خانهاخبار
مروری کامل بر نرم افزار iMyFone TunesMate

مروری کامل بر نرم افزار iMyFone TunesMate

گوشی آیفون شما تنها وسیله ای است که همیشه در هر کجا کنار شماست و افراد در شرایط مختلف از آن استفاده می کنند. آیفون شما می تواند نقش یک دوربین فیلمبرداری قابل حمل، یک موزیک پلیر و یا یک دوربین عکاسی را در هر شرایط برای شما ایفا کند. اما تمامی این شرایط به این معناست که کلی فایل های مختلف از جمله تصاویر، ویدئوها و فایل های موسیقی در گوشی آیفون شما ذخیره شده است.
۱۳۹۷/۳/۳۰

گاهی اوقات شرایطی برای شما ایجاد می شود که باید تمامی این فایل ها را به کامپیوتر خود انتقال دهید اما مهم این است که برای دسترسی به این فایل ها و امنیت بیشتر، از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه نمایید. اکنون مشکلی که با اپل وجود دارد این است که بسیاری از افراد در زمان استفاده از آیتونز با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. بنابراین، به منظور جلوگیری از تمامی این اشکالات و مشکلات، بسیاری از کاربران آیفون ها به ابزارهای شخص ثالث دیگر روی می آورند تا این کار را انجام دهند.

image

یکی از بهترین برنامه ها که ارزش خرید دارد، برنامه‌ی iMyFone TunesMate می باشد که اساسا یک جایگزین مناسب برای آیتونز به حساب می آید و این شرایط را برای شما فراهم می نماید تا اطلاعات خود را از گوشی آیفونتان به کامپیوتر خود انتقال دهید. با اینکه این نرم افزار از جمله نرم افزارهای انتقال شخص ثالث به حساب می آید، دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار متعددی می باشد؛ به همین دلیل است که این نرم افزار به عنوان بهترین نرم افزار جایگزین آیتونز معرفی می گردد. علاوه بر تمامی این ها، هیچ یک از اطلاعات قبلی را تغییر نخواهد داد، بنابراین شما می توانید چندین نسخه‌ی پشتیبان از از اطلاعات خود تهیه نمایید و در مواقع لزوم به آن ها رجوع کنید.

در این قسمت قصد داریم تعدادی از ویژگی های این نرم افزار را برای شما بازگو نماییم.

انتقال سریع داده ها : حتی اگر یک لیست پخش موسیقی بزرگ، آلبوم تصاویر کامل، مجموعه های تلویزیونی زیاد و یا دسته های مختلف از پادکست های طولانی داشته باشید، TunesMate تنها در عرض چند دقیقه تمامی این فایل ها را به کامپیوتر شما انتقال می دهد. این قابلیت دو گزینه در اختیار شما قرار می دهد – آیتونز به آیفون و کامپیوتر به آیفون. با صرف نظر از اینکه شما کدام یک از گزینه ها را انتخاب می نمایید، تنها با drag و drop می توانید تمامی این انتقالات را آغاز نمایید.

image

iOS Manage کامل : این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا تمامی فایل ها، از جمله موسیقی، تصاویر و تمامی فیلم های خود را از دستگاه آیفونتان در یک هسته ی مرکزی مدیریت نمایید. به علاوه، شما می توانید تمامی برنامه های غیر ضروری خود را همگام سازی، ادغام و یا حذف نمایید و تمامی فایل ها را به صورت پوشه بندی سازماندهی نمایند.

image

انتخاب کتابخانه آیتونز برای سازماندهی: مسئله ای که ممکن است با آن روبرو شوید این است که همیشه احتمال دارد آیتونز شما خراب شود و یا مهلت زمانی آن به پایان برسد. اما با استفاده از TunesMate می توانید به راحتی تنها با یک کلیک ساده به حالت قبلی برگشته و فرآیند خود را بازسازی نمایید. در این نرم افزار لازم نیست هیچگونه تنظیمات دستی برای این نرم افزار انجام دهید و یا نیازی به هیچگونه دانش فنی ندارید، چرا که این نرم افزار تمامی این ها را برای شما به طور کامل فراهم نموده است.

image

به محض اینکه برنامه را باز می کنید، در همان ابتدا متوجه می شوید که با یک رابط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند رو به رو هستید. نامنظمی های خاصی در این نرم افزار مشاهده نمی کنید زیرا که تمامی این ویژگی ها به گونه ای طراحی شده است که حتی مبتدیان و افرادی که هیچ سر رشته ای از این موضوعات ندارند، می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار سرعت بالا در انتقال اطلاعات می باشد.

به علاوه شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تمام کتابخانه ی آیتونز خود را بازسازی نمایید و یک ویژگی بسیار مفید به حساب می آید. به همین صورت می توانید تمامی فایل های خود را در یک بخش به طور کامل مدیریت و سازماندهی نمایید؛ ویژگی آن بسیار بهتر از آیتونز می باشد. در نهایت، اگر شما نیز با آیتونز مشکل دارید و به دنیال یک نرم افزار بهتر برای مدیریت آیفون خود هستید، حتما TunesMate می تواند برنامه ی مناسبی برای شما باشد.

منبع  :  imyfone.com

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهرداد

۱۳۹۷/۳/۳۱
متاسفانه برای خرید این برنامه باید دلار پرداخت کنیم ! و خیلی هم گرونه !

sajad

۱۳۹۷/۳/۳۰
ببخشید واسه کامنتم یکم قیمتش زیاده خخخ هر چی گفتمو فراموش کنید

sajad

۱۳۹۷/۳/۳۰
متاسفانه آیتونز در بعضی موارد مثل انتقال ویدیو از pc به iphone اذیت میکنه ولی اگه این برنامه مدیریت و ادیتش خوب باشه که می ارزه