خانهاخبار
کیس Pixel 3 XL فاش شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیست!

کیس Pixel 3 XL فاش شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیست!

تصویر به‌دست آمده از کیس گوشی Pixel 3 XL، نشان می‌دهد که این مدل فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و مانند نسل قبل با یک دوربین همراه شده است.
۱۳۹۷/۴/۱

پرچمداران آینده گوگل که احتمالاً با نام تجاری Pixel 3 و Pixel 3 XL به بازار عرضه خواهند شد، در طی چند هفته اخیر به سوژه داغ برای شایعه‌پردازان تبدیل شده‌اند و بعید است این روند تا زمان معرفی رسمی آن‌ها تغییر پیدا نماید. به‌تازگی نیز تصویری از کیس گوشی Pixel 3 XL گوگل فاش شده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید گوگل به یک دوربین مجهز خواهد بود.

image

تصویر مربوط به کیس گوشی Pixel 3 XL توسط یک افشاگر معروف منتشر شده است و شایعات پیشین را پیرامون پرچمدار آینده گوگل، تأیید می‌کند. آن‌طور که پیداست، گوگل تصمیم گرفته است تا از تِرِند امسال بازار موبایل مبنی بر حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جای‌گزینی آن با یک بریدگی، تبعیت کند؛ به همین جهت، Pixel 3 XL از Notch بهره می‌گیرد و طراحی آن تا حدودی شبیه به آیفون 10 است. در بریدگی که در بالای نمایشگر پرچمدار 2018 گوگل اعمال شده است، دوربین سلفی دوگانه و یک بلندگو دیده می‌شود. 

البته تنها گوگل نیست که تصمیم گرفته تا از طراحی مشابه با آیفون 10 برای گوشی جدیدش الگو بگیرد؛ در ابتدای بهار، پرچمدار Huawei P20 و Huawei P20 Pro با بریدگی در بالای نمایشگر معرفی شد و سپس، ال‌جی، OnePlus و شیائومی به ترتیب از پرچمداران G7 ThinQ، وان‌پلاس 6 و Xiaomi Mi 8 با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش رونمایی کردند. باید اشاره کرد که در سیستم‌عامل اندروید P، قابلیتی درنظر گرفته شده است تا چینش آیکون‌ها در نوار وضعیت (Status Bar) براساس اندازه بریدگی تغییر پیدا نماید؛ به همین جهت، می‌توان گفت که گوگل از مدت‌ها پیش تصمیم خود را مبنی بر ارائه Pixel 3 XL با بریدگی در بالای نمایشگر گرفته بود. با وجود اینکه یکی از پرچمداران امسال گوگل با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه می‌شود، Pixel 3 فاقد این طراحی است و احتمالاً حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش را حفظ می‌کند؛ البته جانشین Pixel 2 در مجموع طراحی بدون حاشیه دارد اما هیچ‌یک از حاشیه‌های بالا یا پایین نمایشگر آن حذف نشده و تنها ضخامت آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

image

تصویر تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که گوگل پرچمدار آینده خود را با یک دوربین ارائه خواهد داد؛ این در حالی است که استفاد از دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند به تِرِند تبدیل شده و حتی هوآوی، تصمیم گرفته تا استاندارد جدیدی را با عرضه P20 Pro با سه دوربین ایجاد نماید. در نسل قبل یعنی Pixel 2 XL نیز از یک دوربین استفاده شده است و به‌نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد عرضه گوشی از سری Pixel با دوربین دوگانه نباشیم. با توجه به تصویر به‌دست آمده از کیس Pixel 3 XL، به‌نظر می‌رسد سنسور اثرانگشت در قاب پشتی به صورت مدور جای گرفته باشد که برای احراز هویت کاربران کاربرد خواهد داشت.

از آنجایی‌که شایعه شده است جانشین Pixel 2 XL از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد؛ احتمالاً این مدل به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز خواهد شد. در نسل قبل از ترکیب شیشه و فلز برای قاب پشتی استفاده شده بود. گوگل به احتمال زیاد از Pixel 3 XL و Pixel 3 در ماه اکتبر امسال رونمایی خواهد کرد؛ همچنین پیش‌بینی می‌شود که نسل جدید Pixel Buds به همراه اولین ساعت‌های مچی هوشمند گوگل با برند Pixel و سیستم‌عامل Wear OS در اوایل پاییز به نمایش درآید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)