خانهاخبار
نمونه عکس‌های دوربین Xperia XZ2 Premium سونی

نمونه عکس‌های دوربین Xperia XZ2 Premium سونی

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم اولین گوشی این شرکت ژاپنی است که مجهز به دوربین دوتایی شده است، دوربینی که با در اختیار داشتن فناوری‌های پیشرفته قادر به ثبت عکس‌های خارق العاده‌ای است.
۱۳۹۷/۳/۲۹

Xperia XZ2 Premium اولین گوشی هوشمند سونی است که از دوربین دوتایی استفاده می‌کند.

با اینکه از زمان معرفی این گوشی بیش از 2 ماه می‌گذرد، هنوز فروش گسترده آن در تمامی بازارها آغاز نشده است؛ به همین خاطر اطلاعات محدودی نسبت به توانایی‌های واقعی آن در دست داریم.

گوشی‌های سونی همواره از نظر کیفیت دوربین مورد توجه کاربران بوده‌اند به همین خاطر بسیاری در پی آن هستند تا دریابند کیفیت Xperia XZ2 Premium که از دو لنز دوربین بهره می‌برد چگونه است. با این توضیح که پرچمدار جدید سونی از فناروی پیشرفته‌ای در دروبین اصلی خود بهره می‌برد.

حساسیت دوربین اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم برای عکاسی 51.200 و برای فیلم‌برداری 12.800 است. همچنین لنز دوربین این گوشی طراحی جدید 7 تکه دارد و از پردازشگر تصویر AUBE بهره می‌برد.

توجه داشته باشید که این عکس‌ها با مدل نهایی نشده Xperia XZ2 Premium گرفته شده‌اند؛ بنابراین ممکن است نسبت به عکس‌های دوربین نمونه نهایی دستگاه کیفیت کمتری داشته باشند.

image
image

image
image

image
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

علی

۱۳۹۷/۳/۳۰
البته بجز طراحی گوشی

علی

۱۳۹۷/۳/۲۹
من گوشی پیکسل ۲ دارم میتونم بگم عکساش از این اگه بهتر باشه لدتر نیست

بی نام

۱۳۹۷/۳/۲۹
نویز تصاویر بالاست.با اینکه رزولوشن کامل نیست زوم کنین متوجه میشین. انتظار بیشتری از سنسور جدید سونی داشتم.همچنان p20 و p20 پرو تو تاریکی بهترین رنگها و جزییات رو میده. ولی همه اینها به کنار بزرگترین مشکل دوربین های سونی نداشتن عکاسی raw هست. واقعا حیفه اون سنسورهای با کیفیت و رزولوشن بالا. من با گوشی های زیادی raw عکس میگیرم و تو لایتروم موبایل ادیت میکنم. از htc 10 گرفته تا s8 سامسونگ و هواوی. عکسهایی میگیرم که به هرکی نشون میدم پوزخند میزنه میگه مشخصه دانلود کردی !!!مخصوصا تو شب از منظره. وقتی raw میگیری تازه میفهمی سنسورهای گوشی ها چه پیشرفتی کرده اند. کنترل کامل روی نور و رنگ و جزییات بسیار بالا و نرم و دقیق. متاسفانه خیلی ها پرچمدار دارند و عکس گرفتن بلد نیستند. لنزهای کثیف، لرزش دست، بدون hdr و.... دیگه raw کی میدونه چیه. با نرم افزار لایتروم و با پرچمدارهای کنونی میشه حتی raw hdr گرفت که یقین دارم حتی یه نفر از خوانندگان این سایت اسمشو تا به حال نشنیده. خودم با ایفون 6s اپل گرفتم. عکسهایی با عمق رنگ ۳۲ بیت!!!! جالبه که گوشی خودم میان رده دو سال پیش سامسونگه و با اینکه raw رنگی نمیگیره ولی میتونم raw سیاه و سفید بگیرم که همون هم جزییاتش از خیلی از گوشی های پرچمدار سره. زوم که میکنی تو عکس تازه میفهمی. هنوز هم میگن دانلود کردی????

satank2

۱۳۹۷/۳/۲۹
فک کنم طراحای سونی میشینن کنار هم و تمام تلاشون رو برای به افتضاح کشیدن یک گوشی میکنن، آخه لامصبا حیف این گوشیه با این طراحی افتضاح بیاد بیرون

moeinzeda

۱۳۹۷/۳/۲۹
واقعاعکس های خوبی گرفته به نظرمن سونی باید رویه طراحیش کارکنه چون فکرکنم خود طرفدارهای سونی هم قبول واقعاتویه طراحی حرفی برای گفتن نداره