خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی جالب از مدل سه بعدی آیفون‌های 2018 اپل

تماشا کنید: ویدیوی جالب از مدل سه بعدی آیفون‌های 2018 اپل

ویدیوی جالبی منتشر شده است که سه مدل تازه آیفون 2018 را به نمایش می‌گذارد. این مدل‌ها رسمی نیستند و براساس مشخصات و ویژگی‌هایی که تا به حال فاش شده‌اند، طراحی و ساخته شده‌اند.
۱۳۹۷/۴/۱

به نظر می‌رسد که به رونمایی از گوشی‌های تازه اپل نزدیک شده‌ایم چراکه منابع چینی از زنجیره تامین این غول تکنولوژی دست به انتشار خبرهای مختلفی درباره این آیفون‌ها زده‌اند. همین مشخصات تفصیلی توسط برخی سازندگان و علاقه مندان به کار گرفته شده‌اند تا مدل‌های سه بعدی را مانند آنچه پیش روی شماست، طراحی کنند و به نمایش بگذارند.

image

ویدیوی تازه‌ای در همین راستا منتشر شده است که مدل سه بعدی آیفون‌های تازه را در مقابل آیفون‌های موجود به نمایش می‌گذارد و تفاوت‌های ظاهری آن‌ها را در طراحی نشان می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید، بارها در شایعه‌های اخیر اشاره شد که اپل قصد دارد 3 آیفون تازه را در پاییز سال جاری میلادی رسما معرفی کند.

در این ویدیو شاهد هستیم که یکی از این آیفون‌های تازه به فاکتور اصلی آیفون 10 موجود یعنی پنل نمایش 5.8 اینچی مجهز شده و قاب محافظی که برای گوشی پارسال طراحی شده بود، کاملا اندازه آن است. می‌توانیم این مدل را فعلا iPhone Xs بخوانیم چراکه احتمالا تنها تفاوت آن با نسل قبلی‌اش مجهز شدن به پردازنده A12 با سرعت بیشتر خواهد بود.

iPhone Xs Plus و iPhone 9 مدل 2018

در شایعه‌ها همچنین به یک آیفون تازه 6.5 اینچی از سری iPhone X اشاره شده بود. در این مدل‌های سه بعدی هم شاهد یک مدل 6.4 اینچی هستیم که از پنل OLED بهره می‌برد.

ابعاد بدنه این آیفون 157.5 × 77.4 × 7.9 میلی متر است. این ابعاد نشان می‌دهد که آیفون پیش رو دقیقا در اندازه iPhone 8 Plus طراحی شده اما پنل نمایش آن بزرگتر است. از طرفی قاب محافظ iPhone 8 Plus مناسب آن نیست چراکه طراحی دوربینش تغییر کرده است. با توجه به اندازه و ابعاد این گوشی بزرگ پیش بینی می‌شود که اپل آن را iPhone Xs Plus بنامد.

بریدگی قسمت‌های مخصوص دوربین اصلی به اندازه دوربین روی iPhone X و iPhone Xs به نظر می‌رسد و به همین خاطر پیش بینی می‌شود دو لنز در این ماژول قرار گیرند.

آخرین مدل از این آیفون‌های سه گانه، مدلی است که بارها در گزارش‌ها به آن اشاره شده است و گفته می‌شود که از پنل نمایش 6.1 اینچی LCD بهره می‌برد. این دستگاه هوشمند در ابعاد 150.9 × 75.7 × 8.5 میلی متر طراحی و ساخته شده است.

دوربین تکی این گوشی از دوربین موجود در iPhone 7 بزرگ‌تر است و حدس می‌زنیم که وضوح تصویرش هم احتمالا بیشتر باشد.

این گوشی از iPhone X پیشرفته‌تر نیست و به همین خاطر پیش بینی شده است که iPhone 9 نام گذاری شود. از طرفی همچنان انتظار می‌رود که مانند سایر آیفون‌های 2018 این سازنده نامی از تکنولوژی نوین Face ID بهره ببرد.

براساس پیش بینی‌های مینگ چی کو، یکی از مشهورترین تحلیل گران دنیای فناوری، iPhone Xs حدودا 800 تا 900 دلار قیمت دارد و مدل iPhone Xs Plus هم بین 900 تا 1000 دلار قیمت گذاری می‌شود. پیش بینی شده است iPhone 9 در میان این سه گانه ارزان‌ترین آیفون باشد و به قیمت حدودا 600 تا 700 دلار روانه بازار شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)