خانهاخبار
مدل 512 گیگابایتی Galaxy Note 9 سامسونگ در بازارهای خاصی عرضه می‌شود

مدل 512 گیگابایتی Galaxy Note 9 سامسونگ در بازارهای خاصی عرضه می‌شود

آن‌طور که پیداست، کره‌ای‎ها از برنامه‌های خود برای عرضه نسخه 512 گیگابایتی فبلت Galaxy Note 9 دست نکشیده‌اند؛ هرچند، این مدل به صورت گسترده عرضه نخواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۲۹

در حال‌حاضر، بیشتر گوشی‌های پرچمدار با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند اما این موضوع باعث نشده است تا برخی از سازندگان به دنبال برداشتن این مرز باشند و گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود را با حافظه داخلی بیشتری ارائه دهند. به عنوان مثال، نسخه رده‌بالای گوشی Mate RS پورش دیزاین هوآوی با 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و به طور مشابه، شرکت ایسوس نیز گوشی گیمینگ ROG Phone را با حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رساند. به همین جهت، شایعات مختلفی مبنی بر عرضه Galaxy Note 9 با حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد اما اگر به عرضه جهانی این نسخه دل‌خوش کرده‌اید، احتمالاً خبر جدید شما را ناامید خواهد کرد! براساس شایعه‌ای که اخیراً منتشر شده است، سامسونگ نسخه 512 گیگابایتی فبلت Galaxy Note 9 را در تمامی بازارها ارائه نمی‌دهد و تنها در کره جنوبی و چین، از چنین مدلی رونمایی خواهد کرد.

با اینکه اعلام شده است نسخه 512 گیگابایتی فبلت Galaxy Note 9 به صورت جهانی عرضه نخواهد شد اما این احتمال وجود دارد که شرکت سامسونگ، نظر خود را تغییر داده و این مدل را مدتی پس از عرضه نسخه جهانی Galaxy Note 9 در خارج از چین و کره جنوبی ارائه دهد. همچنین در حال‌حاضر، مشخص نیست که آیا تغییرات دیگری نسخه رده‌بالای جانشین Galaxy Note 8 اعمال خواهد شد یا تنها فضای ذخیره‌سازی، باعث تمایز این مدل از نسخه‌های دیگر می‌شود.

image

از دیگر شایعاتی که پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ وجود دارد، می‌توان به عرضه عضو آینده سری Galaxy Note با شش گیگابایت رم و تراشه اگزینوس 9810 اشاره کرد؛ همچنین در نسخه‌هایی که در ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد، از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌شود. تراشه‌ای که سامسونگ در پرچمدار نیمه دوم سال 2018 خود به کار خواهد گرفت؛ همان پردازنده مورداستفاده در اعضای سری Galaxy S9 شامل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس است.

باید اشاره کرد که با توجه به زمان عرضه Galaxy Note 9، بعید می‌دانیم این مدل از سیستم‌عامل اندروید P بهره بگیرد و احتمالاً با اندروید اوریو 8.1 عرضه خواهد شد؛ مدتی پیش شایعه شده بود که رام Samsung Experience 9.5 روی این گوشی اجرا می‌شود. اگر شارژدهی Galaxy Note 8 مطابق با انتظارات شما نبوده است و البته تصمیم دارید تا فبلت خود را با مدل جدیدتر تعویض کنید، احتمالاً Galaxy Note 9 را شما برای انجام این کار مصمم‌تر خواهد نمود زیرا شایعه شده است که عضو جدید سری Galaxy Note به باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود که از ظرفیت باتری به‌کار گرفته شده در گلکسی نوت 8 بیشتر است.

در رابطه با دوربین، باید گفت که چینش سنسورها در قاب پشتی تغییر نخواهد یافت؛ با این‌حال، سامسونگ از یک لنز با دیافراگم متغیر بهره خواهد برد که باعث ثبت جزئیات بیشتر در هنگام عکاسی در محیط‌های کم‌نور می‎‌شود. نمونه این ویژگی را در پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus دیده بودیم. با اینکه شرکت چینی هوآوی با رونمایی از پرچمداران سری P20، جنگ روانی را به دلیل بالاتر بردن اندازه مگاپیکسل دوربین سلفی رقم زده است؛ Galaxy Note 9 همچنان از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی بهره خواهد برد.

از نظر طراحی نیز گوشی جدید سامسونگ به Galaxy Note 8 شباهت بسیار زیادی دارد؛ به جزء اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر تاحدودی باریک‌تر شده است و البته جای‌گیری حسگر اثرانگشت در قاب پشتی تغییر یافته. ادعا می‌شود که پرچمدار جدید سامسونگ از حسگر اثرانگشت در زیر دوربین اصلی بهره خواهد برد؛ مشابه آن‌را نیز در پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus دیده بودیم.

فضای اطراف نمایشگر نیز به دکمه پاور، کلید تنظیم صدا و دکمه‌ی بیکسبی اختصاص خواهد یافت؛ البته خبری از دکمه مخصوص برای تصویربرداری نیست و شایعات منتشر شده در این رابطه، صحت ندارد. انتظار می‌رود از پرچمدار جدید سامسونگ در تاریخ 9 اوت در ایالات متحده رونمایی شود؛ عرضه این مدل احتمالاً تا پایان ماه مذکور آغاز خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۴/۴
تو خوبی؟ میگفتن اس9 همون اس8 هست ولی دیدیم که شد پرفروش ترین پرچمدار و گوشی تا این لحظه از سال

tech

۱۳۹۷/۴/۲
سامسونگ اگه واقعا دیگه چیزی واسه ارایه نداره چرا گوشی جدید میده بیرونو خودشو صایع میکنه!!!!!..آخه این چیه...نوت8 داره به اسم نوت 9 میده بیرون....از الان باخته

H.S.2.3

۱۳۹۷/۳/۲۹
فقط XZ2 Premium باتری عالی دوربین عالی طراحی متفاوت

ارسی

۱۳۹۷/۳/۲۹
هر سال سری نوت بهترین هست با اختلاف.
همون نوت۷ هم احتمالا با همون ۲ ماه حضورش رقیب نداشت

ارسی

۱۳۹۷/۳/۲۹
نمیدونم چرا ۲ ماه گذشته باتری نوت۸ من بیشتر از ۳ ساعت اسکرین نمیده.اوایل ۴ تا ۵ ساعت راحت اسکرین میداد.
امیدوارم بخاطر کلاینت های غیررسمی تلگرام که مجبور شدیم استفاده کنیم نباشه.
صددرصد باتری ۴۰۰۰ نوت۹ مجبورم میکنه گوشیم رو عوض کنم ولی نمیفهمم چرا چینش دوربین رو نباید مثل s9کنن.
نمیدونم هنوز حدس و گمان هست یا مطمینن دوربین باز هم افقی میمونه ولی میشه منتظر موند و از اومدنش لذت برد.
بهترین گوشی یا فبلت دنیا با اختلاف.