خانهاخبار
محافظ نمایشگر آیفون‌های 2018 اپل فاش شد

محافظ نمایشگر آیفون‌های 2018 اپل فاش شد

تصاویر منتشر شده از محافظ نمایشگر آیفون‌های 2018 اپل، حاکی از آن است که تمامی مدل‌ها طراحی بدون حاشیه خواهند داشت؛ ضمن اینکه امسال سه آیفون توسط شرکت آمریکایی عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۴/۱

شرکت اپل در ماه سپتامبر از آیفون‌های 2018 خود به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و تصاویری که از محافظ نمایشگر جانشین آیفون 10 و آیفون 8 منتشر شده، حاوی جزئیاتی پیرامون آیفون‌های جدید است. با توجه به تصاویر به‌دست آمده، کوپرتینویی‌ها در حال توسعه سه گوشی آیفون جدید هستند؛ محافظ نمایشگر مدل 6.1 اینچی، در وسط محافظ صفحه‌نمایش مدل‌های دیگر قرار گرفته است. انتظار می‌رود آیفون‌های امسال با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه شوند؛ مانند آنچه در آیفون 1000 دلاری 2017 اپل دیده بودیم. حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جای‌گزینی آن با یک بریدگی، جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب را در پنل جلوی گوشی امکان‌پذیر می‌کند.

image

با توجه به تصاویری که از محافظ نمایشگر آیفون‌های جدید اپل به‌دست آمده است، کوپرتینویی‌ها دو گوشی با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و 6.5 اینچی عرضه خواهند کرد. مدل Plus آیفون 10 احتمالاً به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد تا قابلیت‌هایی مبتنی بر واقعیت افزوده ارائه دهد. باید اشاره کرد که تنها در مدل 6.1 اینچی از صفحه‌نمایش LCD استفاده می‌شود؛ در دو مدل دیگر از پنل OLED استفاده خواهد شد. استفاده از نمایشگر LCD در مدل 6.1 اینچی، این امکان را برای اپل فراهم خواهد کرد تا قیمت آیفون جدید خود را کاهش دهد؛ حتی شایعه شده است برای کاهش قیمت مدل 6.1 اینچی، اپل آیفون جدیدش را به یک دوربین مجهز خواهد کرد و احتمالاً جانشین آیفون 8 فاقد قابلیت 3D Touch خواهد بود. با این‌حال، برخی مدعی شده‌اند که در تمامی نسخه‌های آیفون 2018 اپل از نمایشگر OLED استفاده خواهد شد و هیچ‌یک از این مدل‌ها به نمایشگر LCD مجهز نمی‌شود.

مدتی پیش اعلام شده بود که کوپرتینویی‌ها قیمت آیفون 2018 خود را کاهش می‌دهند؛ به طوری‌که گمان می‌رود نسخه پلاس آیفون 10 با قیمتی بین 900 تا 1000 دلار عرضه خواهد شد. همچنین جانشین آیفون 10 نیز بین 800 تا 900 دلار قیمت‌گذاری می‌شود. در حال‌حاضر، پرچمدار 5.8 اینچی 2017 اپل با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد اما همان‌طور که گفته شد، جانشین آن نزدیک به 100 دلار ارزان‌تر خواهد بود.

image

جدا از اینکه آیفون‌های جدید اپل با قیمت کم‌تر نسبت به نسل قبل عرضه خواهند شد؛ شایعه شده است مدل 2018 آیفون 10 و نسخه «پلاس» آن با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی ارائه می‌شوند. همچنین مدل LCD آیفون 10 نیز با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی ارائه می‌شود و فاقد حسگر اثرانگشت خواهد بود. در بین آیفون‌های 2017، تنها آیفون 10 است که از سیستم تشخیص چهره Face ID استفاده می‌کند؛ مدل‌های دیگر به حسگر اثرانگشت Touch ID مجهز شده‌اند.

با وجود شایعات مختلف مبنی بر عرضه آیفون 6.1 اینچی با تأخیر چندماهه، مینگ‌چی کو مدتی پیش اعلام کرده بود که تمامی نسخه‌ها با یک‌دیگر وارد بازار خواهند شد؛ هرچند، برخی مدعی هستند که تولید این مدل، با تأخیر بیشتری نسبت به سایر نسخه‌ها همراه است.

شما جی‌اس‌امی‌ها گمان می‌کنید که آیفون 6.1 اینچی جدید اپل به صفحه‌نمایش LCD مجهز خواهد شد یا از پنل OLED بهره می‌گیرد؟ در صورت ارائه آیفون‌های جدید اپل با بریدگی در بالای نمایشگر که Notch نامیده می‌شود، آیا آن‌ها را خریداری خواهید کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)