خانهاخبار
مدل 2018 گوشی LG X5 با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

مدل 2018 گوشی LG X5 با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

شرکت ال‌جی از گوشی جدیدش با نام LG X5 رونمایی کرده است که نمایشگر 5.5 اینچی HD دارد و به پردازنده هشت هسته‌ای و دو گیگابایت رم مجهز شده است.
۱۳۹۷/۳/۲۹

شرکت ال‌جی، به‌تازگی از جدیدترین عضو از سری X گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرده است؛ این مدل در کره جنوبی معرفی شده و با نام تجاری (مدل 2018) LG X5 عرضه خواهد شد. گوشی تازه معرفی شده توسط ال‌جی، به عنوان یک مدل میان‌رده عرضه خواهد شد و برای قابلیت‌های ناامیدکننده‌ای که ارائه می‌دهد، مبلغ 330 دلار درنظر گرفته شده است. گفته می‌شود در بازار کره جنوبی، LG X5 از طریق اپراتورهای عمده این کشور از جمله SKT، ال‌جی یو پلاس و KT به فروش خواهد رسید؛ با این‎حال، نمی‌دانیم در کدام‌ بازارهای دیگر می‌توانید LG X5 را خریداری کنید. البته این موضوع به شرطی است که با مشخصات گوشی LG X5 کنار بیایید!

image

در حالی‌که استفاده از شیشه برای گوشی‌های ارزان‌قیمت به یک تِرِند تبدیل شده است، به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی با پافشاری روی پلاستیک، X5 را به یک گزینه قدیمی مبدل ساخته؛ البته فریم این گوشی از جنس فلز است. باید اشاره کرد که نوع پنل پشتی، هنوز مشخص نشده است اما با توجه به رندرهایی که از این مدل به‌دست آمده، بعید می‌دانیم پنل پشتی LG X5 از جنس دیگری باشد. کره‌ای‌ها در قاب پشتی گوشی خود از یک دوربین استفاده کرده‌اند؛ عکاسی در محیط‌های کم‌نور به کمک فلاش LED امکان‌پذیر خواهد بود. با اینکه شاید از X5 ناامید شده باشید اما این مدل به حسگر اثرانگشت مجهز شده است که امروزه می‌توانید آن‌را در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پیدا کنید؛ برند X5 نیز در پنل پشتی گوشی نقش بسته است تا یادتان نرود که با یک میان‌رده از سوی ال‌جی مواجه هستید!

image

اگر در قاب پشتی به دنبال لوگوی LG باشید، احتمالاً ناامید خواهید شد اما کافی است گوشی را برگردانید تا لوگوی شرکت سازنده در پایین صفحه‌نمایش، شما را مجذوب خود کند؛ کره‌ای‌ها در توسعه گوشی جدید خود، توجهی به تِرِند رایج در بازار نداشته‌اند و به راحتی می‌توانید حاشیه‌های زیادی را در اطراف صفحه‌نمایش پیدا کنید!

ال‌جی دکمه‌ی پاور را به سمت راست گوشی LG X5 انتقال داده و در لبه‌ی سمت چپ نیز می‌توانید کلیدهای تنظیم صدا را پیدا کنید که از یک‌دیگر متمایز شده‌اند. بلندگوی اصلی گوشی نیز در پنل پشتی LG X5 گنجانده شده است و برای شارژ این مدل نیز از پورت Micro USB استفاده می‌شود؛ جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز برای گوش دادن به موسیقی دلخواه‌تان، درنظر گرفته شده است.

LG X5 را می‌توانید تنها در یک رنگ خریداری کنید؛ کره‌ای‌ها این گوشی را به رنگ آبی مراکشی عرضه خواهند کرد و البته گوشی جدید خود را با پشتیبانی از سرویس پرداخت LG Pay (بخوانید NFC) ارائه می‌دهند.

image

برای LG X5 از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی HD استفاده شده است؛ با توجه به رزولوشن 720 در 1280 پیکسل نمایشگر این گوشی، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش 16:9 است. برای میان‌رده جدید ال‌جی تنها از دو گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده شده است. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط تراشه هشت هسته‌ای MediaTek MT6750 تأمین می‌شود و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت نیز انرژی موردنیاز برای نمایشگر و پردازنده را فراهم می‌کند. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی LG X5 نصب شده است و شرکت سازنده از رام خود روی این گوشی استفاده کرده تا رابط‌کاربری را شخصی‌سازی نماید. در قاب پشتی نیز شاهد جای‌گیری دوربین 13 مگاپیکسلی هستیم و عکاسی سلفی نیز به کمک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی امکان‌پذیر شده است. LG X5 از 4G LTE (از نوع Cat.4) پشتیبانی می‌کند؛ به عبارت بهتر، این مدل فاقد پشتیبانی از 4.5G است. همچنین مدل مذکور با وزن 171 گرمی و ضخامت 8.9 میلی‌متری روانه بازار خواهد شد. طول و عرض این مدل نیز به ترتیب 154.7 و 78.1 میلی‌متر عنوان شده است.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه نظری در رابطه با مشخصات گوشی LG X5 دارید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

pars71

۱۳۹۷/۴/۱۹
یه چرتی میگی . LG تو 5 تا برند اول موبایل دنیا هم نیست و شکست خورده ی موبایله

رضا

۱۳۹۷/۴/۵
برو بابا چرت نگو الجی تو کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی حرف اولو میزنه تو اصلا می دونی برند با کیفیت و جهانی مثل الجی یعنی چی؟

علی

۱۳۹۷/۴/۱
سلام دوستان من گوشی الجی جی تری lg g3 d855 را سه سال پیش خریدم نزدیک به دو میلیون این گوشی را هر وقت اومدم ابدیت یا یه برنامه روت را نصب کنم خاموش شد و روی ارم الجی گیر کرد.استان قزوین را زیرورو کردم نتونستن درستش کنند توی تهران علاعدین هم دو ماه موند اخر هم هاردش را عوض کردن حافضه سیو دوگیگ شد شانزده گیگ با پرش شماره سریال خلاصه توی این سه سال من با این گوشی سه ماه کار نکردم خیلی هم خرج کردم به اندازه خود گوشی نمایندگی هم میگفت چون گارانتی نداره باید بردش را عوض کنم.خلاصه پیشنهاد من اینه گوشی الجی را تحت هیچ شرایطی اگه مفد دادن نخرید.درسته کیفت و کارایی گوشی خیلی خیره کننده است متا سفانه بدر د ما ایرانی ها نمیخوره. هواوی و سامسونگ دارم از نظر تامیرات خوراک یه تعمیر کار معمولی هستند راحت درست میشن.

Ali Reza

۱۳۹۷/۳/۲۹
این طراحی حاشیه زیاد جلوش اصلا به 2018 نمیخوره و صرفا یه باتری حجیم فروش نمیاره
کلا الجی هم مثل سونی و htc و بعضی برندهای دیگه حرفی برای گفتن تو زمینه ی موبایل نداره

emperor7548

۱۳۹۷/۳/۲۹
4500 عالیه