خانهاخبار
۵۰ قطعه‌ساز تعطیل شده‌اند!

۵۰ قطعه‌ساز تعطیل شده‌اند!

دبیر انجمن قطعه‌سازان همگن اعلام کرد: در چند هفته اخیر ۵۰ قطعه‌ساز تعطیل شده‌اند.
۱۳۹۷/۴/۳
image

آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن قطعه‌سازان همگن درخصوص افزایش قیمت قطعات و تاثیر آن بر خودروسازها و اظهارت مدیران خودروسازی مبنی‌بر عدم تامین قطعه از سوی قطعه‌سازان داخلی گفت: «این صحبت کاملا صحیح است و قطعه‌سازان دیگر نمی‌توانند با این قیمت‌ها به خودروسازها قطعه بدهند. ضمن آنکه پرداختی خودروسازها نیز عقب افتاده است و تا وقتی که این وضعیت اصلاح نشود، فعالیت قطعه‌سازی متوقف خواهد شد. به‌طوری‌که در چند هفته اخیر ۵۰ قطعه‌ساز تعطیل شده‌اند.»

چندی پیش محمدرضا نجفی‌منش عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که تحریم‌های صنعت خودرو مربوط قطعات خودرو بوده که از ۱۵ مرداد آغاز خواهند شد. این شاید فرصت مناسبی برای قطعه سازان داخلی باشد تا بتوانند فعالیت‌های خود را توسعه دهند اما با وجود بد قولی خودروسازان داخلی در پرداخت‌ها، بسیاری از قطعه سازان قادر به ادامه فعالیت در بازار را نبوده و به اجبار تعطیل شده‌اند. با این وجود انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور شاهد افزایش قیمت شدیدی در بازار قطعات خودرو باشیم. 

به نظر شما راهکار مناسب برای جلوگیری از افزایش قیمت بی‌رویه قطعات خودرو که افزایش قیمت خودرو را در پی دارد، چیست؟  

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۷/۴/۴
برادر من چی میگی !! اون داستان های نخریدن مال وقتیه که همه چیز درسته و یه شرکت میخواد گرون فروشی کنه که مردم ازش نمیخرن تا تنبیه شه , نه وقتی که همه اقتصاد مملکت رو هواس

علی

۱۳۹۷/۴/۴
تمام بازار هایی که اجناسشون وارداتی بود عملا از عید تا حالا تعطیلن , نمونشم کار خودم (کامپیوتر ) , بقیه هم یواش یواش دارن تعطیل میشن تازه همه ی اینا در صورتیه که تحریم ها هنوز شروع نشده و اون بابایی که هیچ غلطی نمیتونه بکنه فقط یه کلام حرف زده.

سید

۱۳۹۷/۴/۴
موافقم برادر...همه سوار بر یک کشتی به سوی عدمیت

sajad

۱۳۹۷/۴/۴
نه به منظر من این از اون مسائلیه که هیچ راه حلی نداره اون موقع که تو پاچه مردم میکردین باید فکر اینجاشو میکردین.یا همون موقع که واسه خودروهای قسطی صف میبندید(دوستای گرامی رو میگم) نخریدنو جدی نگرفت هیچکس

مهمان

۱۳۹۷/۴/۳
قسیت ماشین که 50 درصد گرون شده ؟
ماشین ها رو هم تا دی ماه پبش فروش کردن!
پس این پول ها کوجو میره ؟