خانهاخبار
نام دو گوشی جدید کره‌ای‌ها مشخص شد؛ LG Q8 Plus و LQ Q7 (نسخه اندروید وان)

نام دو گوشی جدید کره‌ای‌ها مشخص شد؛ LG Q8 Plus و LQ Q7 (نسخه اندروید وان)

با توجه به اطلاعاتی که در وب‌سایت KCC و همچنین Wi-Fi Alliance وجود دارد، شرکت ال‌جی احتمالاً از نسخه ارزان‌قیمت‌تر فبلت LG V30 با نام LG Q8 Plus به همراه نسخه اندروید وان LG Q7 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۳/۳۰

شرکت ال‌جی از خانواده گوشی‌های هوشمند میان‌رده خود با نام  Q در سال گذشته میلادی رونمایی کرد؛ اولین مدل معرفی شده با نام LG Q6 شناخته می‌شود و به دنبال معرفی این مدل، کره‌ای‌ها از گوشی دیگری با نام LG Q8 رونمایی کرده‌ بودند. حال، به‌نظر می‌رسد ال‌جی در حال توسعه جانشین برای گوشی رده‌بالای LG Q8 است و این مدل را با پسوند Plus ارائه خواهد داد؛ این موضوع با فاش شدن LG Q8 Plus در وب‌سایت KCC (نام یک‌ مؤسسه کره‌ای برای صدور مجوز است) و Wi-Fi Alliance مشخص شده است.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی جدید LG Q8 Plus در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ همچنین به‌نظر می‌رسد که مدل مذکور به زودی به بازار راه خواهد یافت و شاید تنها کره‌ای‌ها بتوانند این گوشی را خریداری نمایند. هر دو نسخه از گوشی جدید LG Q8 Plus در لیست محصولاتی که از Google Play پشتیبانی می‌کنند؛ دیده شده است. در همین حال، نسخه اندروید وان گوشی LG Q7 نیز به‌زودی توسط ال‌جی ارائه می‌شود.

image

فبلت LG Q8 Plus که شرکت کره‌ای در حال توسعه آن است، در دو نسخه با شماره مدل LM-Q8155 و LM-Q815L در وب‌سایت KCC به نمایش گذاشته شده؛ ضمن اینکه هر دو مدل موفق به دریافت تأییدیه از Wi-Fi Alliance شده‌اند. با توجه به تأییدیه وای‌فای گوشی LG Q8 Plus، می‌توان گفت که ان مدل از وای‌فای دو بانده پشتیبانی خواهد کرد و آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو روی آن نصب شده است.

در رابطه با مشخصات احتمالی که گوشی LG Q8 Plus ارائه خواهد داد، فعلاً باید به پیش‌بینی اکتفا نمود؛ با توجه به اینکه LG Q8 در سال گذشته به عنوان نسخه ارزان‌قیمت‌تر و ضعیف‌تر LG V20 عرضه شده بود، این احتمال وجود دارد که LG Q8 Plus با طراحی و مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً مشابه با فبلت LG V30 ارائه شود. البته صحت این موضوع هنوز مشخص نشده است.

در همین حال، شرکت ال‌جی در حال توسعه نسخه اندروید وان فبلت LG Q7 برای کاربران اپراتور T-Mobile در ایالات متحده است؛ حتی در صورتی‌که کره‌ای‌ها از نسخه «اندروید وان» فبلت LG Q7 رونمایی کنند، احتمال دارد این گوشی به بازار ایالات متحده و اپراتور T-Mobile محدود شود و هیچ‌گاه در سایر بازارها در دسترس قرار نگیرد.  لازم به‌ذکر است که نسخه اندروید وان فبلت LG Q7 به نمایشگر 5.5 اینچی FHD+ (با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9) از نوع LCD مجهز خواهد بود؛ ضمن اینکه تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام با دو یا سه گیگابایت رم برای این گوشی درنظر گرفته شده است. باتری که انرژی موردنیاز برای پردازنده و نمایشگر گوشی را تأمین می‌کند، 3000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند؛ دیگر قابلیت‌های احتمالی، درگاه USB Type-C برای شارژ سریع گوشی یا تبادل اطلاعات است و همچنین LG Q7 (نسخه اندروید وان) از NFC پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود نسخه اندروید وان گوشی LG Q7 برای احراز هویت کاربران به حسگر اثرانگشت مجهز شده باشد؛ با توجه به پسوندی که برای این گوشی درنظر گرفته خواهد شد، انتظار داریم نسخه Android One گوشی LG Q7 فاقد رام مشابه با دیگر گوشی‌های ال‌جی باشد و نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید را اجرا نماید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)