آمده است، شرکت اپل درنظر دارد تا 45 میلیون واحد از آیفون 6.5 اینچی OLED را به بازار عرضه نماید؛ این مدل به عنوان پرچمدار 2018 اپل راهی بازار خواهد شد. مدل 5.84 اینچی که جانشین آیفون 10 خواهد بود و از نمایشگر OLED بهره می‌گیرد، فروش 25 میلیون واحدی را تجربه خواهد کرد و همچنین مدل مقرون به صرفه 6.1 اینچی با صفحه‌نمایش LCD نیز با فروش 30 میلیون واحدی، اپل را به آینده امیدوار می‌سازد.

image

 

گفته می‌شود که پیش‌بینی‌های اولیه اپل از فروش مدل LCD بالاتر از 30 میلیون واحد بوده است؛ با این‌حال، شرکت آمریکایی در نهایت به کاهش تولید این مدل رضایت داده زیرا ادعا می‌شود که مشکلاتی در تولید گسترده پنل LCD لازم برای آیفون 6.1 اینچی اپل وجود دارد و همچنین توجه زیادی به پرچمدار آتی این شرکت معطوف شده است. البته اگر برخلاف پیش‌بینی‌ها، کاربران از مدل مقرون به صرفه آیفون 10 بیشتر استقبال نمایند؛ شرکت ژاپنی دیسپلی آماده است تا ظرفیت تولید پنل‌های LCD خود را برای نسخه 6.1 اینچی افزایش دهد.

منبع انتشار این گزارش، همچنین اشاره کرده است که اپل درنظر داشته تا گوشی کوچکی را نیز به بازار عرضه نماید؛ این مدل احتمالاً به راحتی در دست جای‌ می‌گرفته. به‌نظر می‌رسد مدل مذکور همان iPhone SE 2 باشد که شایعات مختلفی مبنی بر عرضه آن وجود دارد؛ با این‌حال، Olixar به عنوان سازنده وسایل جانبی برای گوشی‌های هوشمند روشن ساخته است که اپل جانشین iPhone SE را در سال جاری میلادی عرضه نخواهد کرد زیرا گمان نمی‌کند که از یک گوشی مجهز به نمایشگر کوچک، استقبال خوبی به عمل آید! همچنین کوپرتینویی‌ها نیاز دارند تا تمامی تمرکز خود را به سه آیفون جدید معطوف نمایند که در ماه سپتامبر از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

باید اشاره کرد که مدل 6.1 اینچی آیفون 10، طراحی بدون حاشیه مشابه با آیفون 6.5 اینچی و 5.8 اینچی دارد؛ حتی پنل پشتی آن از جنس شیشه است و بریدگی در بالای نمایشگر اعمال شده. با این‌حال، این گوشی مقرون به‌ صرفه فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و حتی بعید است از قابلیت 3D Touch برخوردار باشد. با اینکه شایعات مختلفی مبنی بر تأخیر در عرضه مدل 6.1 اینچی منتشر شده است، انتظار می‌رود تمامی آیفون‌های جدید اپل در ماه سپتامبر به دست علاقه‌مندان برسند.

شرکت اپل در حال‌حاضر، هیچ واکنش نسبت به شایعات پیرامون آیفون‌های 2018 خود نشان داده است؛ به همین جهت، نمی‌دانیم گزارش‌های منتشر شده تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است. از این رو، باید به شایعات پیرامون جانشین آیفون 8 و آیفون 10 با دیده شک و تردید نگریست.

شما از آیفون‌های آینده اپل چه انتظاری دارید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)